david Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ik wil ni voos doen e, maar het topic is 'home made screens' dus voor de mense die geen gta4 hebbe (zoals ik) is het altijd plezant mochten er hier regelmatig screens of filmpjes kome, wat tot nu toe niet echt het geval is vind ik. grtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb een filmpje van gta 4 stunts http://nl.youtube.com/watch?v=fRvZleoDUI0 ik weet het is slechte kwaliteit maar ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jana Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Nico : wtf silent hill? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 Nico : wtf silent hill? Lekker shot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XIDESIGN Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is. Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv Bewerkt: 3 mei 2008 door XIDESIGN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven311 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) zo klinkt de sirene van een kapotte/gecrashte politie wagen 'k vind het wel grappig grts Bewerkt: 3 mei 2008 door sven311 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpiepaul Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Je ziet het goed aan die radar dat het heel scherp is Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diedjuhh Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv Nice beeld joh , nu ben ik er zeker van overtuigd dat ik een Samsung tv ga halen met Xbox360 GTA IV Pack bedankt voor de screens .. als ik hem heb zal ik ook screens gaan maken met me fotocamera van 7,1 megapixel moet wel lukke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XIDESIGN Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 (bewerkt) Het is beetje moeilijk om mooie fotos te maken omdat het nu beetje donker in me kamer is.Maar deze foto is gemaakt op een XBOX Premium (nieuwe versie) met HDMI kabel die std bij PS3 zit. (@ 1080i) op een Samsung 26 inch LCD tv Nice beeld joh , nu ben ik er zeker van overtuigd dat ik een Samsung tv ga halen met Xbox360 GTA IV Pack bedankt voor de screens .. als ik hem heb zal ik ook screens gaan maken met me fotocamera van 7,1 megapixel moet wel lukke Valt mij juist beetje tegen moet veel kutten met instellingen van hdmi @ tv om zo te krijgen hor Maar spelmodus aan zetten helpt vet vceel Nog 4 screens : Bewerkt: 4 mei 2008 door XIDESIGN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Goeie foto's;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 IK WIL OOOK IV alleen heb geen console voor GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 de sultan is mooie auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ik maak deze week een eigen "preview" van de game... Eigenlijk een soort video-reportage van GTA IV onderverdeeld in "onderwerpen". Zal er waarschijnlijk deze week al met beginnen. wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denzino86 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 ik cheat ook niet en kan ook in een heli vliegen... bij brucie kan ik een uitnodiging vragen en dan een heli-flight!! mss ben je nog niet ver genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.