Dutchy3010 Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Uuh... Wat moet ik daarin zien? Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Lol. Ben nooit veel met scripts bezig geweest, maar respecteer het zeker dat je er nog mee bezig bent . Eigenlijk alleen de laatste tijd weer meer, heb denk ik wel een jaar o.i.d. niks aan GTA modding gedaan. Uuh... Wat moet ik daarin zien? Een auto met gigantische wielen Is onderdeel van een nieuwe feature waar ik mee bezig ben; de mogelijkheid om ingame meer aan een voertuigen aan te passen dan doorgaans mogelijk is, zoals in dit voorbeeld de wielen. En andere dingen die je niet ziet, maar je wel merkt: Aanpassen van acceleratie Aanpassen van gewicht Aanpassen van remkracht etc. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Geplaatst: 15 januari 2013 Nice, bizarre wendingen krijg je dan! Ben zeker benieuwd naar de nieuwe versie van je mod... Reageren
Crypteq Geplaatst: 23 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2013 Jammer genoeg nog steeds weinig tijd i.v.m. school e.d., maar het schiet al aardig op. Het plan is nu om eerst de mod zo te maken als de "oude" mod was, daarna worden er extra dingen toegevoegd. (grotendeels klaar ) Ben nu bezig met het experimenteren van allerlei ideeën, er is voor een aantal dingen wat ik wil geen opcode (functies die je kan gebruiken), dus die opcodes die ik mis, ben ik nu zelf aan het maken. Hierbij heb ik ook meteen de "affinity fix" (de muis werkt dan niet goed) doorgevoerd, dus als je straks deze mod geïnstalleerd heb , heb je geen/veel minder problemen op nieuwe systemen met Windows vista, 7 en 8. Daarnaast ook de mogelijkheid om de splashscreens in het begin volledig te skippen . Nieuwe ideeën zijn nog steeds altijd welkom Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2013 Schaamteloze dubbelpost Even een snelle video van wat er kan gebeuren als je via deze mod de handling van een voertuig aanpast : Ik zoek nog steeds mensen om deze mod te testen, om zo de bugs eruit te halen . Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2013 (bewerkt) Trippepost Paar screens van de progress: Klik op de thumbnails voor een groot formaat! Hoofdmenu: Menu met categoriën om de speler aan te passen, momenteel met de tato's bezig, rest werkt al. Menu om wanted level te wijzigen: Menu met categoriën van auto's, de namen en modellen worden uit bestand geladen, en de menu's worden dynamisch gemaakt. Zo kunnen ook heel makkelijk de namen veranderd worden voor diegene die car mods hebben geïnstalleerd. Menu met optie's die betrekking hebben op het voertuig: Menu met teleporatie opties: Box waarin je de naam kan typen om een teleport locatie op te slaan: De functies die ik eigenlijk wou laten vallen, zullen er toch in komen ,deze funties zijn: Speler aanpassen: kleding, accessoires, haar, tatoeages Voertuig aanpassen zoals in een modshop. Handling van een voertuig aanpassen Voor de rest zitten er bijna dubbel zoveel mogelijkheden in dan in de oude mod. Momenteel ongeveer op de helf, maar deze vakantie moet het zeker lukken om de mod af te maken . Bewerkt: 5 juli 2013 door Crypteq Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2013 leuke mod leuke mod >>> Door Hanneswasco: Dit wordt gezien als een bump, zie je inbox.<<< Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Tijd voor de beta! De beta is nu direct te downloaden, zie hiervoor de hoofdpost voor meer informatie. Vindt je nog fouten of werkt er iets niet, laat het weten . Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Wauw, bijna 6 jaar verder en dit project heb je nog steeds in leven gehouden! Respect! Het ziet er allemaal zeer indrukwekkend uit Crypteq, hulde! Ik kan helaas geen SA draaien, anders had ik 'm zeker geïnstalleerd. Veel plezier voor iedereen die hiermee aan het spelen gaat! Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2013 @Jacky Bedankt Voornaamste reden voor een nieuwe versie naar zoveel jaar, was omdat de oude versie vol bugs zat en eigenlijk gewoon brak was :$ . Reageren
Crypteq Geplaatst: 26 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Bij gebrek aan een beter topic Geen idee of ik dit helemaal ga afmaken, kan dus ook niks beloven maar: Doen of niet? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 mei 2015 Rapport Geplaatst: 27 mei 2015 Ik zie dat er al zoveel trainers uit zijn als varianten op de Native Trainer van Alexander Blade, en sjaak heeft ook een vervolg geschreven van de native trainer uit GTA IV. Het lijkt me dus dat je een echte meerwaarde moet bieden, wil je dat het ook echt nuttig is dat je deze trainer maakt. ... en dat kan misschien de (grafische) interface zijn? Het menu ziet er nu alleszins heel mooi uit, vooral in vergelijking met de vele lelijke menu's in andere mods. Ik denk bijvoorbeeld aan uitbreidingen met colorpickers, zoekfuncties, etc. Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2016 (bewerkt) Na acht jaar vind ik het wel genoeg, en de BC7MOD voor Grand Theft Auto San Andreas heeft zijn einde bereikt. Drie jaar terug heb ik de BC7MOD volledig vanaf de grond opnieuw opgebouwd, met vele nieuwe functionaliteit. Deze versie heeft weinig publiek weten te trekken, ook mede daarom heb ik geen motivatie meer om SA te ontwikkelen. Dit betekend dus een definitieve afsluiting van de BC7MOD, al was het eigenlijk allang dood. Voor de belangstellende is de code van de laatste (herschreven) BC7MOD vrij beschikbaar op Github. De code is beschikbaar onder de GNU V3 licentie. Github Repository: BC7MOD Repository Source code geüpdatet, originele broncode beschikbaar. Bewerkt: 6 mei 2016 door Crypteq Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.