Disturbed Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Emo-meisjes zijn liev :$ Die zien er knuffelbaar uit. Maar emo-gozers...mja...ieder z'n ding he..
M4X Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik denk er precies zo over, waarom doe ze dit eigenlijk? Een aandachtstekort, denken dat ze zielig zijn, of gewoon omdat ze het mooi vinden en van een bepaald soort emo muziek houden. Ik denk dat het gewoon een manier van leven is die een beetje lijkt op de gothics. Probeer je er gewoon niks van aan te trekken als je ze niet mag.
NilsHolgersson Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Emo? *filmpje* Okay, zij is gestoord. Maar sinds wanneer luisteren emo's naar Britney Spears? xD oke, ik lag dus in een deuk achter m,n pc.Maar ik vond haar eigenlijk ook wel kut met die apenkop. 't Is een vent.
moechy Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Emo-meisjes zijn liev :$ Die zien er knuffelbaar uit.Maar emo-gozers...mja...ieder z'n ding he.. Ja de stijl vind ik eigenlijk wel cool van die gasten. En de emo-girls zijn zoooooo schattig
K.O. Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Dat emo's zichzelf snijden en dat ze veel zelfmoord plegen is definitly een vooroordeel. Dat slaat echt helemaal nergens op. Er zullen best psychopaten zijn die dat doen en daarvan kunnen er misschien best wat emo zijn, maar dat is dan puur toeval. Ik ken emo's vooral als mensen die van een bepaalde muzieksoort houden en vanalles schattig en lief vinden. Persoonlijk ken ik één emo en da's een type dat teveel aan de drank en de drugs zit (da's geen grap). Tsja waarom emo's en gothics zich op hun manier willen kleden vraag ik me ook af, maar soms zegt dat ook helemaal niks over hun innerlijk. Ik ken een gothic die van binnen eigenlijk meer een game-nerd is dan echt een duister eng persoon. Ik heb helemaal niks tegen emo's (of gothics). Vaak zegt hun stijl niks over hun karakter en ik ken alleen maar gewone (relatief-)normale aardige emo's(/gothics). Prima mensen. Valt me op dat veel mensen er direct iets tegen hebben. Ik vraag me af of al die mensen weten waar ze over praten en of ze alles niet gewoon baseren op vooroordelen. Die mensen moeten toch gewoon zelf weten hoe ze hun leven invullen, geef ze die ruimte dan ook. (Ikzelf ben overigens géén emo en ook géén gothic)
Arthis Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb zoiets van: laat die gasten gewoon zijn wie ze willen zijn, en laat ze verder met rust. Als zij zichzelf willen snijden, tjaa... triest, maar ze zijn oud genoeg om zelf te bepalen wat ze doen.
Fyre Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Aandachtrekkers. Tuurlijk, als metalfan heb ik hier wel wat shirts van bands en andere kleding, maar daar loop ik ook niet mee over straat. Daarnaast heb ik opzich niet erg veel tegen emo's, maar er zijn toch een aantal. Maar er zijn wel goede emo bands wat dat betreft trouwens. Maar opzich vind ik ze vaak lijken op punk en dergelijke, dus daar is op zich geen probleem mee.
Naudin Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Anders; namelijk een beetje apart Aandachttrekkers vind ik nou net wat overdreven. Want ze houden zich juist gewoon op de achtergrond en ze willen e willen gewoon anders zijn dan zoals de meeste mensen zijn. (mensen die er juist alles aan doen om zo te zijn vind ik juist stom) T is niet bepaald niet mijn smaak maarja iedereen moet anders zijn he
Sandra Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik denk er precies zo over, waarom doe ze dit eigenlijk? Waarom zie je zo vaak van die jongeren met scooters, petjes, bondkragen, witte schoenen en een sigaret in hun bek rondhangen in het dorp/stad ?? Waarom zitten anderen op een gta forum? Waarom hangen anderen de hele dag in een sportschool of zitten sommigen de hele dag met hun neus in de boeken??? Gewoon om dat je zelf graag wilt, als emo's nou graag naar emo-muziek luisteren, sommigen zichzelf snijden, en sommigen doen alsof ze overal schijt aan hebben, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Waarom bemoeien niet-emo's zich daar zo mee. Let gewoon niet op emo's als je ze niet mag. Ik heb zelf ook wel metal-shirts in mijn kast liggen, ik maak mijn ogen ook wel eens zwart, ik luister naar rock/metal, ik snij mezelf niet, ik ben niet depessief, ik ben ook geen emo. Ik vind de meeste emo's hardstikke aardig, het zijn hele vriendelijke mensen: Als je respect voor hun hebt, hebben zij dat ook voor jou.
