Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

Als ik ooit een skinny jean zou proberen te dragen, zou ik er niet eens in komen :7 of eruit scheuren, kan ook nog.

Heh heh heh :schater: Same here. Maar ach, dan komt je string er wel lekker geil en sletterig bovenuit gefloept hè. En als ik me al in zo'n kleine broek zou weten te proppen, dan zou ik echt doodgaan van de ellende :7 Dat zit toch totaal niet lekker? Ugh, ik word al helemaal gek als ik een ruimere spijkerbroek aan heb terwijl het wat warmer c.q. zweterig weer is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Uh, heb JIJ wel eens een emo gezien dan? Emo's dragen geen wijde broeken maar juist skinny jeans, geen kisten, maar converse schoenen of 'vans'.

Die omschrijving die jij geeft, past meer bij mensen die van metal houden. (metalheads) ;)

Emo's:

Plaatje

Metalhead:

Plaatje

Nee, die metalheads bedoel ik niet. Ik denk dat ik een beetje in de war was met gothics met dat voorbeeld. :$ En die emo's op dat plaatje hierboven hebben gewoon redelijk normale kleren aan inderdaad. Als dat meisje haar haar niet zo verneukt had, zou ze nog eens best knap kunnen zijn. En als die rechtse zijn haar normaal had, zou ik niet hebben hoeven twijfelen of het nou een jongen of een meisje was. Zonde dat ze zichzelf dat aan doen, maarja, hun keus. :N

Btw, een emo meisje bij mij op school heeft wel bijna altijd van die wijde zwarte broeken aan.

Volgens mij verwar jij weer emo's met gothics. Emo's zullen niet zo snel wijde broeken dragen. We dragen liever skinny jeans.

Ik ben dit topic totaal niet aan het volgen. Maar ik meen ergens gelezen te hebben: dat jij Geen emo bent. Waarom gebruik je dan wel 'We' ?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgemsmij halen we nu dingen door elkaar. Het zouden ook Skaters, Metalheads kunnen zijn met wijde broeken?

Ikzelf vind een wijde broek ook veel lekkerder zitten. En die Emo meisjes zijn toch gen eens lelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Uh, heb JIJ wel eens een emo gezien dan? Emo's dragen geen wijde broeken maar juist skinny jeans, geen kisten, maar converse schoenen of 'vans'.

Die omschrijving die jij geeft, past meer bij mensen die van metal houden. (metalheads) ;)

Emo's:

Plaatje

Metalhead:

Plaatje

Nee, die metalheads bedoel ik niet. Ik denk dat ik een beetje in de war was met gothics met dat voorbeeld. :$ En die emo's op dat plaatje hierboven hebben gewoon redelijk normale kleren aan inderdaad. Als dat meisje haar haar niet zo verneukt had, zou ze nog eens best knap kunnen zijn. En als die rechtse zijn haar normaal had, zou ik niet hebben hoeven twijfelen of het nou een jongen of een meisje was. Zonde dat ze zichzelf dat aan doen, maarja, hun keus. :N

Btw, een emo meisje bij mij op school heeft wel bijna altijd van die wijde zwarte broeken aan.

Volgens mij verwar jij weer emo's met gothics. Emo's zullen niet zo snel wijde broeken dragen. We dragen liever skinny jeans.

Ik ben dit topic totaal niet aan het volgen. Maar ik meen ergens gelezen te hebben: dat jij Geen emo bent. Waarom gebruik je dan wel 'We' ?

In het begin van dit topic en een paar pagina's later klopt dit ja. Maar sindsdien veranderde ik stilletjes. Een paar postjes eerder zei ik dat ik definietief was overgestapt naar de emo-kant.

Oja overigens ik vertrek morgen op vakantie. Dus ik zal 3weken niet kunnen reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

En die Emo meisjes zijn toch gen eens lelijk?

Justice !

