PowerPats Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik zie ze wel eens , maar ik blijf liever uit hun buurt , het zijn nou niet egt het soort mensen waar ik mee omga. en voor de rest boeit het me niet wat hun doen. 'Whatever floats there boat'
Bossinkje Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Even een vraagje...Ik heb van de week van die Allstars gekocht: Maar da's toch niet persé emo? Bijna iedereen in mijn klas draagt ze..En niet iedereen is een emo bij mij in de klas!
moechy Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Even een vraagje...Ik heb van de week van die Allstars gekocht: Maar da's toch niet persé emo? Bijna iedereen in mijn klas draagt ze..En niet iedereen is een emo bij mij in de klas! Die schoenen zijn dus totaal geen emo.
PowerPats Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 ja, will smith droeg ze ook en die is egt geen emo
tjoef Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik heb er zelf drie paar van, maar ik heb ze al voor het emo tijdperk. Ik heb nu zo'n schoenen, en volgens sommigen zijn deze wel 'emo' (ik heb iets tegen die benaming )
js007 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 anders/ de mensen kunnen getroumatiseert zijn door vele dingen.
moechy Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik heb er zelf drie paar van, maar ik heb ze al voor het emo tijdperk. Ik heb nu zo'n schoenen, en volgens sommigen zijn deze wel 'emo' (ik heb iets tegen die benaming ) Die heb ik ook maar dan in het zwart-wit
Galiorix Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik heb nu zo'n schoenen, en volgens sommigen zijn deze wel 'emo' (ik heb iets tegen die benaming ) Tja, dat is eigenlijk ook niet zo gek. Als je dat soort schoenen gewoon koopt omdat je ze mooi vind of lekker vind zitten (of allebei natuurlijk...) en je komt er dan later achter dat er een soort van label aan gehangen wordt, dan denk je ook 'Is dat nou nodig?'. Als dingen veel door een bepaalde groep gedragen wordt, krijgt het vaak meteen zo'n label en dat vind ik zelf eigenlijk de grootste onzin die er is Ik heb zelf niks tegen Emo's. Ze gedragen zich misschien een beetje anders als ons, maar het zijn ook gewoon mensen dus ik vind dat je ook Emo's gewoon moet respecteren, zoals je ieder anders mens gewoon zou respecteren. Maakt dan niet uit of ze een beetje freaky zijn of doen...
Think Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik heb er zelf drie paar van, maar ik heb ze al voor het emo tijdperk. Ik heb nu zo'n schoenen, en volgens sommigen zijn deze wel 'emo' (ik heb iets tegen die benaming ) Die heb ik ook maar dan in het zwart-wit Vans wou helemaal niet dat het emo schoenen werden, maar hebben nu wel het imago gekregen van emo schoenen, terwijl Vans ( die schoenen toch) eigenlijk een ander imago wou hebben. Dat is niet goed Btw, ik draag deze schoenen niet hoor..
moechy Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik heb er zelf drie paar van, maar ik heb ze al voor het emo tijdperk. Ik heb nu zo'n schoenen, en volgens sommigen zijn deze wel 'emo' (ik heb iets tegen die benaming ) Die heb ik ook maar dan in het zwart-wit Vans wou helemaal niet dat het emo schoenen werden, maar hebben nu wel het imago gekregen van emo schoenen, terwijl Vans ( die schoenen toch) eigenlijk een ander imago wou hebben. Dat is niet goed Btw, ik draag deze schoenen niet hoor.. Mij boeit het niet dat het emo schoenen zijn ze zitten lekker
Bossinkje Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik heb er zelf drie paar van, maar ik heb ze al voor het emo tijdperk. Ik heb nu zo'n schoenen, en volgens sommigen zijn deze wel 'emo' (ik heb iets tegen die benaming ) Die heb ik ook maar dan in het zwart-wit Mijn vader ook! En hij is absoluut geen emo!
moechy Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik heb er zelf drie paar van, maar ik heb ze al voor het emo tijdperk. Ik heb nu zo'n schoenen, en volgens sommigen zijn deze wel 'emo' (ik heb iets tegen die benaming ) Die heb ik ook maar dan in het zwart-wit Mijn vader ook! En hij is absoluut geen emo! Je vader draagt vans?
tjoef Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Tja, dat is eigenlijk ook niet zo gek. Als je dat soort schoenen gewoon koopt omdat je ze mooi vind of lekker vind zitten (of allebei natuurlijk...) en je komt er dan later achter dat er een soort van label aan gehangen wordt, dan denk je ook 'Is dat nou nodig?'. Als dingen veel door een bepaalde groep gedragen wordt, krijgt het vaak meteen zo'n label en dat vind ik zelf eigenlijk de grootste onzin die er is Inderdaad Het is jammer dat er zoveel oppervlakige jongeren (eigenlijk ook volwassenen) zijn. Vans wou helemaal niet dat het emo schoenen werden, maar hebben nu wel het imago gekregen van emo schoenen, terwijl Vans ( die schoenen toch) eigenlijk een ander imago wou hebben. Dat is niet goed Btw, ik draag deze schoenen niet hoor.. Mij boeit het niet dat het emo schoenen zijn ze zitten lekker Ja, maar ik krijg er wel verschrikkelijke zweetvoeten van! Ik heb ze nog niet vaak gezien in het paars-zwart. EDIT: @ hieronder, ja dat doe ik! maar dan nog kom ik thuis met mijn voeten in een plas water :s Bewerkt: 24 mei 2008 door tjoef
moechy Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Tja, dat is eigenlijk ook niet zo gek. Als je dat soort schoenen gewoon koopt omdat je ze mooi vind of lekker vind zitten (of allebei natuurlijk...) en je komt er dan later achter dat er een soort van label aan gehangen wordt, dan denk je ook 'Is dat nou nodig?'. Als dingen veel door een bepaalde groep gedragen wordt, krijgt het vaak meteen zo'n label en dat vind ik zelf eigenlijk de grootste onzin die er is Inderdaad Het is jammer dat er zoveel oppervlakige jongeren (eigenlijk ook volwassenen) zijn. Vans wou helemaal niet dat het emo schoenen werden, maar hebben nu wel het imago gekregen van emo schoenen, terwijl Vans ( die schoenen toch) eigenlijk een ander imago wou hebben. Dat is niet goed Btw, ik draag deze schoenen niet hoor.. Mij boeit het niet dat het emo schoenen zijn ze zitten lekker Ja, maar ik krijg er wel verschrikkelijke zweetvoeten van! Ik heb ze nog niet vaak gezien in het paars-zwart. Je moet er ook sokken in aandoen hé . Btw ik heb ze in het wit-zwart ^^ Nu alleen nog skinny jeans, een arafat sjaal en iets zwarts boven en ik ben emo wat ik overigens van plan ben Bewerkt: 1 juni 2008 door moechy
hank_187 Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Geplaatst: 12 juni 2008 ik vind emo KLOOTZAKKEN niet echt want ik ken ze niet maar ze zien er wel achtlijk uit met die gekke haren en gezichten
Recommended Posts