moechy Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik denk er precies zo over, waarom doe ze dit eigenlijk? Waarom zie je zo vaak van die jongeren met scooters, petjes, bondkragen, witte schoenen en een sigaret in hun bek rondhangen in het dorp/stad ?? Waarom zitten anderen op een gta forum? Waarom hangen anderen de hele dag in een sportschool of zitten sommigen de hele dag met hun neus in de boeken??? Gewoon om dat je zelf graag wilt, als emo's nou graag naar emo-muziek luisteren, sommigen zichzelf snijden, en sommigen doen alsof ze overal schijt aan hebben, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Waarom bemoeien niet-emo's zich daar zo mee. Let gewoon niet op emo's als je ze niet mag. Ik heb zelf ook wel metal-shirts in mijn kast liggen, ik maak mijn ogen ook wel eens zwart, ik luister naar rock/metal, ik snij mezelf niet, ik ben niet depessief, ik ben ook geen emo. Ik vind de meeste emo's hardstikke aardig, het zijn hele vriendelijke mensen: Als je respect voor hun hebt, hebben zij dat ook voor jou. Dank je. Toch nog iemand die redelijk is. Ja en ook jij bedankt K.O. Want wat ik niet snap aan die gtaforummers hier is wrm jullie er zo over denken en of jullie er in RL ook echt kennen.
ArticLight Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat emo's zichzelf snijden en dat ze veel zelfmoord plegen is definitly een vooroordeel. Dat slaat echt helemaal nergens op. Er zullen best psychopaten zijn die dat doen en daarvan kunnen er misschien best wat emo zijn, maar dat is dan puur toeval. Ik ken emo's vooral als mensen die van een bepaalde muzieksoort houden en vanalles schattig en lief vinden. Persoonlijk ken ik één emo en da's een type dat teveel aan de drank en de drugs zit (da's geen grap). Tsja waarom emo's en gothics zich op hun manier willen kleden vraag ik me ook af, maar soms zegt dat ook helemaal niks over hun innerlijk. Ik ken een gothic die van binnen eigenlijk meer een game-nerd is dan echt een duister eng persoon. Ik heb helemaal niks tegen emo's (of gothics). Vaak zegt hun stijl niks over hun karakter en ik ken alleen maar gewone (relatief-)normale aardige emo's(/gothics). Prima mensen. Valt me op dat veel mensen er direct iets tegen hebben. Ik vraag me af of al die mensen weten waar ze over praten en of ze alles niet gewoon baseren op vooroordelen. Die mensen moeten toch gewoon zelf weten hoe ze hun leven invullen, geef ze die ruimte dan ook. (Ikzelf ben overigens géén emo en ook géén gothic) ik denk er precies zo over, waarom doe ze dit eigenlijk? Waarom zie je zo vaak van die jongeren met scooters, petjes, bondkragen, witte schoenen en een sigaret in hun bek rondhangen in het dorp/stad ?? Waarom zitten anderen op een gta forum? Waarom hangen anderen de hele dag in een sportschool of zitten sommigen de hele dag met hun neus in de boeken??? Gewoon om dat je zelf graag wilt, als emo's nou graag naar emo-muziek luisteren, sommigen zichzelf snijden, en sommigen doen alsof ze overal schijt aan hebben, dan moeten ze dat toch lekker zelf weten? Waarom bemoeien niet-emo's zich daar zo mee. Let gewoon niet op emo's als je ze niet mag. Ik heb zelf ook wel metal-shirts in mijn kast liggen, ik maak mijn ogen ook wel eens zwart, ik luister naar rock/metal, ik snij mezelf niet, ik ben niet depessief, ik ben ook geen emo. Ik vind de meeste emo's hardstikke aardig, het zijn hele vriendelijke mensen: Als je respect voor hun hebt, hebben zij dat ook voor jou. Redelijkheid FTW! Metal FTW! Alleen valt gothic totaal niet met emo te vergelijken, behalve dat het allebei alternatief is. Daarbij zeggen ook veel mensen van: 'Ik ben geen racist'. Maar als je al zulke voordelen over emo's hebt, dan moet je toch nog eens even goed nadenken... AL
moechy Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Dank jullie, voor jullie goed onderbouwde meningen. Want het enige dat ik hier zie zijn vooroordelen. Bewerkt: 9 mei 2008 door moechy
m.o.d Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 inderdaad, allemaal vooroordelen emo's/gothics zijn toch ook mensen? alleen gedragen/kleden ze zich iets anders dan ons...
moechy Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 inderdaad, allemaal vooroordelen emo's/gothics zijn toch ook mensen? alleen gedragen/kleden ze zich iets anders dan ons... Ja inderdaad. Als je er iets tegen hebt is het eigenlijk ook racisme. Ik bedoel dan zonder dat je echt mensen kent die zo zijn. Dus dat je maar gewoon wat ligt te lullen zonder dat je er kent. Ok ik begrijp jullie als er echt zo'n groepje was waardoor je in elkaar bent geslagen maar dat wilt dan niet zeggen dat ze allemaal zo zijn. Er zijn altyd wel rotte appels tussen. Stel je voor. Er is een groepje marokkanen die je in elkaar geslagen hebben maar dat wilt dan toch ook niet zeggen dat ze allemaal zo zijn? Slechte mensen vind je overal terug. Blank, zwart, emo of gothic,.... Overal zitten er wel slechte tussen maar dat wil dan niet zeggen dat in 1 keer de hele groep slecht is want als je zo denkt vind je de hele wereld slecht.
Recommended Posts