En dar bedoel je mee dat ik gelijk heb :D. Ik ga eens een mooi nieuw Bureaublad plaatje zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

En die Emo meisjes zijn toch gen eens lelijk?

Justice !

En dar bedoel je mee dat ik gelijk heb :D. Ik ga eens een mooi nieuw Bureaublad plaatje zoeken.

PM me if you found one =D

Link to comment
Delen op andere websites

En die Emo meisjes zijn toch gen eens lelijk?

Justice !

En dar bedoel je mee dat ik gelijk heb :D. Ik ga eens een mooi nieuw Bureaublad plaatje zoeken.

PM me if you found one =D

Tsss geile pubers :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En die Emo meisjes zijn toch gen eens lelijk?

Justice !

En dar bedoel je mee dat ik gelijk heb :D. Ik ga eens een mooi nieuw Bureaublad plaatje zoeken.

PM me if you found one =D

Tsss geile pubers :puh:

He he rustig,hou je in :puh: .
Link to comment
Delen op andere websites

Mededeling: Ik ben 3weken op vakantie. Dus ik zal niet reageren. Jullie mogen hier verder posten. Als ik terug ben zal ik daar dan op reageren :puh:

Veel plezier hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je stelletje spammerds? 0_0

Om dit topic niet te beïnvloeden met een spam post gebruik ik deze post als mening.

Ik heb een paar vrienden die wouden altijd al eens emo willen worden , hun snijden zich maar hebben zich daarna bedacht en wouden het gelijk niet meer doen aangezien ze zich ervoor zouden schamen.

M'n vriend zei zelfs dat hij met een ander kapsel na de vakantie zult aankomen , ik vind het aangezien het toch wel een grote verandering is een beetje creepy. Ik ga er natuurlijk niet mee aangezien ik ten 1e niet eens van die muziek zult houden en ten 2e zou ik nooit van me leven in het zwart zou lopen / kleden.

Ik schaam me wel een beetje aangezien ik het niet waardeer ( Tja sorry ) en ik schaam me er ook wel bij als ik met hun meeloop.

Link to comment
Delen op andere websites

Emo's? Die zie ik eigenlijk aan als half-gothic :puh:

Ik had in de brugklas 3 gothics in de klas zitten,

en iemand die toen bij mij in de klas zat is tegen-

woordig emo.

Normaal zeg ik altijd dat iedereen gelijk is,

maar echt, door hun heb ik gewoon zo erg de pest

aan gothics enzo, dat ik het liefst buiten hun bereik

blijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Emo's? Die zie ik eigenlijk aan als half-gothic :puh:

Ik had in de brugklas 3 gothics in de klas zitten,

en iemand die toen bij mij in de klas zat is tegen-

woordig emo.

Normaal zeg ik altijd dat iedereen gelijk is,

maar echt, door hun heb ik gewoon zo erg de pest

aan gothics enzo, dat ik het liefst buiten hun bereik

blijf.

Ja maar niet elke gothic is het zelfde, tenminste som kwa gedrag niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Emo's? Die zie ik eigenlijk aan als half-gothic :puh:

Ik had in de brugklas 3 gothics in de klas zitten,

en iemand die toen bij mij in de klas zat is tegen-

woordig emo.

Normaal zeg ik altijd dat iedereen gelijk is,

maar echt, door hun heb ik gewoon zo erg de pest

aan gothics enzo, dat ik het liefst buiten hun bereik

blijf.

Ja maar niet elke gothic is het zelfde, tenminste som kwa gedrag niet.

Nee, maar er zitten ook niet veel van die lui op onze

school, en alle 12 ofzo doen een beetje idioot tegen mij...

Dan kun je toch al zeggen dat "Alle gothics op mijn school"

stom zijn, en als je je bedenkt dat onze school het grootste

is van NL (volgens de directeur dan, maar hij krijgt er volgens

mij voor betaalt om dat te zeggen :7) schets je toch al gauw

een beeld van die anderen ;)

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...