Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Emo's ik vind ze gewoon normaal. Er is niks mis mee. een paar van mijn vrienden zijn emo's en er is niks mis met ze. Ik vind gewoon je bent wie je bent.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Emo's ik vind ze gewoon normaal. Er is niks mis mee. een paar van mijn vrienden zijn emo's en er is niks mis met ze. Ik vind gewoon je bent wie je bent.

Rinaldootje :tu:

Ze zijn juist niet gewoon. Als ze gewoon zouden zijn, dan zou dit topic er niet zijn.

Maar ik snap niet waarom ze van die donkere kleding aan doen.Voelen ze zich er beter in? Willen ze laten zien dat ze emo's zijn? Willen ze aandacht hebben?

Je kan je toch ook emo voelen in... gele kleding?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat is er nu zo leuk aan om zo gewoontjes rond te lopen? Dan volg je gewoon de mainstream.

Erg 'gewoontjes' bedoel ik ook niet hoor, je mag je best uitleven van mij. Maar ik vraag me gewoon af waarom sommige mensen zich altijd maar uitsloven. Jongens met van die strakke spijkerbroeken, ik snap het gewoon niet. Je kan je toch prima voelen in een gewone broek? Het is puur aandachttrekkerij, ga mij niet vertellen dat zo'n strakke spijkerbroek lekker zit midden in de zomer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk bij de gedachte dat je ballen geen centimeter ruimte meer hebben.. :7

Maar even zonder gein, je wilt beweren dat het merendeel van emo's (en andere 'subculturen') niet een bepaalde stroming volgt? Het valt me altijd op dat je van die 13-jarigen hebben die dan roepen dat ze niks volgen en gewoon zichzelf zijn, maar ondertussen zien al zijn/haar vrienden en idolen er hetzelfde uit..

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik snap niet waarom ze van die donkere kleding aan doen.Voelen ze zich er beter in? Willen ze laten zien dat ze emo's zijn? Willen ze aandacht hebben?

Je kan je toch ook emo voelen in... gele kleding?

Zwart is toch juist NIET opvallend... :{

Ga eens in knal rode, gele of roze kleren lopen, dan val je pas op!

Ik vind het allemaal aandachttrekkerij. Niet alleen die emo's die met een rare kledingstijl rondlopen maar ook gothics of van die andere groepen begrijp ik niet. Waarom moet je je altijd naar je muziek kleden en dat op straat dragen? Puur aandachttrekkerij dus.

Ze kunnen moeilijk hun kleren uit trekken en naakt over straat gaan lopen... :{ Dan vallen ze nóg meer op...

Bij veel muziekstijlen hoort een bepaalde kledingstijl. Bij hardcore lopen velen met een zwarte jas met de tekst "Hardcore Holland" ofzoiets op hun rug, spijkerbroek en witte sportschoenen.

Bij metal/gothic/emo is het ook zwarte kleding, zwarte schoenen (kisten) en lang haar.

Waarom wil je dat iedereen 'gewoon' is? Wees blij dat er afwisseling is.

Link to comment
Delen op andere websites

Emo's ik vind ze gewoon normaal. Er is niks mis mee. een paar van mijn vrienden zijn emo's en er is niks mis met ze. Ik vind gewoon je bent wie je bent.

Rinaldootje :tu:

Ze zijn juist niet gewoon. Als ze gewoon zouden zijn, dan zou dit topic er niet zijn.

Maar ik snap niet waarom ze van die donkere kleding aan doen.Voelen ze zich er beter in? Willen ze laten zien dat ze emo's zijn? Willen ze aandacht hebben?

Je kan je toch ook emo voelen in... gele kleding?

Ehm.. Dat slaat nergers op. Ik kan ook een topic maken met 'Vind jij moslims idioten (niet rasistisch ofzo, sommige vinden dat dus ik zeg maar wat. Ik vind dat iniedergeval niet.)', maar moslims zijn ook gewoon mensen, ze slapen, ze eten, gaan naar de plee, enz. En Emo's volgens jou niet? Dat ze zwart haar hebben is hun keuze, maar dan zijn nog niet 'abnormaal'.

OK. Hier volgt mijn mening. Ik vind Emo's gewoon normale mensen die bepaalde kleren dragen en naar bepaalde muziek luisteren. Die zijn gewoon anders dan andere mensen. Ze snijden hun polsen iniedergeval niet, ik weet niet hoe iedereen dat opeens ging denken maar dat doen ze niet hoor..

