Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
@zamg0d1: ja hoor dat is heel makkelijk te maken, F5 -> F8, maar F6 -> ???

wat moet F6 (ped option menu) dan worden?

Hoe doe ik dat? Anders kan i het ff zelf doen in het script. Dan kan ik het op mezelf afstellen :)

• Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crypteq

86

• NickyHendriks

30

• Beagle

15

• Timske

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
@zamg0d1: ja hoor dat is heel makkelijk te maken, F5 -> F8, maar F6 -> ???

wat moet F6 (ped option menu) dan worden?

Hoe doe ik dat? Anders kan i het ff zelf doen in het script. Dan kan ik het op mezelf afstellen :)

Je moet het script van BC7 decompilen met Sanny Builder. Dan kijk in je in de Helpfile van Sannybuilder. Dan zoek je naar de knop "F5", die bij Cleo3 dingen staat. Dan kopier je dat getal, en ga je in BC7mod script zoeken (CTRL+F) naar die F5 code. Mijn manier, ten minste.

@BC7: Kan nog beter..? Hoest jij dan nog een idee op dat nóg beter kan..

@Zamg0d1: Ik heb jouw avatar op een avatarsite gezien :puh:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Niets is goed genoeg, er kan altijd nog meer bij.

Geplaatst:

Niets is goed genoeg, er kan altijd nog meer bij.

Perfectie.. Ben je wel eens tevreden met jezelf :puh: ? Misschien moet je met een Psychiater spreken, die kan je op weg helpen. Anders zijn er nog hele forums waar je over je problemen mee kan praten (GTAForum dus niet). Je moet eens een keer tevreden zijn. Anders kom je nooit verder in het leven. Je blijft dan altijd boos op jezelf. En dat kan tot een depressie lijden. Misschien moet je ook maar eens proberen van die alcohol en wiet af te blijven. Het is niet erg. Maar als het ene probleem word moet het aangepakt worden. Daar zijn we het toch wel mee eens, patiënt?

• 3 weken later...

Ik heb nog wel een ideetje. Ookal is het een bump, I don't care.

Als je van een hoogte af valt, dat je dan automatisch een Parachute om hebt? Of dat je de parachute in het Weapon Select menutje zet, want ik kan hem niet vinden :sst:

@Hieronder: Er zijn altijd andere manieren om aan GTA:SA te komen....

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Als je van een hoogte af valt, dat je dan automatisch een Parachute om hebt? Of dat je de parachute in het Weapon Select menutje zet, want ik kan hem niet vinden :rolleyes:

ik zal kijken... maar voorlopig niet. me gta sa werkt niet meer, en me install disc is beschadigt... :-(

Geplaatst:

Als je van een hoogte af valt, dat je dan automatisch een Parachute om hebt? Of dat je de parachute in het Weapon Select menutje zet, want ik kan hem niet vinden :rolleyes:

ik zal kijken... maar voorlopig niet. me gta sa werkt niet meer, en me install disc is beschadigt... :-(

Pobeer de cd eens de laden met ISObuster. Dat wil nog wel eens werken. :Y

ik zal het proberen :Y

alvast bedankt :tu:

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

ik zal het proberen :Y

alvast bedankt :tu:

Bedankt Warrock, was ik ook al naar aant zoeken. heb geen dvd-speler in me nieuw pc

ontopic: in dat laatste filmpje zie je zo van die kleren menu. vind ik een beetje onoverzichtelijk dat alles door elkaar staat. Mijn idee: alles per kledijsoort of per winkel en kledijsoort

Geplaatst:
me gta sa doet het weer, misgien maar weer eens aan de gang met de bc7mod

Jippie! :D

Misschien leuk om er een functie in te zetten dat je Homie's maakt (niet recruit maar echt creeërt (spawnen voor je neus)) ;) Komt wel uit de noobmode maar ik denk dat het mag als je zelf script?

Geplaatst:

Misschien leuk om er een functie in te zetten dat je Homie's maakt (niet recruit maar echt creeërt (spawnen voor je neus)) ;) Komt wel uit de noobmode maar ik denk dat het mag als je zelf script?

Dat kan al hoor. Gewoon naar een willekeurige ped lopen en met F6 de ped aan je gang toe voegen.

Geplaatst:

Dat kan al hoor. Gewoon naar een willekeurige ped lopen en met F6 de ped aan je gang toe voegen.

Maar dit is anders. Dan spawnen er OGF homies voor je neus die al gerecruiteerd zijn. En zo kan je gewoon een gang maken van ruim 30 á 40 man :bonk:

Geplaatst:

kan je ook niet zo iets dat je zoals in GTA VC met je auto, heli of vliegtuig over het water kunt rijden? heb dat al gezien in de cleo library

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...