Jump to content

Geloof jij in buitenaards leven?

Geloof jij in Aliëns of UFO's?  

209 leden hebben gestemd

1. 1. Geloof jij in Aliëns of UFO's?

• Ja, we zijn echt niet de enige in de ruimte!
      163
    • Weet niet...
      40
    • Nee onzin! En waarom?
      36

Recommended Posts

Geplaatst:
Soms denk ik wel dat er leven bestaat op de andere planeten, maar het is wel onrealistisch. Er zijn namelijk zo'n tientallen onderzoeken geweest naar buitenaardse wezens, maar ze vonden buitenaardse wezens noch overlevings middelen voor hun..

Kom op zeg wat weten wij nou van ruimte? we zijn niet eens in de diepste plekken geweest onderwater laat staan dat men meer weet over de ruimte enige wat ze weten is van hier naar de maan mischien zit er wel zo'n soort energie schild waardoor we niks zien mischien ZIEN wij het gewoon niet maar zoiezo is er zeker leven op andere zonnestelsels ik vind vooral dom dat men zegt '' BACTERIË '' dat vind ik zo ontzettend dom want hoe is men dan buiten onze zonnestelsel geweest en hoe heeft ie dat gezien enige wat ze kunnen is ver kijken en horen en komen UFO's hier op onze aarde dan willen ze nog niks geloven.

Sorry maar ik ben het beetje zat aan het worden als er iets komt denkt men altijd negatief bijv. ''Ah vast nep'' nooit eens '' WOOW kijk er bestaat wel leven '' en heb jij jezelf weleens afgevraagd waarom men altijd wil bewijzen dat er GEEN leven is op andere planeten ? ze zeggen dat alles nep is met hun wetenschapelijke praat zoals '' WIJ GELOVEN IN DE WETENSCHAP '' krijg de middelvinger waarom zijn er dan mensen die soms bovennatuurlijke dingen meemaken? zoals als een mens in heel erg paniekerig toestand is en dat ie zo over een muur van 3 meter klimt? of in een boom springt.

• Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BangBros

25

• Muay Thai

17

• gammie_

13

• LBG

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Soms denk ik wel dat er leven bestaat op de andere planeten, maar het is wel onrealistisch. Er zijn namelijk zo'n tientallen onderzoeken geweest naar buitenaardse wezens, maar ze vonden buitenaardse wezens noch overlevings middelen voor hun..

Kom op zeg wat weten wij nou van ruimte? we zijn niet eens in de diepste plekken geweest onderwater laat staan dat men meer weet over de ruimte enige wat ze weten is van hier naar de maan mischien zit er wel zo'n soort energie schild waardoor we niks zien mischien ZIEN wij het gewoon niet maar zoiezo is er zeker leven op andere zonnestelsels ik vind vooral dom dat men zegt '' BACTERIË '' dat vind ik zo ontzettend dom want hoe is men dan buiten onze zonnestelsel geweest en hoe heeft ie dat gezien enige wat ze kunnen is ver kijken en horen en komen UFO's hier op onze aarde dan willen ze nog niks geloven.

Sorry maar ik ben het beetje zat aan het worden als er iets komt denkt men altijd negatief bijv. ''Ah vast nep'' nooit eens '' WOOW kijk er bestaat wel leven '' en heb jij jezelf weleens afgevraagd waarom men altijd wil bewijzen dat er GEEN leven is op andere planeten ? ze zeggen dat alles nep is met hun wetenschapelijke praat zoals '' WIJ GELOVEN IN DE WETENSCHAP '' krijg de middelvinger waarom zijn er dan mensen die soms bovennatuurlijke dingen meemaken? zoals als een mens in heel erg paniekerig toestand is en dat ie zo over een muur van 3 meter klimt? of in een boom springt.

Ik denk dat de meeste mensen die zeggen dat ze paranormale dingen hebben meegemaakt liegen of het zich niet goed herinneren. Als je in een paniekerige situatie bent kan je niet meer normaal denken, dus dan kan het zijn dat als je snel in een boom klimt dat het lijkt alsof je erin sprong als je eraan terugdenkt. Ik zeg niet dat ze allemaal niet waar zijn, er bestaat natuurlijk altijd een kans dat buitenaardse wezens op de aarde zijn geweest maar dat weet je nooit helemaal zeker totdat je waterdicht bewijs hebt dat het wel of niet zo is. En dat bewijs is er nog niet.

Geplaatst:

Eingelijk wel twee dingen

1. Op schilderijen die 400 jaar geleden zijn gemaakt toen had men niet zo'n technologie.

2. Amerikanen houden het geheim

3. Mensen die in Area51 hebben gewerkt hebben zelf toegeven en ze zijn bedreigt.

4. Mensen van NASA zeggen het zelf.

Maar ik begrijp dat men echte bewijs wil dus echt zien,

Alleen ik denk niet dat Aliens voor ons zullen komen of buitenaardse wezen omdat men tegenwoordig zo dom doet moet alles kapot maken en vermoorden.

Geplaatst:

1. Op schilderijen die 400 jaar geleden zijn gemaakt toen had men niet zo'n technologie.

3. Mensen die in Area51 hebben gewerkt hebben zelf toegeven en ze zijn bedreigt.

Alleen ik denk niet dat Aliens voor ons zullen komen of buitenaardse wezen omdat men tegenwoordig zo dom doet moet alles kapot maken en vermoorden.

Deze reactie slaat helemaal nergens op.

