Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

Weet je wat ook wel raar is kijk je leeft nu he het is best moeilijk om het uit te leggen maar ik probeer het toch .. kijk je leeft nu je voelt je zegmaar wakker... maar als je straks dood gaat zeg maar .. dan voel je zeg maar niks dan ben je ook niet echt wakker :puh: het is moeilijk om uit te leggen maar dan voelt het alsof je een ander leven gaat krijgen of dat je in iemands anders huid in krijgt want je bent nu gewoon jezelf je loopt je ademt..je voelt alsof je in iemands lichaam zit zegmaar een soort geest en dan als je dood gaat dan denk je zo van dat je in iemands anders lichaam wakker wordt

Woow wat je hier probeert uit te legen snap ik dus niks van :{

Ik zou zegen pak de Bijbel en lees wat daar staat wat er na de dood is

dat vind ik duidelijk genoeg ;)

Kijk dat bedoel ik het een soort iets wat ik je wil uitleggen:P ik begrijp dat je dr niks van snapt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Bangbros: Men zegt dat vroeger in de ruimte, laat ons zeggen een reusachtige meteoriet of komeet ( ik ken de juiste benaming niet) was. Je kent wel de ruimte en al met zonnestelsels enz... Nu die meteoriet of komeet had een kern ( de zon of ook wel een ster genoemt) en die is uitgebarsten of ontploft. Nu, alle planeten die er zijn (misschien degene die nog niet ontdekt zijn ook) zijn een stuk van die meteoriet of komeet. Al die planeten hebben een baan om die kern of zon of hoe je het ook wil noemen. Nu heb je ook nog een meteorieten kring in een baan rond de zon. Vele meteorieten zijn tegen de maan vlakte neer gestort (daarom heb je aan de ene kant van de maan allemaal kraters en langs de andere kant bijna geen of hele kleine). Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er mogelijks een oerknal of iets in die aard kan gebeurt zijn. Ik zeg niet dat het echt is gebeurt maar het is mogelijk. Maar die Ufo's... waarom zijn er bijna geen gezien in Europa? Waarom zijn de meeste uit Amerika en Azie? Aliens kunnen ook heksen zijn uit de toekomst. Eerst vlogen ze op een bezemsteel dan op een stofzuiger dan op een swiffer dan in een f16 ofzo dan in een space shuttle en dan in een UFO... Daarom dat er van die paddestoelen groeien... Dunno is maar mijn theorie. Kort: ik vind het allemaal zever. (Mijn theorie he)

Bewerkt: door †SAW†
Link to comment
Delen op andere websites

In dat OERknal daar geloof ik echt niks van 1 hoe zou een knal kunnen onstaan door als er nog niet eens wat bestond ik bedoel wat weten wij van BESTAAN.. wij leven al zo ver in de tijd

De oerknal is een theorie om het ontstaan van het heelal aan te tonen, dit zou zijn gebeurd in een miniscuul deeltje, dat zijn kritische massa bereikt, (dus iets heel klein maar ook heel zwaar) dit zou zijn geimplodeerd en daardoor nog kritischer zijn geworden en daardoor met een rotvaart uit elkaar zijn gevlogen, wij kunnen hier nog steeds straling van opvangen, de zogeheten achtergrondstraling. Dit is hetzelfde principe als sommige kernreacties.

Ik geloof ook niet dat daarmee alles is ontstaan, want dit kleine deeltje moet natuurlijk ook ergens in hebben bestaan, wie zegt dat het heelal het "Einde" is, mischien is het heelal maar eenm klein deel van een nog grotere dimensie. Iedereen heeft het altijd maar over dat het heelal zo groot is en oneindig is, maar mischien is dit helemaal niet zo. Ik denk dat heelal een deel is van een cirkel/bol of torusvormige dimensie en daarmee oneindig lijkt. Als je op een hele grote cirkel loopt lijkt het alsof je steeds rechtdoor loopt maar je loopt eigenlijk een rondje maar merkt dit niet. Dit dacht men vroeger ook van de aarde (dat die plat was), stel een nog grotere bol voor, dan lijkt het al helemaal op een platoppervlak.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou kunnen... maar ik denk het niet.. wat ik me vooral afvraag waarom we nooit es contact krijgen met andere wezens of andere mensen van een heel ander plek wat er nu allemaal op de wereld aan de hand is denkt niemand er echter aan je krijgt ook het gevoel dat zulke dingen onzin zijn terwijl het niet zo is onze planeet is een echte goudstuk en daar moeten we echt voorzichtig mee zijn

Men heeft tot nu toe geen 1 planeet gevonden die net zo mooi is als de aarde ik vind het zelf ook zo raar zo'n groot mooie blauw planeet en wat er allemaal wel niet in zit... ik denk wat mensen zeggen dat de heelal een soort planeet is en ik denk dat er maar in zo'n heelal maar 1 mooie planeet bestaat ik kan het natuurlijk ook fout hebben of er kunnen zegmaar zwarte poorten zijn waardoor je sneller door de tijd gaat?

