Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

• Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36

Recommended Posts

Geplaatst:

amerikane kunne zoo veel zeggen ik had ook ergens gehoord dat ze nooit naar de maan zijn geweest en dat alles is opgenomen in studios :)

• Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

25

• Muay Thai

17

• gammie_

13

• LBG

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zeker van die Redbull reclame afgekeken of niet?. Nee, volgens mij is het gewoon een beschuldiging van die Russen, hun zijn namelijk als 2de op de maan geland en willen dan natuurlijk met de eer strijken.

Justin W

Geplaatst:

Het zouw echt pas vreemd zijn als wij (de mens) als enigste in het universum zijn.

dus ja ze bestaan

Rinaldootje :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Het zouw echt pas vreemd zijn als wij (de mens) als enigste in het universum zijn.

dus ja ze bestaan

Rinaldootje :cya:

Ja klopt, dat zou inderdaad ook heel raar wezen als wij al de enigste zouden zijn van het hele universum alleen ik blijf me toch afvragen hoe groot dat wel niet is.. en wanneer nou onze technology veranderd dat we veel beters krijgen dan op de maan landen...

Zeker van die Redbull reclame afgekeken of niet?. Nee, volgens mij is het gewoon een beschuldiging van die Russen, hun zijn namelijk als 2de op de maan geland en willen dan natuurlijk met de eer strijken.

Justin W

Ik wou nog even zeggen Rusland is de eerste die in de cosmos is geweest dat is een feit.. maar op de maan dat weet ik niet heeft ''j0ry'' wel gelijk in mensen zeggen dat Amerika dat in een filmstudio heeft gemaakt alsof ze op de maan zijn geweest

Soms denk ik zelf ook dat er een soort planeet bestaat waar echt vrede is een hele mooie planeet mooie bomen en geen mensen .. zijn waar je geen oorlog hebt..

>>> Door NandroDavids: Gebruik a.u.b. de 'Edit'-knop...dubbelpost samengevoegd<<<

Bewerkt: door BangBros
Geplaatst:

Als wij denken dat er aliëns bestaan en ze bestaan. Dan denken die aliëns dat er aliëns bestaan maar dan zijn wij die aliëns dus ja er bestaan aliëns. Namelijk wij :*D . (En die andere natuurlijk.)

Bekijk dit eens mensen gaat ook over iemand die echt heel graag erover wil weten en zelf videos ervan maakt of heeft gemaakt

Bewerkt: door BangBros

Ik ben nagenoeg zeker dat wij niet de enige levende wezens zijn in die hele universum. Als je nagaat hoe inmens groot het heelal is en hoe klein alleen onze melkweg daarvan niet is moet het haast wel zo zijn dat er ergens heel ver weg andere levende wezens zijn. Of het nu ook in de vorm van "mensen" is, ver in onze toekoms of ver in onze geschiedenis of gelijk met ons. Of dat het andere wezens zijn, maar ik ben er 100% van overtijgd dat er naast de aarde ook nog een of meerdere planeten zijn waar leven is :Y .

Ikkes.

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Inderdaad Ikkes.Wij hebben een Stelsel...1tje maar! maar buiten ons stelsel zijn er meer dan 1000'den stelsels,dus ik ben vrijwel zeker dat wij de enige niet zijn!Ooit zal er bewijs komen dat we niet de enige zijn.Plaats op de mount everest een Sateliet Schotel (zie Big-Ear) ,Dan heb je kans om signalen op te vangen,hoe hoger je zit hoe duidelijk je dingen kan opvangen.Aliens...het blijft een raar fenomeen...In het filmpje aantal pagina's geleden waar die "zogenaamde alien" uit het gras sprong blijkt dus een dier ofzo te zijn.Veel dieren op deze planeet hebben we nog niet gevonden,die leven in hartje oerwoud,in de diepste gronden van de zee.De mens heeft nog veel te leren...

IB

Ik geloof wel dat het niet kan dat we de enigsten zijn in het hele universum. Maar ik geloof niet dat ze met hun ufoo'tjes op de aarde zijn geland enzo. Dus als je het zo bekijkt vind ik het onzin, maar dus algemeen gezien niet.

Bewerkt: door Wakkiegeslacht
Geplaatst:

De ruimte is zoooo groot, er zijn (zoals IB al zei) duizenden sterrenstelsels, dat van ons is er maar één van. Ik ben er zeker van dat in een van die duizenden sterrenstelsels vast wel levende wezens (al zijn het maar bacteriën, die leven toch ook :bonk:) zijn.

Het heelal kent geen grenzen dus dat gaat maar door. (t zelfde gezien als je nooit dood gaat altijd blijft leven) zo gezien is waarschijnlijk het heelal ook zo, er komt geen eind aan. Dat maakt de kans op leven ergens in het universum (heelal) héél groot. Maar niets is zeker.. Stel wij zijn de enigste planeet (de aarde) die zich zo ontwikkeld heeft dat er leven op heeft kunnen ontstaan.. Zo blijf je je dingen maar afvragen :cab: We zullen er nooit achterkomen daar is het heelal echt maar dan ook echt te groot voor, want je kunt geen eind punt berijken omdat het maar door gaat oftewel ''het heeft geen grenzen''..

gammie :cya:

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Ja en nee want ik denk van het is onzin maar osms zijn er toch dingen waarvan je dnekt tja zou het dan toch...

Geplaatst:

Ik geloof er helemaal niet in. Als er meer leven zal bestaan op deze aarde hadden we dat al gemerkt. Ik geloof echt niet in die neppe-aliens-ondekt-filpjes. Ze zijn nooit scherp!

Geplaatst:
Ik geloof er helemaal niet in. Als er meer leven zal bestaan op deze aarde hadden we dat al gemerkt. Ik geloof echt niet in die neppe-aliens-ondekt-filpjes. Ze zijn nooit scherp!

Wie heeft je wijs gemaakt dat ze ''geland zijn'' en dat het ufotjes zijn?

EN MENSEN ik heb nu een vraag waarom zijn er bij de egyptenaren op de muren ufo's getekend?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...