Jump to content

Emo's


moechy

Recommended Posts

  • Reacties 329
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    87

  • Disturbed

    11

  • Sandra

    11

  • Amfetamientje

    10

Wat zijn Emo's? graag even uitleg, want dan kan ik ook meedoen aan dit topic ^_^

Emo's zijn mensen die hun haar zwart verven en hun nagels lakken. Ze luistren ook naar depressieve waardoor ze zelf depressief worden en hun eigen beginnen te snijden en dat de wereld klote is. Ze worden dan ook liever alleen gelaten maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn Emo's? graag even uitleg, want dan kan ik ook meedoen aan dit topic ^_^

Lees ff het topic door :puh:.

Emo's zijn mensen die zich in emo stijl kleden. Meestal is dit roos en zwart. Voor meer info lees ff het topic door :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het maar rare mensen hoor.

Ze zijn altijd depressief en meestal ook nog chagrijnig.:puh:

Niet allemaal hé zoals ik al een paar keer heb gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ontwijk emo's altijd, misschien zijn ze wel aardig, maar soms word ik er gewoon een beetje bang van.

Ik vind het maar een beetje rare mensen, met hun halsbanden enzo ook.

Bewerkt: door KJF
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje...

Ik heb van de week van die Allstars gekocht:

Maar da's toch niet persé emo?

Tuurlijk niet :7

Het is ook geen superdude-geval, toch? Hoe kijk jij als dame

tegen dat soort schoenen aan?

En ja, nu ben ik eens serieus..

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook geen superdude-geval, toch? Hoe kijk jij als dame

tegen dat soort schoenen aan?

En ja, nu ben ik eens serieus..

Ik vind het echt hele leuke schoenen (heb ze zelf ook :puh: (zwarte dan))

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje...

Ik heb van de week van die Allstars gekocht:

Converse_all-stars.jpg

Maar da's toch niet persé emo?

Waarom zou dat emo zijn? Die schoenen zijn tegenwoordig in de mode :) In de jaren '90 waren ze ook al in de mode :)

Het is ook geen superdude-geval, toch? Hoe kijk jij als dame

tegen dat soort schoenen aan?

En ja, nu ben ik eens serieus..

Ik vind het echt hele leuke schoenen (heb ze zelf ook :puh: (zwarte dan))

Ik zal mezelf niet in dat soort schoenen zien lopen, maar bij anderen vind ik ze wel leuk om te zien. De zwarte vind ik ook het mooiste :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf in de klas zo'n soort iemand gehad, met lang haar, oogschaduw, zwarte jas, enz.

Een echt figuur apart, maar toch. Altijd gewoon vriendelijk en zelfs als je hem met zn hele groep in de stad ergens tegenkwam niet te beroerd voor een praatje.

Hoewel dat natuurlijk maar 1 persoon was, maar die hele club zag er niet ongezellig uit zegmaar,

beter als een stel junks met patserauto en geen stijl :puh:;)

Verder, achja. Je moet er van houden. Ik blijf liever GTA-style ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

Ahrg I have stress, i will cut my hand in pieces. :7

Echt zie ik weer mensen praten waar ze meteen een plaatje hebben als ze een gek op Youtube zien huilen. Zelf zou ik nooit emo willen zijn, nadoen; zowel kleding als muziek niet. Al helemaal het kapsel niet. Maar op mijn mensen zitten aardig wat emo's. Tuurlijk zal ik nooit 100% correct kunnen communiceren, maar ik kan altijd lachen met ze. (eigenlijk 1 emo en de rest is een zooitje uit een blender) Ik kan je vertellen dat hún zichzelf níet snijden. Je moet maar mensen kennen die aardig zijn en soort van emo zijn. Daarom; snijders klopt daarom niet volgensmij. Tuurlijk doen een groot aantal dat misschien wel, maar het groepje dat ik ken niet. Ik zeg toch ook niet; ik heb een belg ontmoet die niet wist wat 1 + 1 was. Dan zijn alle belgen toch niet meteen dom.. kuch. :7 Slecht voorbeeld :puh: Jullie snappen me wel.. nooit 1 lijn trekken.

Of course lucky that I like the normal Dutch style! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...