Link to comment
Delen op andere websites

@Bangbros: Mensen denken niet dat het heelal een soort planeet is. Een planeet zit in het heelal. En er is waarschijnelijk maar 1 heelal en niet verschillende. Door Van Dale:

heel·al (het ~, ~len)

1 ruimte waarin de aarde, planeten, sterren en andere hemellichamen zich bevinden => hemelruim, ruim, universum, wereldruim

Je bedoelt een zwart gat inplaats van een zwarte poort...

@Dageraad: De oerknal is verantwoordelijk voor ons zonnestelsel en niet het heelal.

Bewerkt: door †SAW†
Link to comment
Delen op andere websites

@ Bangbros: Men zegt dat vroeger in de ruimte, laat ons zeggen een reusachtige meteoriet of komeet ( ik ken de juiste benaming niet) was. Je kent wel de ruimte en al met zonnestelsels enz... Nu die meteoriet of komeet had een kern ( de zon of ook wel een ster genoemt) en die is uitgebarsten of ontploft. Nu, alle planeten die er zijn (misschien degene die nog niet ontdekt zijn ook) zijn een stuk van die meteoriet of komeet. Al die planeten hebben een baan om die kern of zon of hoe je het ook wil noemen. Nu heb je ook nog een meteorieten kring in een baan rond de zon. Vele meteorieten zijn tegen de maan vlakte neer gestort (daarom heb je aan de ene kant van de maan allemaal kraters en langs de andere kant bijna geen of hele kleine). Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er mogelijks een oerknal of iets in die aard kan gebeurt zijn. Ik zeg niet dat het echt is gebeurt maar het is mogelijk. Maar die Ufo's... waarom zijn er bijna geen gezien in Europa? Waarom zijn de meeste uit Amerika en Azie? Aliens kunnen ook heksen zijn uit de toekomst. Eerst vlogen ze op een bezemsteel dan op een stofzuiger dan op een swiffer dan in een f16 ofzo dan in een space shuttle en dan in een UFO... Daarom dat er van die paddestoelen groeien... Dunno is maar mijn theorie. Kort: ik vind het allemaal zever. (Mijn theorie he)

Kijk wat je zegt over in Amerika ik denk dat Amerika iets speciaals heeft dat ze contacten met hun hebben.. geloof ik en kijk waarom zijn er in Amerika altijd orkanen en tornado's en noem maar op en niet in Europa? het leven en cultuur is in Europa begonnen.. Amerika bestaat al zo'n 300 jaar dat het door de Europeanen ondekt is dus ik wil zeggen het is een heel raar plek waar heel warm en zeer koud kan zijn.. en je hebt er allemaal verschijnselen.. eerlijk gezegt denk ik dat de militeren in Amerika of de leger echt contacten met de UFO's hebben of iets waar wij Europeanen niks van weten en vergeet niet ieder land houd het geheim maar ondertussen zijn ze ermee bezig ook in 1984 geloof ik is in Rusland een UFO neergestort er hebben drie russiese artsen aan zitten opereren en die zijn drie dagen daarna overleden ook had ik gelezen.. dat in Florida een soort mens achtig vis is ondekt door leger zeg maar soort vis met een mensen hoofd en een heel grote staart en hij zag er groen uit ik heb nu helaas even de site of de bron ervan niet maar ik zal wel even zoeken

