Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

Maar natuurlijk geloof ik erin! Zouden wij nou echt de enige zijn?

Maar:

Ze zeggen dat de "aliens in de UFO's" veel verder zijn met techniek als wij, maar, dan moet er natuurlijk wel een soort zijn geweest die als eerst kwam met alle techniek, en als de soort in "alles" nu eens de mens is? Ik bedoel dat er wel andere levensvormen zijn, maar nog niet zo ver ontwikkeld als wij?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar één ding vind nooit kloppen wat mensen zeggen we zien toch allemaal samen het een UFO is hij is rond en heeft in verschillende vormen en dat heeft men vaak genoeg gezien en hebben video's ervan en je ziet ook dat het niet iets is van lucht maar van een soort metaal.

Ja ik vond het ook al een beetje vreemd verhaal.

Je moet wel een hele sterke geest hebben wil je je verbeelding op een foto krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Zijn we alleen in het heelal? zijn er aliens? nee ik denk niet dat we alleen zijn maar weet het niet, het moet wel dat we niet alleen zijn waarom leven wij dan? dat zou erg klote zijn niet eerlijk zijn.

Op films en dergelijk zie je dat aliens vaak slecht zijn of worden zo gemaakt en zijn bijna niet goed, ze denken er niet eens aan dat ze ook goed kunnen zijn als ze bestaan en zien dit, dan weet je waarom ze hier niet komen!! we willen ze doden, onderzoeken etc...

Aliens schepen kunnen in alle vormen en maten zijn, waarom altijd die vliegende schotels dat klopt niet echt.

Aliens zelf:

-Kunnen net zo goed op ons lijken en zijn er misschien al.

-Kunnen dieren, insekten, planten zijn of voorwerpen, levenloze voorwerpen voor ons wat wij gebruiken.

-Hun technologie kan ver ontwikkeld zijn maar kan er zelfs nog niet eens zijn.

-Misschien zijn ze nog niet ontwikkeld holbewoners of verder terug- bactieren, kleine dieren, planten.

-Ze kunnen ook in allerlei maten en groote zijn.

-Ze kunnen krachten/powers hebben vliegen door de ruimte zonder bescherming

En etc...

Ze kunnen ons helpen met bepaalde dingen hier op aarde, helpen met problemen of ons verder ontwikkelen en meer.

Ik hoop dat ik ooit zolang ik leef het nog kan meemaken dat we er een zien, al lijkt die kans klein.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal ergens in het universem nog wel leven zijn.Maar het hoeven niet perse groene mannetjes te zijn met van die rare ogen,grote voorhoofden en weet ik veel wat.Wie weet is er op Pluto wel leven.Je weet maar nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Maar natuurlijk geloof ik erin! Zouden wij nou echt de enige zijn?

Maar:

Ze zeggen dat de "aliens in de UFO's" veel verder zijn met techniek als wij, maar, dan moet er natuurlijk wel een soort zijn geweest die als eerst kwam met alle techniek, en als de soort in "alles" nu eens de mens is? Ik bedoel dat er wel andere levensvormen zijn, maar nog niet zo ver ontwikkeld als wij?

Ik denk dat ze gebruik maken van wormgaten zie HIER : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=77955

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Buitenaards leven bestaat dat weet ik 100% zeker! Er is zeker weten leven in andere zonnestelsels ik denk dat de UFO's die we hier af en toe zien gebruik maken van wormgaten. En wie zegt dat ze nep zijn dan moet je verhaal over Columbus lezen wat hij in zijn dagboek bijhield toen hij op reis was kwam hij drie vliegende ronde opjecten tegen die even naast zijn schip vlogen en toen ineens weg gingen.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik geloof kijk maar een paar ochtenden tergug zag ik dit:post-56999-1213264837_thumb.jpg

Dat is gewoon een vliegenpoepje op de lens van je camera :duh:

Ik geloof wel in het buitenaardse leven. De aarde is nog geen 0.1% van het hele zonnestelsel. Het moet dus wel zo zijn dat de Aarde niet de enige plek met leven is. Men verwacht dat over ongeveer 65 jaar, contact is gemaakt met buitenaards leven. Al is het maar in de vorm van een of andere bacterie op de Maan.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik geloof kijk maar een paar ochtenden tergug zag ik dit:post-56999-1213264837_thumb.jpg

Dat is gewoon een vliegenpoepje op de lens van je camera :duh:

Ik geloof wel in het buitenaardse leven. De aarde is nog geen 0.1% van het hele zonnestelsel. Het moet dus wel zo zijn dat de Aarde niet de enige plek met leven is. Men verwacht dat over ongeveer 65 jaar, contact is gemaakt met buitenaards leven. Al is het maar in de vorm van een of andere bacterie op de Maan.

niet waar dat zat er eerst niet en nu wel het is waar! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...