Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

Ik denk dat die Lazar dat heeft verzonnen om geld te verdienen.

Nou volgens mij niet, kan natuurlijk wel maar ik denk zelf van niet want hij is echt bedreigd en hij heeft dingen gezegt wat echt waar zijn daarna kwam er nog iemand die daar gewerkt had en die bracht een Alien video mee en de kans is dat het video 80% echt is en 20% nep maar ze kunnen echt niet zien of het nep is.

De kans is 80% dat het echt is? Hoe kan je dat nou weer berekenen? Dat heb jij gewoon verzonnen. Dat hij is bedreigd kan natuurlijk ook verzonnen zijn of hij is misschien bedreigd omdat hij de regering en slecht imago aan het geven was. En hoe weet je zo zeker dat hij dingen heft gezegd die echt waar zijn? Die man heeft geld verdiend aan zijn UFO verhaal, dat is het enige dat vast staat.

Dat was even een snelle schatting van 80% want de meeste studio lui die dus films maken hebben gezegt dat het echt is en er was een iemand die zei nee hij is nep.

En .Djanick dat is een neppe ja maar ik heb het over een andere.

Studio mensen die films maken... zijn dat wetenschappers? Nee. En misschien laten ze juist expres meer mensen zien die zeggen dat het echt is.

PS: Ik geloof wel in buitenaards leven maar ik geloof niet dat ze op aarde zijn geweest.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Studio lui ja die films maken die zien of het nep of echt is of het een poppetje is of niet dat soort mensen en die hebben er wel meer verstand van denk ik dan een wetenschapper die niks weet over dit zulk soort dingen er zijn bewegingen in de video dat de alien ze doet dat het onmogenlijk is om dat nep te maken.

En Mister.X ik begrijp best dat je posts te kort komt ;)

Maar we houden een discussie hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Studio lui ja die films maken die zien of het nep of echt is of het een poppetje is of niet dat soort mensen en die hebben er wel meer verstand van denk ik dan een wetenschapper die niks weet over dit zulk soort dingen er zijn bewegingen in de video dat de alien ze doet dat het onmogenlijk is om dat nep te maken.

En Mister.X ik begrijp best dat je posts te kort komt ;)

Maar we houden een discussie hier.

We hebben het toch nog steeds over een autopsy? Bij een autopsy is degene die onderzocht wordt dood... hoe kan die dan bewegen?

Heb je het over deze?

http://www.bbc.co.uk/manchester/content/ar...w_feature.shtml

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

Studio lui ja die films maken die zien of het nep of echt is of het een poppetje is of niet dat soort mensen en die hebben er wel meer verstand van denk ik dan een wetenschapper die niks weet over dit zulk soort dingen er zijn bewegingen in de video dat de alien ze doet dat het onmogenlijk is om dat nep te maken.

En Mister.X ik begrijp best dat je posts te kort komt ;)

Maar we houden een discussie hier.

We hebben het toch nog steeds over een autopsy? Bij een autopsy is degene die onderzocht wordt dood... hoe kan die dan bewegen?

Heb je het over deze?

http://www.bbc.co.uk/manchester/content/ar...w_feature.shtml

Nee niet die! ik heb het over een andere een die vind je wel op Youtube plus een heel verhaal erbij zoek maar rond.

Als je niet vind post ik later wel even.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

ALSTUBLIEFT ZEER INTERESSANTE VIDEO'S

Hier deze is zeer interessant http://www.youtube.com/watch?v=BtkjiFbhyXc

Jij denkt zeker dat al deze mensen zomaar gaan liegen? lol laat me niet lachen

Hier nog paar andere

http://www.youtube.com/watch?v=y-iK8Jr0nwQ...ted&search=

http://www.youtube.com/watch?v=ZhWsY7F_2nE...ted&search=

Deze video dus boven hier is zeer belangerijk die man zegt zelf '' De overheid moet nu eens vertellen wat ze weten ''

Mensen kijk eens AUB naar deze video's en plaats dan je mening.

Want dit is zeer interessant!

Die video he die je ziet over die Alien dat kan ook niet nep zijn zeggen ze in die intervieuws omdat het met een beveiligs camera opgenomen is dus met dat speciale data erop naja zoiets zeiden ze daar dan maar als je echt zelf heel erg geinterseert bent raad ik je zeker aan om deze video's eens te bekijken.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft een raadsel mensen, ik denk dat men ooit erachter zal komen wat er altijd in dat snelle ronde ding heeft bevonden, ik vind het ook zeer irritant als mensen fake dingen gaan maken en aan komen met die nep verhalen zodat ze geld verdienen dat zijn echte ego's die niks om anderen geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker. :? :?

Ik heb er nog een boekje over gevonden thuis.

Daar stond ook in dat UFO`s iets met een of ander oerinstinct te maken heeft.

Maar we zullen ooit zien.

Kun je daar even stuk uithalen en hier typen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is best een moeilijk stuk om te lezen. Ik heb er even een samenvatting van gemaakt en makkelijkere woorden gebruikt

De theorie van Jung

volgens Jung en anderen berussten deze onverklaarbare, psygische vormen (UFO`S) van de menselijke geest op oorsprokelijke en aangeboren eigenschappen van de menselijke psyche. Met andere woorden: er bestaan bepaalde vormen in het menselijke gedrag die al in de oudheid voorkwamen en die ondanks de ontwikeling van het menselijk brein door de eeuwen heen het zelfde zijn gebleven en nog staads bestaan.

Sigmund freud noemde deze vormen zogenaamde archaische resten. Deze resten kunnen vooral voorkomen in symbolen. en deze vind men overal terug in religie architectuur en kunst.

Deze symbolen zijn meestal rond omdat een cirkel het symbool van perfectie is.

Men zou zich afvragen waarom mensen deze vormen zouden gaan zien.

In een wereld van toenemende onzekerheid zoeken mensen rust. Zoals alcohol tabak. Of het onbewust zien van een ronde vorm. Een UFO dus waarmee de verwachting word gewekt dat deze reding op aarde brengen.

Ik zou filosofie moeten gaan studeren :D :D :schater:

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Maar één ding vind nooit kloppen wat mensen zeggen we zien toch allemaal samen het een UFO is hij is rond en heeft in verschillende vormen en dat heeft men vaak genoeg gezien en hebben video's ervan en je ziet ook dat het niet iets is van lucht maar van een soort metaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...