maar als het goed is willen de Russen daar ook niks over vertellen

Bewerkt: door BangBros
Link to comment
Delen op andere websites

Ok naar mijn mening kijk jij te veel tv of films. Kijk, wat je zegt over in Amerika: "Ik denk dat Amerika iets speciaals heeft dat ze contacten met hun hebben.. geloof ik en kijk waarom zijn er in Amerika altijd orkanen en tornado's en noem maar op en niet in Europa? het leven en cultuur is in Europa begonnen.. Amerika bestaat al zo'n 300 jaar dat het door de Europeanen ondekt is dus ik wil zeggen het is een heel raar plek waar heel warm en zeer koud kan zijn.." deze tekst begrijp ik totaal niet... Heeft allemaal te maken met de ligging van het werelddeel als ik het goed begrijp... Elk land een geheim of geheime basis als ik het daarvan mag afleiden? Verwijst naar Area 51 van in die films... En van in Florida ook 1 van die film met Will Smith ofzo... Een mensachtige vis, kom op. Das van de film "Sharkman". Je hebt dan ook nog "Snakeman" en "Skeletonman". Ik denk echt dat je fantasie op hol slaat... Niet kwalijk bedoelt natuurlijk maar je moet ook een beetje realistisch blijven he.

Bewerkt: door †SAW†
Link to comment
Delen op andere websites

Ok naar mijn mening kijk jij te veel tv of films. Kijk, wat je zegt over in Amerika: "Ik denk dat Amerika iets speciaals heeft dat ze contacten met hun hebben.. geloof ik en kijk waarom zijn er in Amerika altijd orkanen en tornado's en noem maar op en niet in Europa? het leven en cultuur is in Europa begonnen.. Amerika bestaat al zo'n 300 jaar dat het door de Europeanen ondekt is dus ik wil zeggen het is een heel raar plek waar heel warm en zeer koud kan zijn.." deze tekst begrijp ik totaal niet... Heeft allemaal te maken met de ligging van het werelddeel als ik het goed begrijp... Elk land een geheim of geheime basis als ik het daarvan mag afleiden? Verwijst naar Area 51 van in die films... En van in Florida ook 1 van die film met Will Smith ofzo... Een mensachtige vis, kom op. Das van de film "Sharkman". Je hebt dan ook nog "Snakeman" en "Skeletonman". Ik denk echt dat je fantasie op hol slaat... Niet kwalijk bedoelt natuurlijk maar je moet ook een beetje realistisch blijven he.

Beste vriend mijn fantasie slaat niet op hol en ik ken geen film ''Sharkman'' of ''Skeletonman'' deze dingen wat ik je vertel heb ik zelf gelezen

alleen ik probeer de bron weer te vinden

WWW.UFOLOG.RU daar heb ik dat plaatje ook gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk wat je zegt over in Amerika ik denk dat Amerika iets speciaals heeft dat ze contacten met hun hebben.. geloof ik en kijk waarom zijn er in Amerika altijd orkanen en tornado's en noem maar op en niet in Europa? het leven en cultuur is in Europa begonnen.. Amerika bestaat al zo'n 300 jaar dat het door de Europeanen ondekt is dus ik wil zeggen het is een heel raar plek waar heel warm en zeer koud kan zijn.. en je hebt er allemaal verschijnselen.. eerlijk gezegt denk ik dat de militeren in Amerika of de leger echt contacten met de UFO's hebben of iets waar wij Europeanen niks van weten en vergeet niet ieder land houd het geheim maar ondertussen zijn ze ermee bezig ook in 1984 geloof ik is in Rusland een UFO neergestort er hebben drie russiese artsen aan zitten opereren en die zijn drie dagen daarna overleden ook had ik gelezen.. dat in Florida een soort mens achtig vis is ondekt door leger zeg maar soort vis met een mensen hoofd en een heel grote staart en hij zag er groen uit ik heb nu helaas even de site of de bron ervan niet maar ik zal wel even zoeken

maar als het goed is willen de Russen daar ook niks over vertellen

In Amerika is het weer volkomen logies te verklaren. Droge lucht achter de Rocky Mountains botst dan met vochtige warme lucht uit de golf van Mexico en dat veroorzaakt vaak tornado's. Verder geloof ik niet in al die geheimen, in Amerika zijn vele goede journalisten en voor die mensen blijft weinig geheim. Het bekende Watergate schandaal is ook ondekt en in de puliciteit gebracht door journalisten.

ps: Ik heb nog nooit gehoord van een UFO die in Rusland is neergestord, mijn ouders trouwens ook niet.

gammie.

Link to comment
Delen op andere websites

@Bangbros: Gelieve me niet je vriend te noemen, ik kies namelijk mijn vrienden zelf... Dank u... Over welk plaatje ben je eigenlijk bezig? :?

