Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

Mensen er is weer een nieuwe theorie

Ze zeggen dat onze planeet drie levens vormen heeft

1 de geesten wereld

2 de toekomst

3 en de tijd waar wij in wonen

Nou zeggen ze van dat die UFO's wat wij zien dat het mischien een soort storing is met het toekomst...

want de meeste mensen zien toch een UFO bij een natuurlijk verschijnsel bijvoorbeeld een tornado of als het heel groot storm is wetenschappers zeggen dat het best kan dat we ze dan zien of dat het dingen zijn die we normaal niet met het blote oog kunnen zien ze hebben een test gedaan.

Een normale camera en een infrarood camera er naast

wat er uitkwam was dat je aan de andere kant helemaal leeg zag

en bij die infrarood camera zag je een UFO die weer heel snel weer weg ging.

Maar ze hebben ook nieuwe soorten bewijzen gevonden in een tempel in egypte en griekeland hebben ze op de muren vreemde opjecten gezien die getekend waren.. ze deden ook onderzoek naar een oud volk wat verdwenen was zonder oorlog of wat dan maar ook maar daar kwamen ze ook niet ver mee

Maar de mens weet nog niks overzichzelf laatstaan dat ze ooit iets over UFO's te weten komen

Bron : Www.UFOLOG.RU

Bewerkt: door BangBros
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vind het hlemaal onzin :gaap:

Waarom vind je het onzin? kijk ik heb ook ooit gehoord van een organisatie die mensen doen dat ze zulke dingen niet moeten geloven, maar er is toch echt bewijs dat UFO's bestaan ... miljoenen mensen hebben het gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het eigenlijk niet er is van alles mogelijk zoals je soms op Discovery ziet die dingen

Ik had met het feit over UFO's eens een grap uit gehaald door oude borden als een frisbee lang de rammen te gooien was wel lachen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Er gebeurt blijkbaar niet veel meer in de wereld van de astronomieGeeks :N Alleen heeft een Belg een Zwart Gat ontdekt:

Gentse sterrenkundige ontdekt zeldzaam "zwart gat"

Een astronoom van de Universiteit Gent heeft samen met een team van internationale onderzoekers voor het eerst bewijzen gevonden van de aanwezigheid van een zwart gat in een dwergsterrenstelsel. Wetenschappers over de hele wereld spreken van een zeer zeldzame en revolutionaire openbaring.

"De ontdekking gebeurde op basis van beelden die de ruimtetelescoop Hubble maakte van het piepkleine sterrenstelsel VCC128", vertelt doctor Sven De Rycke van de vakgroep Wiskundige Natuurkunde aan de UGent. "In de lente van dit jaar komen er nieuwe waarnemingen met een supersterke telescoop in de Chileense Atacamawoestijn", zegt doctor Sven De Rijcke van de vakgroep Wiskundige Natuurkunde aan de UGent. "Die kunnen onze ontdekking nog kracht bijzetten." (belga)

HLN.be

en de

Britten willen naar de maan om er iets af te schieten

Groot-Brittannië overweegt een missie naar de maan te sturen. Het ruimtevaartuig zou in een baan rond de maan moeten draaien en instrumenten naar het hemellichaam moeten 'afvuren'. Die apparaten zouden dan nieuwe gegevens moeten verzamelen over de rotsachtige ondergrond van de maan, aldus de Britse omroep BBC woensdag.

Het Britse orgaan dat astronomisch onderzoek financiert (PParc) onderzoekt het project en legt het voorstel mogelijk voor aan de regering ter beoordeling. Het plan zou mogelijk al in 2010 werkelijkheid kunnen worden, zegt professor Sir Martin Sweeting van de Surrey Satellite Technology Limited, een van de belangrijkste ruimtevaartorganisaties van het land.

