007 Harings Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Als je nou even duidelijk had gezegd dat je zelf niet snapte hoe je Cleo3 moest installeren, had ik je er meteen naar kunnen verwijzen, maar dit was gokken voor me ok maar toch bedankt Reageren
guib Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 bij mij loopt ie heel de tijd vast als ik op player opties en tools klik, en ik heb verder niks geinstaleerd, hoe komt dit????? Reageren
p-p Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 (bewerkt) hey, allereerst: supercoole mod!echt fantastich!! superleuk om te veranderen van skin enzo, echt hartstikke goed. ik heb ook een idee: misschien kun je ervoor zorgen dat als een voertuig op z'n kop ligt dat hij dan weer omdraait? dus dat als mijn auto op z'n kop terecht komt dat je dan met een knop, bijvoorbeeld 'p' ofzo, weer omdraait... misschien een idee? kijk maar wat je ermee doet, misschien missen mensen het... ik vind het echt super goed dat je zomaar zo'n hele mod kan maken en nog eens heel profesioneel ook! p-p P.S één vraagje nog, kan ik nu ook nog SA-MP installeren? Bewerkt: 12 september 2009 door p-p Reageren
Crypteq Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 De laatste tijd hoor ik steeds dat de mod vastloopt bij verschillende mensen. En omdat de laatste Update al meer dan 2 jaar geleden was, heb ik besloten om de mod in de komende tijd te herschrijven. Dit kan echter i.v.m. school e.d. wel een tijdje duren omdat het een script ongeveer 3 a 4 duizend regels telt... BC7 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Ik vraag me af waarom dat nu pas komt? Dan zijn er waarschijnlijk conflicten met andere CLEO mods, en dat blijf je houden wat voor script je ook hebt... Is het niet zonde van je tijd om dat te doen dan? Of zit er werkelijk zo'n grote bug in het script? Reageren
Crypteq Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Ik vraag me af waarom dat nu pas komt? Dan zijn er waarschijnlijk conflicten met andere CLEO mods, en dat blijf je houden wat voor script je ook hebt... Is het niet zonde van je tijd om dat te doen dan? Of zit er werkelijk zo'n grote bug in het script? Er zitten een paar bugs in het script die niet komen door andere mods. Deze wil ik nu oplossen en/of veranderen. Deze bugs kunnen irritant zijn. En zullen meestal lijden dat het spel vastloopt. Ikzelf heb echter (bijna) nooit er last van gehad. Maar dat kan ook komen omdat ik V1.0 heb. en de meeste zullen een gedowngraded versie hebben. En ik denk dat ik er ook weer wat nieuwe functies er bij in maak/ uitbreid als ik toch bezig ben. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Aah vandaar, dat veranderd de zaak. Succes ermee Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Succes . Test het dan wel meteen op V1 én V2; gewoon je San Andreas kopiëren en patchen. Als er dan nog iemand klaagt ligt het sowieso aan die gene. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Ik vraag me af waarom dat nu pas komt? Dan zijn er waarschijnlijk conflicten met andere CLEO mods, en dat blijf je houden wat voor script je ook hebt... Is het niet zonde van je tijd om dat te doen dan? Of zit er werkelijk zo'n grote bug in het script? Er zitten een paar bugs in het script die niet komen door andere mods. Deze wil ik nu oplossen en/of veranderen. Deze bugs kunnen irritant zijn. En zullen meestal lijden dat het spel vastloopt. Ikzelf heb echter (bijna) nooit er last van gehad. Maar dat kan ook komen omdat ik V1.0 heb. en de meeste zullen een gedowngraded versie hebben. En ik denk dat ik er ook weer wat nieuwe functies er bij in maak/ uitbreid als ik toch bezig ben. De gedowngrade versie loopt gewoon regelmatig vast met CLEO3 ook al heb je niks geinstalleerd. Reageren
Crypteq Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) @Dutchy3010 Dankje @Beagle Dankje en zal ik doen @Flashingdemon666 Dat valt nog wel mee. In ieder geval er zijn wat punten die beter kunnen. Edit: Ideeën mogen weer ingezonden worden Bewerkt: 31 januari 2010 door BC7 Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Zou leuk zijn als je mogelijkheden invoegt dat je drive by's kan verrichten, dus uit het raam kunnen hangen en schieten (natuurlijk ook op de motor). Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Zit er toevallig ook een verandering van player skin in? Niet van special actors, maar gewone. Daar zitten er enkele bij die uit versie 2 zijn gehaald, de actors die voorkomen in de Hot Coffee mod. Daarbij zijn er nog enkele andere models die daarom eruit zijn gehaald. Deze worden niet toegevoegd met het downgraden van je versie. Daar hebben we met DYOM ook last van gehad; wij hadden echter het geluk dat Patrick versie 1 had en ik een gedowngrade versie 2 en we daarom eenvoudig de probleemgevallen eruit konden halen door te testen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Zit er toevallig ook een verandering van player skin in? Niet van special actors, maar gewone. Daar zitten er enkele bij die uit versie 2 zijn gehaald, de actors die voorkomen in de Hot Coffee mod. Daarbij zijn er nog enkele andere models die daarom eruit zijn gehaald. Deze worden niet toegevoegd met het downgraden van je versie. Daar hebben we met DYOM ook last van gehad; wij hadden echter het geluk dat Patrick versie 1 had en ik een gedowngrade versie 2 en we daarom eenvoudig de probleemgevallen eruit konden halen door te testen. Ja het klopt er zit ook een gewone 'skin changer' in. .Bedankt voor het melden . Want daar had ik zo 1 2 3 nog niet aan gedacht. Reageren
mekane Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 ik ondersteun alles maar als ik in me game zet en ik druk op f5 dan gebeurt er niks geen menu ofzo... Wel jammer wil hem graag testen Reageren
Beagle Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Heb je ook CLEO3 geïnstalleerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.