Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?


Bierkameel

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

    • Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36


Recommended Posts

eej,

ja, heb je ervaring met photoshop dan is het zo gedaan! ;)  :puh:

Ik geloof er niet in, en als het wel bestaat wil ik het eerst in het echt zien voordat ik het wil geloven!

Ik heb een keer een programma gezien waar Aliens een huis binnengingen met mensen, nouw zag er wel vet eng uit! :puh:

maar of het echt waar was, geloofde ik niet!

Zo'n film had ik ook een x gezien een laser raakte 1 van die mensen in juis en die viel neer en er kwam allemaal schuim uit haar mond.. :ph34r:

eej,

was dat op Preview TV, toen nog Nickelodeon?

Want anders is dat hetzelfde

Dat weet ik niet meer.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    25

  • Muay Thai

    17

  • gammie_

    13

  • LBG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik geloof er wel in , maar niet in die creepy of dwaze ventjes van uit de film , <_<

maar wel in bepaalde cellen en diersoorten of planten

( zou wel mogelijk zijn dat het bestaat , het universum is onijndig lang : DUS , ...)

de zon is heus niet de enige warmtebron in the universe !!

:lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik geloof wel in buitenaardse leven.

Maar als ze naar aarde willen gaan, mogen ze van mij best landen, alleen geen streken uithalen. :lol:

Ik denk dat de neo-nazi's niet willen dat buiten...aarde wezens op aarde komen.. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

De meesten fotos/filmpjes zijn nep denk ik of zijn gewoon proef vliegtuigen die door de mensheid zelf gemaakt is. Maar er zullen heus wel ergens andere levend wezens zijn. Het zal heus wel kunnen zijn dat Amerika/NASA iets verborgen houd over alians mischien voor onze eigen best wil. Want er kan grote paniek uit breken onder de mensen dat ze bang worden voor al het blijkt dat hun slimmer zijn en betere technieken hebben. Mischien zijn er ander levende wezens in een ander steren stelsel. We weten nog zo weining van de ruimte. Er zijn mischien nog miljarden ander zonnestelsel hier heel ver vandaan waar een mens nooit zal kunnen komen. Velen vragen zullen we niet snel kunnen beantwoorden of nooit. Is de ruimte oneindig? Wat gebeurd er als we dood zijn? Maar een ding weet ik zeker WE ZIJN NIET ALLEEN. Ook al is het een klein beestje wat dommer dan een worm is, of een wezen wat 10 keer zo slim is als een mens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof zelf niet in UFO's en aliens, ik geloof wel dat er ander leven is. De Nasa heeft al een paar jaar terug een raket met muziek en tekeningen van de mens enzo de ruimte ingestuurt, of we er antwoord van krijgen dat weet ik niet :D.

Maar er zullen vast wel levende wezens bestaan, alleen weten wij dat niet.

Ze zeggen dat er op Mars water is geweest, dus zal er gerust wel wat hebben geleefd. Net zoals Sander al zei: Er zijn vele vragen die niet of met veel moeite beantwoord zullen worden, zelf vind ik dat jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat er wel buitenaardse wezens zijn.

Het heelal is zo groot , er moet gewoon meer zijn dan alleen de aarde.

Graancirkels horen ook een beetje bij buitenaardse wezens.

Daarom post ik nu een paar foto's ervan.

Ik denk best wel dat sommige graancirkels echt zijn gemaakt door buitenaardse wezens.

Sommige zijn weer gewoon gemaakt door de mens zelf.

42ge.jpg

25uv.jpg

15je.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat er wel buitenaardse wezens zijn.

Het heelal is zo groot , er moet gewoon meer zijn dan alleen de aarde.

Graancirkels horen ook een beetje bij buitenaardse wezens.

Daarom post ik nu een paar foto's ervan.

Ik denk best wel dat sommige graancirkels echt zijn gemaakt door buitenaardse wezens.

Sommige zijn weer gewoon gemaakt door de mens zelf.

42ge.jpg

25uv.jpg

15je.jpg

Meeste of graancirkels zijn nep, het word voor de lol gemaakt om zo mooi mogelijk graancirkels te maken, en dat er geen sporen achter gelaten zijn hoe ze midden in het graan veld zijn trecht gekomen. Word vooral door kuntenaars gemaakt volgens mij is het ooit begonnen met een lolletje van een paar jongens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...