HLN.be

Niks nieuws over Aliens,Alleen dat de maan Titan die rond de maan cirkelt ,Methaan meren zijn ontdekt ^_^

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen er is weer een nieuwe theorie

Ze zeggen dat onze planeet drie levens vormen heeft

1 de geesten wereld

2 de toekomst

3 en de tijd waar wij in wonen

Nou zeggen ze van dat die UFO's wat wij zien dat het mischien een soort storing is met het toekomst...

want de meeste mensen zien toch een UFO bij een natuurlijk verschijnsel bijvoorbeeld een tornado of als het heel groot storm is wetenschappers zeggen dat het best kan dat we ze dan zien of dat het dingen zijn die we normaal niet met het blote oog kunnen zien ze hebben een test gedaan.

Een normale camera en een infrarood camera er naast

wat er uitkwam was dat je aan de andere kant helemaal leeg zag

en bij die infrarood camera zag je een UFO die weer heel snel weer weg ging.

Maar ze hebben ook nieuwe soorten bewijzen gevonden in een tempel in egypte en griekeland hebben ze op de muren vreemde opjecten gezien die getekend waren.. ze deden ook onderzoek naar een oud volk wat verdwenen was zonder oorlog of wat dan maar ook maar daar kwamen ze ook niet ver mee

Maar de mens weet nog niks overzichzelf laatstaan dat ze ooit iets over UFO's te weten komen

Bron : Www.UFOLOG.RU

Zijn er eigenlijk wel bewijzen voor dit soort vage theoriën?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje weet iemand een zender waar je vaak over dit soort dingen kunt kijken?

Als gewoon bedoeld op televisie... Weet ik niet zo snel een zender die vaak over buitenaards leven uitzend.. Ik raad je dan aan om gewoon Discovery Chanel in de gaten te houden, die hebben regelmatig wel documantere's. Of op RTL4 hebben ze doordeweeks vaak rond 23:00 uur Dossier 2300 wie weet komt daar ook nog een keer buitenaards leven in voor.. Verder heb je ook nog NAT. Geographic met vaak ook allerlij documantere's.

Global :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje weet iemand een zender waar je vaak over dit soort dingen kunt kijken?

Als gewoon bedoeld op televisie... Weet ik niet zo snel een zender die vaak over buitenaards leven uitzend.. Ik raad je dan aan om gewoon Discovery Chanel in de gaten te houden, die hebben regelmatig wel documantere's. Of op RTL4 hebben ze doordeweeks vaak rond 23:00 uur Dossier 2300 wie weet komt daar ook nog een keer buitenaards leven in voor.. Verder heb je ook nog NAT. Geographic met vaak ook allerlij documantere's.

Global :cya:

Dankje wel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het eigenlijk niet.

Aan de ene kant zeg ik ja,

aan de andere kant neen.

Het hangt er ook vanaf wat jullie

onder buitenaards leven verstaan...

Buitenaards leven hoeft niet persé aliens en vliegende schotels te zijn. Buitenaards leven kan eigenlijk van alles zijn. Ik hou het gewoon op ''Wezens'' Hoe ze eruit zien is nog altijd onbekend..

Link to comment
Delen op andere websites

Buitenaards leven kan alles met 1 cel zijn,al is het maar een microbe!.Btw die theorie eerst zien dan geloven,want als ik naar Ufolog.Ru ga kom ik op een Rusishe site uit waar ik de ... van begrijp.

Ergens had ik dit ook gezien op video maar ik weet niet precies waar :N jammer!

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Het is duidelijk dat UFO's bestaan alle landen zeggen dat Amerika ook alleen ze hebben tot nu toe geen 1 gevangen of echte goede bewijzen om aan mensen te tonen, miljarden of miljoenen mensen hebben UFO's gezien en ICE BANANA hoe verklaar je dit dat ze in Piramides of in Egypte nieuwe ondergrondse of tunnels zeg maar waar mensen erop staan en daar boven zie je UFO's getekend en daar hebben we het bij ons school ook over gehad waar ik dit vandaan heb gehaalt : eens gezien op Discovery.

Maar het is ook duidelijk meeste mensen hebben op Ja gestemd, dus ik denk en weet heus wel zeker dat die dingen er zijn ook op NASA zijn ze toch gezien bij APOLLO 11? denk je dat NASA neppe videos gaat uizenden ik denk van niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...