Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

eej,

ja, heb je ervaring met photoshop dan is het zo gedaan! ;):puh:

Ik geloof er niet in, en als het wel bestaat wil ik het eerst in het echt zien voordat ik het wil geloven!

Ik heb een keer een programma gezien waar Aliens een huis binnengingen met mensen, nouw zag er wel vet eng uit! :puh:

maar of het echt waar was, geloofde ik niet!

Bewerkt: door GtA_BaDmAn
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

eej,

ja, heb je ervaring met photoshop dan is het zo gedaan! ;)  :puh:

Ik geloof er niet in, en als het wel bestaat wil ik het eerst in het echt zien voordat ik het wil geloven!

Ik heb een keer een programma gezien waar Aliens een huis binnengingen met mensen, nouw zag er wel vet eng uit! :puh:

maar of het echt waar was, geloofde ik niet!

Zo'n film had ik ook een x gezien een laser raakte 1 van die mensen in huis en die viel neer en er kwam allemaal schuim uit haar mond.. :ph34r:

Bewerkt: door Sultan
Link to comment
Delen op andere websites

Of er behalve op Aarde nog leven te vinden is? Ja. Het zou wel heel arrogant zijn om te denken dat we de enige zijn in dit universum.

Dat is precies de tekst die ik wilde typen. Bij deze dus ook mijn standpunt.

Link to comment
Delen op andere websites

eej,

ja, heb je ervaring met photoshop dan is het zo gedaan! ;)  :puh:

Ik geloof er niet in, en als het wel bestaat wil ik het eerst in het echt zien voordat ik het wil geloven!

Ik heb een keer een programma gezien waar Aliens een huis binnengingen met mensen, nouw zag er wel vet eng uit! :puh:

maar of het echt waar was, geloofde ik niet!

Zo'n film had ik ook een x gezien een laser raakte 1 van die mensen in juis en die viel neer en er kwam allemaal schuim uit haar mond.. :ph34r:

eej,

was dat op Preview TV, toen nog Nickelodeon?

Want anders is dat hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een dom vraagje maarja:

Wat is AREA 51???

Arae 51 is een geheime basis in de woestijn. Ze zeggen dat daar Aliens onderzocht worden. Niemand mag er komen, en doe je dat tog, dan word je neergeschoten. Dus het is duidelijk dat ze wat verbergen, maar of dit ufo's zijn weet niemand zeker.

Maar het rare is, dat op die plek een ufo melding was. En dat toen die basis daar is neergezet.

area51barracks.gif

F0000008.JPG

area-51.jpg

Bewerkt: door GTAspeler
Link to comment
Delen op andere websites

Is dat in San Andreas zo of in het écht ook zo? Het lijkt mij niet echt dat er in de woestijn ergens een plek is waar ze dan bezig zijn om Aliëns te onderzoeken, als je dan een beetje handig bent kan je er wel binnenkomen en anders huren we even het Rode Leger in, die komt er zéker binnen.

TubS Geplaatst op Jan 29 2005, 12:04 PM

nee baffie je moet niet op ze schieten want ze hebben schilden en laser geweren en kunnen telporteren maar ze zijn wel bang van water

of kijk ik nu teveel films? 

Het lijkt mij niet dat áls ze bestaan zij veel verder ontwikkeld zijn dan wij, in films is het inderdaad zo dat zij over allerlei moderne wapens beschikken waar wij alleen in onze dromen van dromen kunnen. Als ze écht bestaan, en we gaan op ze schieten, weten we het in ieder geval wél zeker, ze zullen dat niet pikken en waarschijnlijk met een stel meer terugkomen. Als we er dan 2 te pakken hebben, weten we al wat er van waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is het beeld dat wij hebben van UFO altijd een shotel... Wij hebben de raket en de vliegtuig, dus waarom nou altijd een schotel kan toch ook een raket in de vorm van een schaap zijn ofzo...

Het is zeker niet zo dat er alleen UFO's in de vorm van een schotel worden waargenomen, er zijn nog een hoop andere vormen die op foto staan, bekendste is de sigaarUFO, in de vorm van een sigaar dus ( lang en dun ). Er zijn nog veel meer vormen dan die hoor.

Ikzelf verdiep me nogal in buitenaards leven en ik ben er zeker van overtuigd dat UFO's echt zijn. Ik heb al zoveel foto's gezien van UFO's en er zitten gewoon foto's tussen waar je echt een apparaat op ziet dat onmogelijk van aarde kan komen.. dus waar moet het dan wel vandaan komen?

Zelf ben ik vooral geintereseerd in oudere foto's, zwart wit foto's dus uit de tijd dat er nog geen photoshop was ;) Vaak zijn die ook veel duidelijker als foto's van nu..

Link to comment
Delen op andere websites

Unidentificed Flying Objects betekent het. Maar het lijkt mij toch wel dat het leger ofzoiets daar vanaf weet. Maar iemand anders die zei het volgende.

Ikzelf verdiep me nogal in buitenaards leven en ik ben er zeker van overtuigd dat UFO's echt zijn. Ik heb al zoveel foto's gezien van UFO's en er zitten gewoon foto's tussen waar je echt een apparaat op ziet dat onmogelijk van aarde kan komen.. dus waar moet het dan wel vandaan komen?

Zelf ben ik vooral geintereseerd in oudere foto's, zwart wit foto's dus uit de tijd dat er nog geen photoshop was  Vaak zijn die ook veel duidelijker als foto's van nu..

Maar oude foto's kunnen ze netzogoed misbruiken met Photoshop dacht ik. Maar misschien krijgen we wel een keer een mailtje van één van die Aliëns waar ze een veilige plek kunnen vinden om te landen :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...