Ik heb op normaal gestemd. Als ze naar andere muziek luisteren en andere kleding hebben vin ik best, maar dan zijn ze nog niet 'kut' ofzo.

@hierboven: Kudo's voor jou, je legt het goed uit :tu:

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je dat iedereen 'gewoon' is? Wees blij dat er afwisseling is.

Het ligt eraan wat je onder 'gewoon' verstaat. Je mag je best opvallend kleden of een ketting om je broek hebben maar soms zie ik van die gasten over straat lopen dat ik toch wel een beetje schrik. En ja, dat is voor mij niet erg maar ik vind dat als je naar een winkel gaat je je enigszins fatsoenlijk kan kleden. We leven in een vrij land maar waar ook normen en waarden gelden. Emo's daar kijk ik raar van op en hinderen me niet erg maar het zijn die andere dramatische gevallen waaraan ik me erger. Doe het lekker thuis of zo maar in een winkel kan je je enigszins fatsoenlijk kleden.

En moechy, ik vind toch wel dat jij je topic overdreven beschermt. Je kan best reageren als je het ergens niet mee eens bent maar laat mensen het zelf ook 'uitvechten'. Discussiëren is gezond en je hoeft dus niet na elke post als een soort scheidsrechter de post goed of af te keuren. Laat mensen gewoon zelf aan de slag gaan met posten en kijk maar wat er van komt. Je kan best reageren na wat posts maar na elke post lijk je erg opdringerig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind emo's gewoon dezelfde mensen. Ze kleden zich alleen anders, en hebben hun haar anders. Omdat ze zich helemaal zwart kleden en make-up op doen hoeft het nog niet te zeggen dat ze stom of wat dan ook zijn. Accepteer deze mensen, en zij zullen jou accepteren.. :Y

Het enige wat ik echt raar vind van emo's is dat ze zichzelf snijden.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

is het dan leuk om in belachelijke lelijke kleren rond te lopen en iedereen lacht je uit, nee tuurlijk, dat is leuk

Ik denk dat mensen jouw uitlachen, met je Winnie the Pooh t-shirt :7

Floepte zomaar op me beeldscherm.

Ontopic:

Emo's, ken er amper, en eentje die ik ken, weet ik niet eens of het uberhaupt een emo is.

Maar aan sommige te horen, lijken het me normale mensen, met een andere muziek- en kledingstijl.

Nou en?

Weet je waarmee je voor schut staat?

Met die strakke spijkerbroekjes, en dan zo laag mogelijk aantrekken, dat is pas ernstig, vooral als ze even bukken, waarbij je de onderkant van hun onderbroek ziet, gatverdamme :cab: .

Koop dan een broek met een laag uitgesneden kruis ofzo.

En netzoals die HC gasten, gabbers/hakkers, niks mis mee,ze vallen ook op, door hun bomberjacks met Neophyte of RTC of Hardcore Holland en hun Airmax classics, zijn aardige mensen, sommige racistisch, maar bij welke 'groep' of 'soort van muziek' niet?

Ook deze mensen zijn gevooroordeelt, mensen denken dat HC van Satan afkomstig is, en dat ze daarmee de maatschappij willen overnemen, en dat alle gabbers XTC gebruiken of coke/hero snuiven, of dat ze door HC aggressief worden en vandalisme gaan doen.

Terwijl dit niet tot amper is.

Dit is hetzelfde bij Emo's, mensen lullen maar wat.

Dat mensen denken, ze zien er eng uit, dat is hun mening, maar betekend niet dat het ook zo is.

Terwijl mensen gewoon te snel vooroordelen, en hier in Blerick en Venlo heb je volgens mij niet zo veel Emo's.

En dat polsen doorsnijden vind ik ook overdreven, maar dit kan bij ieder soort voorkomen.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet ordelen over deze personen, ze doen maar wat ze niet laten kunnen.

Zolang ze ons maar niet lastig vallen met hun gedoe vind ik het best. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet ordelen over deze personen, ze doen maar wat ze niet laten kunnen.

Zolang ze ons maar niet lastig vallen met hun gedoe vind ik het best. 0_0

Wij vallen jullie toch niet lastig?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...