gtavcsky Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 We build the pyramids..... is een engels / amerikaans gezegde, word al jaren gebruikt dus lijkt me sterk dat het iets met elkaar te maken heeft. PS...in Las Vegas staat een re-make van een pyramide, daar is deze van SA op gebasseerd. Het gezegde betekend dat er iets nieuws / groots aangekondigd wordt. Hetzelfde als: We build our temples for tomorrow - heeft ook niets met tempels te maken Reageren
Mythbuster Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Verwijzing van Brucie's naam... Brucie had toch iets met het jodendom of zo?, dacht dat ik een keer las dat hij joods was.. Anyway Kleine verwijzing van zijn achternaam Kibbutz op Wikipedia Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) Geintje buiten het spel om, zit in de files zelf. Het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data\images.txt Begint met de volgende text xD # NOTE: The names and paths in this file are CASESENSITIVE on PS3 so don't fuck 'em up. #this has been ordered to reflect the order on the disk En dan heb ik het natuurlijk vooral over de eerste zin Beetje flauw, maar ach. @Hieronder: Nouja, inderdaad niet echt een serieus geintje, maar aan de andere kant ook weer wel Overigens, dezelfde boodschap staat ook in een ander textbestand in dezelfde map(of in een ander bestand in een map van Episodes from Liberty City), en sowieso ook in hetzelfde bestand in Episodes from Liberty City... Bewerkt: 11 mei 2010 door Mythbuster Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Geen geintje of verwijzing, wel een opvallende opmerking van de ene scripter tegen de andere. Scherp opgemerkt. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 (bewerkt) Misschien nog een kleine verwijzing.. De missienaam Liberty City Choppers zou best eens af kunnen stammen van Orange County Choppers. Orange County ligt namelijk in net buiten New York City, en waarschijnlijk nog binnen de staat New York(ben niet zeker). Ja het ligt ook ergens anders, Florida bijvoorbeeld, maar het Orange Country van Orange County Choppers ligt net buiten New York. Aangezien Liberty City natuurlijk New York is... Zou het op zich best een hele kleine verwijzing kunnen zijn... @Hieronder: 't staat anders nog nergens voor zover ik kan vinden, 't leek mij ook nogal logisch maarja, als het nergens staat kan ik het ook niet weten Bewerkt: 13 mei 2010 door Mythbuster Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Mythbuster, het is zogoed als zeker dat deze erop zijn gebaseerd, ook vele van de motors die door Liberty City Choppers worden gemaakt zijn gebaseerd op motors van OCC . Reageren
Twister24 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Verwijsing naar Chuck Norris??? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Veel subtieler kan je je grappen niet maken denk ik . Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Als je met de taxi aankomt zegt ie soms 'end of the line'. Is dat niet een verwijzing naar de laatste missie van SA? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Mogelijk, hoogstwaarschijnlijk wel, ze steken die zinnetjes er met een nut in. Maar dit was wel bekend hoor . Reageren
wearenotreal Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Neih, da's gewoon een Engelse term. Soms moet je het niet te ver gaan zoeken... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 (bewerkt) Natuurlijk is dat een Engelse term, net zoals Grand Theft Auto er zo eentje is, maar dat wilt niet zeggen dat je soms niet mag nadenken, daar zijn we nog altijd vrij in . Bewerkt: 28 mei 2010 door Hearv94 Reageren
wearenotreal Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Mijn punt is uiteraard dat het hier wat te ver gaat. End of the line kan perfect gebruikt worden door taxibestuurders, en wijst simpelweg op het 'einde van de rit'. Dit kan dus ook perfect een titel van een laatste missie of aflevering zijn. Geen dubbele bodem, dus. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Daar ben ik het mee eens. Niet alles is direct een verwijzing, puur omdat het ook voorkomt in een andere GTA. Reageren
The360box Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ja, hij kan ook gewoon zeggen 'Here it is'. Je moet vrij creatief denken hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.