Is goed joh bastard

Kijk wat je zegt over in Amerika ik denk dat Amerika iets speciaals heeft dat ze contacten met hun hebben.. geloof ik en kijk waarom zijn er in Amerika altijd orkanen en tornado's en noem maar op en niet in Europa? het leven en cultuur is in Europa begonnen.. Amerika bestaat al zo'n 300 jaar dat het door de Europeanen ondekt is dus ik wil zeggen het is een heel raar plek waar heel warm en zeer koud kan zijn.. en je hebt er allemaal verschijnselen.. eerlijk gezegt denk ik dat de militeren in Amerika of de leger echt contacten met de UFO's hebben of iets waar wij Europeanen niks van weten en vergeet niet ieder land houd het geheim maar ondertussen zijn ze ermee bezig ook in 1984 geloof ik is in Rusland een UFO neergestort er hebben drie russiese artsen aan zitten opereren en die zijn drie dagen daarna overleden ook had ik gelezen.. dat in Florida een soort mens achtig vis is ondekt door leger zeg maar soort vis met een mensen hoofd en een heel grote staart en hij zag er groen uit ik heb nu helaas even de site of de bron ervan niet maar ik zal wel even zoeken

maar als het goed is willen de Russen daar ook niks over vertellen

In Amerika is het weer volkomen logies te verklaren. Droge lucht achter de Rocky Mountains botst dan met vochtige warme lucht uit de golf van Mexico en dat veroorzaakt vaak tornado's. Verder geloof ik niet in al die geheimen, in Amerika zijn vele goede journalisten en voor die mensen blijft weinig geheim. Het bekende Watergate schandaal is ook ondekt en in de puliciteit gebracht door journalisten.

ps: Ik heb nog nooit gehoord van een UFO die in Rusland is neergestord, mijn ouders trouwens ook niet.

gammie.

[/quote

Lezen je ouders iedere dag de nieuws?

Gammie jij zegt jou ouders ook niet en niet gehoord wat voor nieuws krijg je hier dan te horen? 90% over NL zelf en de ander buitenlands nieuws en het duurt maar 5min dus hoe wil jij dat iemand een goedoverzicht heeft ooit zelf site's opgezocht of een Kabel tv of wat dan maar ook want met RTL4,5,7 is het niet eens meer dan een kwartier 5 of 10 minuutjes dat noem ik geen nieuws

Link to comment
Delen op andere websites

Lezen je ouders iedere dag de nieuws?

Gammie jij zegt jou ouders ook niet en niet gehoord wat voor nieuws krijg je hier dan te horen? 90% over NL zelf en de ander buitenlands nieuws en het duurt maar 5min dus hoe wil jij dat iemand een goedoverzicht heeft ooit zelf site's opgezocht of een Kabel tv of wat dan maar ook want met RTL4,5,7 is het niet eens meer dan een kwartier 5 of 10 minuutjes dat noem ik geen nieuws

Ja mijn ouders lezen iedere dag het nieuws. Jij begint nu wel over de televisie maar vroeger hadden zo ook kranten waar boordevol nieuws in kon worden gedrukt :Y En een hele bekende ''de radio''. Dus daar zal ook genoeg over het buitenland worden verteld en als er iets heel aparts volgens jou gebeurd zou zijn een heuze ''UFO'' die is neergestord zal dat echt wel op radio,tv en in de kranten hebben gestaan. En anders wel in één van deze drie dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geleef er wel in. En als ze de aarde bereiken hebben ze ubertechnologie want ze leven dus heel ver.

En iedereen ziet UFO's ik weet het 100% zeker. UFO betekent Unindentified Flying Object. Je hebt toch weleens een vliegtuig gezien waav\rvan je niet weet wat voor merk het is? Of een vliegend ballatje ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geleef er wel in. En als ze de aarde bereiken hebben ze ubertechnologie want ze leven dus heel ver.

En iedereen ziet UFO's ik weet het 100% zeker. UFO betekent Unindentified Flying Object. Je hebt toch weleens een vliegtuig gezien waav\rvan je niet weet wat voor merk het is? Of een vliegend ballatje ofzo.

Ja tuurlijk heb ik weleens wat gezien maar in de meeste gevallen weet ik dat het:

-Een vallende ster is.

-Een vliegtuig (waar me pa alles vanaf weet)

-Of in kleine gevallen het bekende ISC (Internationale Space Centere)

Verder heb ik nooit echt iets heel vreemds gezien dat ik dacht wat is dat in hemelsnaam! :N

gammie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...