Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tuurlijk is er nog leven buiten de aarde, alleen hebben we het nog niet ontmoet en ontdekt de kans is volgens mij zelfs groot dat we het niet zullen ontdeken omdat het zodanig ver van aarde is misschien wel:

999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 . 10 ³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³

³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³ biljard Kilometer hiervandaan. Want volgens mij is de ruimte oneindig, en als dat niet zo is is er achter die rand nog iets anders als ruimte, anders kan volgensm ij gewoon niet.

Maar dat het andere leven echt van die groene manetjes zijn, ik denk het niet misschien zijn het ook wel gewone mensen die juist het zelfde zijn als ons alleen van verder weg of misschien zijn het dieren (die wij hier ook kennen) maar ooit zullen we elkaar dan wel ontdeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ja geantwoord, omdat ik geloof in buitenaards leven; maar ja zo de "groene mannetjes in hun platte ruimtescheepjes" dat zijn natuurlijk verhaaltjes.

Het is net zoals Argon zegt: Wij zijn een kleine planeet in ons Zonnestelsel, dat zonnestelsel is iets klein in het universum,.....

Er is buitenaards leven maar de kans dat we ooit ermee in contact zullen komen is waarcshijnlijk enorm miniem.

demontventoux

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is er nog leven buiten de aarde, alleen hebben we het nog niet ontmoet en ontdekt de kans is volgens mij zelfs groot dat we het niet zullen ontdeken omdat het zodanig ver van aarde is misschien wel:

999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 . 10 ³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³

³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³³ biljard Kilometer hiervandaan. Want volgens mij is de ruimte oneindig, en als dat niet zo is is er achter die rand nog iets anders als ruimte, anders kan volgensm ij gewoon niet.

Maar dat het andere leven echt van die groene manetjes zijn, ik denk het niet misschien zijn het ook wel gewone mensen die juist het zelfde zijn als ons alleen van verder weg of misschien zijn het dieren (die wij hier ook kennen) maar ooit zullen we elkaar dan wel ontdeken.

dat geloof ik ook maar ze zullen nooit het zelvde zijn als ons of als elke dier dat op onze planeet leeft

wrm?

die planeet zou heel anders opgebouw. en de dieren passen zich aan het leefmileu aan

zo kunnen ze er nooit het zelfde uitzien

wrm geld stoppen in ruimtevaart als het andere leven dommer is wat kunnen we er dan mee en als ze slimmer zijn vinden ze ons eerst[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk is er nog meer leven op andere planeten. maar die ufo`s gloof ik niet egt in. ze zien er wel egt uit maar dat zijn waarschijnlijk gewoon rare natuurverschijnselen en geen ufo`s dus. en die rare groene mannetjes dat geloof ik ook niet miss zijn het idd wel gewoon normale mensen die er precies hetzelfde uitzien als wij. en miss zijn ze daar dan wel al zo ver in technische dingen dat we over een paar 100 jaar wel iets buitenaards ontdekken.

miss zijn ze er al wel.. alleen weten wij dat niet, kijk naar je buurvrouw die heel raar is en bijna nooit buiten komt, miss heeft di ewel een heel leger in d`r kelder zitten dat zit te wagten om de planeet over te nemen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee is niet waar,

Leven buiten de aarde is er niet, zeker niet omdat die zogenaamde tussen aanhalings geschreven ''ufo's'' zijn letterlijk natuurverschijnsels, meestal door de lucht (wolken, zonlicht, vuurbal, bliksem, beginnende tornado).

Er is zeker leven buiten de aarde, maar daar kan de mens niet komen, en dat is de Hemel, dat is ver weg, waar niemand komen kan, maar toch is Jezus op een wolk er naar toe gegaan, wonderlijk he?

Maar in iedergeval, mensen denk na, leven buiten de aarde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel in de UFO's en zo... Het kan best zijn dat ze met hun dingen onze planeet aan het bestuderen zijn of zo... Maar.. Wat ik altijd zo raar heb gevonden is de ruimte. Ik heb gehoord dat hij eerst klein was toen werd hij steeds groter en dan dalijk heel wat jaren verder dat hij weer kleiner wordt en wij allemaal doodgaan. Maar ik snap wat er nou buiten de ruimte is?? Ik wordt er eigenlijk helemaal gek van als ik eraan denk. Als je je dat afvraagd... Wat zou er dan buiten kunnen zijn en hoe groot is dat dan, misschien wel een onzichtbare muur of zo??