1. Wat?

2. Amerikanen houden het geheim... ja man goed bewijs.

3. Ook geen bewijs... ik weet niet precies wat ze allemaal hebben gezegd maar als ze zeggen dat ze zijn bedreigd hoeft dat nog niet te betekenen dat het iets met buitenaardse wezens te maken heeft. En anders kunnen ze altijd nog betaald zijn door een tv programma die dan met zogenaamde ''schokkende onthullingen'' komt.

4. Laat maar eens een bron zien dan.

En ik weet niet of je kan tellen maar dat zijn 4 nummertjes 1,2,3,4.

Geplaatst:
Graancirkels :duh: Dat is menselijk werk...

Ja, we zijn niet de enige. Het is bewezen dat het helal zo ongekend groot is!

Maar waarom zouden de aliens (zoals ze in de volksmond genoemd worden, we hebben ze eigelijk een naam gegeven terwijl het nog niet zeker is of het bestaat maar "Ongeidentificeerd Buitenaards Object" Dat klinkt niet echt ;)) Moeite doen om naar de aarde te komen? Er valt hier echt geen klap te beleven. voor ze denk ik.

Graancirckels kan menselijk werk zijn ja....maar er zijn er ook gemaakt door aliens! :{

Geplaatst:

1. Wat?

3. Ook geen bewijs... ik weet niet precies wat ze allemaal hebben gezegd maar als ze zeggen dat ze zijn bedreigd hoeft dat nog niet te betekenen dat het iets met buitenaardse wezens te maken heeft. En anders kunnen ze altijd nog betaald zijn door een tv programma die dan met zogenaamde ''schokkende onthullingen'' komt.

Dat 2 dingen waren fout er moesten vier staan

En je kan wel zeggen bron, ga eens lezen dan achter PC te hangen ik kan zo 10 bronnen opzoeken als ik wil waar dit soort dingen in staan maar ik doe nu geen moeite lees Area51 topic staat genoeg.

Dat jij met je eigen verhaal komt en wat volwassene zeggen is iets heel anders.

Geplaatst:

1. Wat?

Dat 2 dingen waren fout er moesten vier staan

En je kan wel zeggen bron, ga eens lezen dan achter PC te hangen ik kan zo 10 bronnen opzoeken als ik wil waar dit soort dingen in staan maar ik doe nu geen moeite lees Area51 topic staat genoeg.

Dat jij met je eigen verhaal komt en wat volwassene zeggen is iets heel anders.

Ik heb net even op google gezocht ik kon niks vinden waar NASA zegt dat ze aliens hebben gevonden. En wat bedoel je met die laatste zin? Ik met m'n eigen verhaal? Welk eigen verhaal? En wat heeft volwassenheid hier mee te maken?

Geplaatst:

Dat is waar je kunt op youtube vinden ;)

Van die lazar zijn verhaal kijk maar rond op youtube maar de meeste dingen heb ik op TV gezien en gelezen.

Geplaatst:
Ik denk dat die Lazar dat heeft verzonnen om geld te verdienen.

Nou volgens mij niet, kan natuurlijk wel maar ik denk zelf van niet want hij is echt bedreigd en hij heeft dingen gezegt wat echt waar zijn daarna kwam er nog iemand die daar gewerkt had en die bracht een Alien video mee en de kans is dat het video 80% echt is en 20% nep maar ze kunnen echt niet zien of het nep is.

Geplaatst:

Nou volgens mij niet, kan natuurlijk wel maar ik denk zelf van niet want hij is echt bedreigd en hij heeft dingen gezegt wat echt waar zijn daarna kwam er nog iemand die daar gewerkt had en die bracht een Alien video mee en de kans is dat het video 80% echt is en 20% nep maar ze kunnen echt niet zien of het nep is.

De kans is 80% dat het echt is? Hoe kan je dat nou weer berekenen? Dat heb jij gewoon verzonnen. Dat hij is bedreigd kan natuurlijk ook verzonnen zijn of hij is misschien bedreigd omdat hij de regering en slecht imago aan het geven was. En hoe weet je zo zeker dat hij dingen heft gezegd die echt waar zijn? Die man heeft geld verdiend aan zijn UFO verhaal, dat is het enige dat vast staat.

Geplaatst:

als het gaat om de film van een alien autopsie, die is fake verklaard. ze hebben aandachtig gekeken en gemerkt dat de doktoren verkeerd in de aliens sneden *niet op de echte dokters manier dus*

er zijn idd ook veel mensen bedreigd vanwege "aliens" dat ze opeens met de FBI te maken krijgen en al dat :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

De kans is 80% dat het echt is? Hoe kan je dat nou weer berekenen? Dat heb jij gewoon verzonnen. Dat hij is bedreigd kan natuurlijk ook verzonnen zijn of hij is misschien bedreigd omdat hij de regering en slecht imago aan het geven was. En hoe weet je zo zeker dat hij dingen heft gezegd die echt waar zijn? Die man heeft geld verdiend aan zijn UFO verhaal, dat is het enige dat vast staat.

Dat was even een snelle schatting van 80% want de meeste studio lui die dus films maken hebben gezegt dat het echt is en er was een iemand die zei nee hij is nep.

En .Djanick dat is een neppe ja maar ik heb het over een andere.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Muay thai, kerol! Je moet er mee leven dat mensen het niet geloven!

Ik zelf geloof die Graancirkels niet maar de rest kan wel waar zijn! Je moet het maar geloven :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...