Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

Claud@ Mischien een vliegtuig? :7

Ikzelf, geloof er niet in. Wel dat er leven is op andere planeten. Maar echt niet dat ze groen zijn, met 2 tornado oren, en 5 blauwe ogen! :schater:

En dan nog een vraag. Als het echt bestond, waren de foto's en- of filmpjes niet wazig. Altijd, is het wazig.

Een keer, op Discovery, hadden ze laten zien hoe ze foto's maakten van UFO's.

Ze hadden in de onderkant van de romp (van een vliegtuigje) een gat geboord. Ze deden er een stuk glas in. Toen ze hoog in de lucht zaten, gingen ze een klein stofje of wat anders op het glas leggen. Toen, maakten ze allemaal foto's.

En dan nog wat hé. Vroeger, geloofde de mens veel, en daardoor zijn al die verhaaltjes ontstaan. Gewoon 'verzonnen' dus! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk wel dat er leven is in het Universum. We zijn niet alleen,ik vraag me een ding af.... Hoe komen ze aan de Ufo's? Op welke planeet leven ze? Hoe leven ze? Wat eten ze? Ik hoop dat ik ooit in mijn leven die antwoorden te weten kom :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me een ding af.... Hoe komen ze aan de Ufo's?

Wat denk je zelf die hebben hun zelf gemaakt!! net zoals wij vliegtuigen maken hé ;)

Ja maar hoe komen ze aan die apparatuur dan,en waar halen ze dat vandaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ervan overtuigd dat we zeker niet alleen zijn in dit universum. Natuurlijk stel ik me het buitenaards leven niet voor zoals een groen marsmannetje in z'n UFO, maar gewoon ja. Ander leven buiten wij.

Het kan ook bijna niet anders, het universum is zo reusachtig groot, je kan het je zelfs niet voorstellen hoe groot als je naar getallen begint te kijken, en in al dat grootst zou erslechts op 1 planeet leven bestaan? Nee, volgens mij niet.

Hoogstwaarschijnlijk komen we nooit in contact met buitenaards leven, maar het is er zeker wel. UFO's die mensen zogezegd gezien hebben, de graancirkels op akkers, geloof ik natuurlijk niet dat dat door buitenaards leven afkomstig is. Kan je vergelijken met het monster van Loch Ness, de Yeti enzo op Aarde zelf.

Het zou natuurlijk leuk zijn moesten we ooit eens contacten kunnen maken met buitenaards leven, ook al is het maar cotact via een mini-signaal dat we niet meer kunnen achterhalen, zodat we gewoon maar al iets zekerder zouden zijn :)

Bewerkt: door demontventoux
Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me een ding af.... Hoe komen ze aan de Ufo's?

Wat denk je zelf die hebben hun zelf gemaakt!! net zoals wij vliegtuigen maken hé ;)

Ja maar hoe komen ze aan die apparatuur dan,en waar halen ze dat vandaan ;)

Zij kunnen anders denken misschien of anders dan wij, ze kunnen tig jaren/eeuwen op ons voorlopen. En zij kunnen andere dingen hebben die wij niet hebben voor middelen.

Als je even nadenkt is het simpel hé hoe kwamen wij aan onze apparatuur om iets te maken, een oerwoud mens die nog nooit van een helikopter/vliegtuig heeft gehoord/gezien, vind zoiets ook vreemd en denkt dat het een reuze vogel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zij kunnen anders denken misschien of anders dan wij, ze kunnen tig jaren/eeuwen op ons voorlopen. En zij kunnen andere dingen hebben die wij niet hebben voor middelen.

Als je even nadenkt is het simpel hé hoe kwamen wij aan onze apparatuur om iets te maken, een oerwoud mens die nog nooit van een helikopter/vliegtuig heeft gehoord/gezien, vind zoiets ook vreemd en denkt dat het een reuze vogel is.

Toch vreemd dat iedereen automatisch denkt dat buitenaardse wezens slimmer zullen zijn dan ons.

Misschien leven ze daar nog in een middeleeuw-achtige structuur met onderdrukking door de staat en een standenmaatschappij. Ze hoeven echt geen UFO's te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zij kunnen anders denken misschien of anders dan wij, ze kunnen tig jaren/eeuwen op ons voorlopen. En zij kunnen andere dingen hebben die wij niet hebben voor middelen.

Als je even nadenkt is het simpel hé hoe kwamen wij aan onze apparatuur om iets te maken, een oerwoud mens die nog nooit van een helikopter/vliegtuig heeft gehoord/gezien, vind zoiets ook vreemd en denkt dat het een reuze vogel is.

Toch vreemd dat iedereen automatisch denkt dat buitenaardse wezens slimmer zullen zijn dan ons.

Misschien leven ze daar nog in een middeleeuw-achtige structuur met onderdrukking door de staat en een standenmaatschappij. Ze hoeven echt geen UFO's te hebben.

Dat is zo het leven daar kan nog niet goed ontwikkeld zijn of evolueren, maar je weet niet hoe aliens het doen maar je moet ''niet denken zoals hier op aarde,'' onderdrukking, maatschappij etc.. kennen ze misschien niet eens of het is anders bij hun. Op zo'n ander planeet noemen ze het vast anders of het verloopt anders bij hun.

kan wel meer uitleg geven maar dan blijf ik aan de gang en wordt het lang, dit is vast wel te begrijpen.

Natuurlijk zijn ze slimmer als ze door de ruimte kunnen en hier komen (en op topsnelheid). :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar natuurlijk geloof ik erin! Zouden wij nou echt de enige zijn?

Maar:

Ze zeggen dat de "aliens in de UFO's" veel verder zijn met techniek als wij, maar, dan moet er natuurlijk wel een soort zijn geweest die als eerst kwam met alle techniek, en als de soort in "alles" nu eens de mens is? Ik bedoel dat er wel andere levensvormen zijn, maar nog niet zo ver ontwikkeld als wij?

aliens hoeven niet die hi-tech dingen te zijn. Simpele levens-vormen zijn ook aliens.

als ze echt zo hi-tech waren zijn ze hier al lang en breed zichzelf aan het bekend maken lijkt mij, waarom alleen overvliegen dan ? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet egt in aliens maar wel in ufo's ik weet niet of dara ook aliens in zitten maarja, ze zeggen wel vaak op journaal dat ze het zien maar meestal is dat gewoon een luchtballen,maar bij dat filmpje in het begin van dit topic leek het er wel heel erg op want je zag ook helemaal van die lichten en het lijkt me niet dat dat een vliegtuig of helicopter was dus ik geloof er wel in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...