Leven buiten de aarde is er niet

Buiten de aarde wordt toch bedoeld de ruimte en zo... :{ Er is trouwens al leven buiten aarde ontdekt dus... Kleine slakjes of zo op mars ik weet niet precies meer.

Bewerkt: door Little Mister
Link to comment
Delen op andere websites

dat geloof ik ook maar ze zullen nooit het zelvde zijn als ons of als elke dier dat op onze planeet leeft

wrm?

die planeet zou heel anders opgebouw. en de dieren passen zich aan het leefmileu aan

zo kunnen ze er nooit het zelfde uitzien

wrm geld stoppen in ruimtevaart als het andere leven dommer is wat kunnen we er dan mee en als ze slimmer zijn vinden ze ons eerst[/font]

Dat was maar een sugestie, het zou kunnen dat het toevalig ook mensen zijn juist zoals ons (opgebouwd) maar die kans is klein :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is er meer leven dan alleen op de Aarde. Het heelal is zó enorm groot, waarom zou er niet op een andere planeet het levensproces kunnen plaatsvinden dan alleen op de Aarde? Nou denk ik niet meteen aan kwaadaardige monsters met 21 ogen op steeltjes en dat soort nonsens, bacteriën bijvoorbeeld zijn ook al levende wezentjes. :) Nee, ik geloof echt niet dat wij de enigen zijn in het heelal. ;)

Maar voor meer leven zullen we wel verder moeten kijken, in het zonnestelsel waar wij in leven zijn gewoonweg geen planeten waar leven mogelijk is (héél misschien op Mars). In de Melkweg waar wij wonen zijn véél meer zonnestelsels, ik denk dat daar heus wel eens een planeet bij kan zitten waar de omstandigheden goed genoeg zijn voor leven. Of misschien wel in een ander sterrenstelsel, ach, er zijn zóveel sterrenstelsels en het heelal is zó groot, je kan eerder de vraag stellen: "Waarom zou er géén ander leven zijn in het heelal?" ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof het wel zeker. Zoals ik al vaker heb gezegd, zijn wij heus niet de enige hier in 't heelal.

Wij (het leven) zijn er omdat de aarde net op de goede plek lag, en de zon net groot genoeg was. Puur geluk dus eigenlijk. Er zijn zoooooo veel miljarden sterren (zonnen), dat het wel zeker moet zijn dat eer nog een planeet zo ligt als ons. Maar zoals Lantyz in de 2de post al zei: Ik geloof niet dat ze met die vliegende schotels komen. Maar wel met iets dat moet vliegen, anders komen ze hier natuurlijk niet. Ik geloof dus ook wel dat ze eens de aarde hebben bezocht. Dat filmpje in de beginpost zag er ook wel heel geloofwaardig uit, anders komt het niet op het RTL nieuws.

Ik geloof trouwens ook dat Area 51 iets verborgen houd...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof trouwens ook dat Area 51 iets verborgen houd..

Ja inderdaad. Ik denk dat hun zeker weten wat er allemaal gebeurt buiten onze planeet en zo, het buitenaardse leven en zo... Maar hun mogen niks zeggen om paniek te zaaien, zoiets, net zoals de regering van Amerika.

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker! ik weet het bijna zeker... maar iedereen denkt dat ze veeeeeeeeel slimmer enzo zijn, het kan ook gewoon zijn dat het stokken zijn in een stok wereld enzo... ik denk wel eens dat bij elke ster een planeetstelsel ligt...

maar hoe verklaar je die zwarte gaten? misschien wegen naar andere universums? Niemand heeft een zwart gat na kunnen vertellen want je komt er niet uit.

sommige mensen beweren ook dat ze door aliens zijn gen**kt.

en dit filmpje ziet er aardig "fake" uit. ik bedoel... in de eerste instantie kan het gewoon een simulatie zijn.

er is altijd wel een verklaring voor.

het universum is een van de grootste filosofie onderwerpen.

misschien is de aarde gewoon het midden van een andere planeet.

(kortom: ik geloof er in!)

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf geloof er echt niet in, pas als ze bi mn voordeur staan geloof ikhet. Volgens mij is het gewoon verzonnen om geld mee te verdienen met nieuws en tekenfilms. Waarom zou God aliens maken???? En volgens mij kan het ook gewoon van Area 51 zijn, die even spelen als een alien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...