Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

Ik geloof wel in buitenaardsleven, maar niet in aliens in rare pakkies met grote groene hoofdjes..

Idem.

Buitenaards leven (met de nadruk op leven dus)

Het kunnen ook bacterien oid. zijn ;) en de kans is aanwezig dat dat bestaat.

Iedereen gaat er maar meteen van uit dat er wezentjes lopen die in meerdere opzichten op ons (moeten) lijken (lopen, communiceren etc.), daar geloof ik niet meteen in (zou natuurlijk best kunnen) ..

Maarja .. mijn mening: er is wel wat, alleen ik weet niet wat precies :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk het ook dat er leven is nog ergens in een ander sterrenstelsel!

JA ER IS MEER ERGENS IK WEET HET ZEKER IK VOEL HET!!!!!!!!!!!

:ph34r: :alien: :alien:

En ik denk ook dat Area51 iets verbergen houd misschien hebben ze al buitenaardse wezens gevonden??????????

Link to comment
Delen op andere websites

En ik denk ook dat Area51 iets verbergen houd misschien hebben ze al buitenaardse wezens gevonden??????????

Mwah, misschien is Area51 gewoon een bunker voor millitaire experimenten en heeft het niets met UFO's/aliens/buitenaards leven te maken.

Maarja, we kunnen alleen maar gissen he ;) Niemand weet het 100% zeker .. <_< en kom bij mij niet aan met filmpjes, alles wat digitaal is is te bewerken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof wel in aliens se sien dr ongeveer net uit als ons

zelf heb ik wel een ufo gesient was de vorm van eencomputer muis een beetje

ze bestaan gewoon ik weet t en als je t nie geloofd moet je t self weten

anders waren ze dr nie opgekopmen

t kunnen ook mensen uit de toekomst zijn

die observeren voor de film humanic park

lol

[EDIT door Lantyz: Tripplepost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info]

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, triple post!

0ntopic: Ik geloof er niet in..

EDIT: Die site heb ik nu gezie, en ik geloof nog steeds niet in Aliens, maar wel dat die maanlanding in 1969 fe-faked is :)

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Of ik geloof in Aliens enzo..? :blink:

Ja ik geloof er cker in ik meen zelfs een keer een UFO te hebben gezien

Het is heel erg arrogant te denken dat wij de enigste zijn in dit uitgestreken universum...

Kortom jah ik geloof erin :D

Link to comment
Delen op andere websites

t kunnen ook mensen uit de toekomst zijn

die observeren voor de film humanic park

lol

kan je de edit knop niet vinden

Ontopic ik geloof in aliens ik denk dat aliens heel ver hier vandaan leven en dat ze niet over z,n hoog IQ als wij bezitten wij zijn gewoon gemuteerd wij zijn zo misvormpt dat we te nieuwschierig zijn en we blijven maar dingen uitvinden wij zijn zo geestelijk ziek dat we een eigen cultuur ontwikkelen en de voordelen van de aarde te gebruiken bijv. landbouw en vuur als je ons eens zou bekijken zie je echt iets heel misvorpt we hebben geen haargroei om ons lichaam terwijl we op land leven en zoogdieren zijn ik denk wel dat er hier heel ver vandaan aliens leven maar niet dat ze er uitzien als wij maar dat ze tot een hele andere levensbeschikking gaan die ons verstand te boven gaan. als er nog een planeet is zoals de aarde en die dezelfde boomgroei en klimaat heeft denk ik wel dat er leven zal zijn precies zoals de onze alleen zonder mensen en dat er hele andere evoluties zijn geweest ik denk dat er daar dan nog dinosauriors leven want het lijkt me sterk dat daar ook een oerknal zou zijn geweest

als hier niet zo ver vadaan aliens leven denk ik dat hun cultuur veel uitgebrijder is dan de onze ik denk dan dat ze heel lang geleden naar de aarde zijn gekomen o ons te leren bouwen vechten jagen landbouw leren en al onze voordelen van de aarde te gebruiken. ik denk ook dat daarvan de goden zijn afgestampt. goden zijn aliens die 7000 jaar geleden 0nze aarde bezochten en ons behoede als een kolonie want ook andere eilanden beschouwde ons (bezoekers als goden en vereerde ons. ik denk oook dat de antlatianen aliens zijn die onze aarde bezochten maar dat de goden ( de aliens ) ze vernietigeden en dat alles heen is gegaan van de beschaving van de atlantianen. misschien hebben aliens ons wel genetisch manipulleerd zodat we gem. 70 jaar worden en dat ons IQ met generatie op generatie stijgt

PS:gta-vincent je bent nieuw maar je mag niet dubbel posten

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk ook dat daarvan de goden zijn afgestampt. goden zijn aliens die 7000 jaar geleden 0nze aarde bezochten en ons behoede als een kolonie want ook andere eilanden beschouwde ons (bezoekers als goden en vereerde ons.

Interresante theorie.. B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

als je bedenkt dat er nog honderduizende zonnen in dit zonnestelsel zijn en dat er nog duizende stelsels zijn zulle daar ook planeten om moeten draaien met leve dus ja ik geloof in buitenaards leven

misschien nog wel geadvanceerder dan de mens

of misschien al1 maar micro-organisme

Link to comment
Delen op andere websites

De meesten fotos/filmpjes zijn nep denk ik of zijn gewoon proef vliegtuigen die door de mensheid zelf gemaakt is. Maar er zullen heus wel ergens andere levend wezens zijn. Het zal heus wel kunnen zijn dat Amerika/NASA iets verborgen houd over alians mischien voor onze eigen best wil. Want er kan grote paniek uit breken onder de mensen dat ze bang worden voor al het blijkt dat hun slimmer zijn en betere technieken hebben. Mischien zijn er ander levende wezens in een ander steren stelsel. We weten nog zo weining van de ruimte. Er zijn mischien nog miljarden ander zonnestelsel hier heel ver vandaan waar een mens nooit zal kunnen komen. Velen vragen zullen we niet snel kunnen beantwoorden of nooit. Is de ruimte oneindig? Wat gebeurd er als we dood zijn? Maar een ding weet ik zeker WE ZIJN NIET ALLEEN. Ook al is het een klein beestje wat dommer dan een worm is, of een wezen wat 10 keer zo slim is als een mens.

mooi gezegt, ik sta 100% achterje

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zien er allemaal griezellig uit. (op die foto's)

Ik geloof zeker in buitenaardse wezens.

Ze hoeven geen menslijke materie te hebben.

En omdat mensen zeggen dat er geen wezens op de maan zijn

hoeft ook niet te kloppen.

Stel dat wij als buitenaards wezens op aarde gaan landen om te kijken

of daar nog leven is.

We landen midden in de woestijn en we zien alleen maar zand.

Dus in 1 keer geen mensheid op de planeet???

Ze bestaan wel maar we kunnen ze niet zien met onze ogen.

Bewerkt: door tigran
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...