Jump to content

Hoe ben jij GTA fan/liefhebber geworden?


Sjorszzz

Recommended Posts

Ik was eigelijk wel benieuwd hoe de meeste GTA fans hier fan zijn geworden? :D

Ik zelf ben GTA Fan geworden doordat vrienden van mij altijd als ik bij ze kwam GTA San Andreas aan het spelen waren.

Ik zelf vond het toen nog niet zo boeiend maar ging het steeds meer mee kijken en begon het eigelijk wel leuk te vinden.

Toen heb ik maar besloten om het spel GTA San Andreas maar is zelf te gaan halen voor de ps2 en ik vond hem steeds leuker door zelf te gamen.

Terwijl eigelijk mijn game smaak altijd bij oorlogs spellen en vechtspellen lag.

En toen ik Sa 100% had uitgespeeld vond ik het jammer dat ik niks meer te doen had.

En daarom ben ik maar andere delen gaan spelen die ik eigelijk ook heel leuk vond.

Zo ben ik dus GTA Fan geworden. :D

Maar hoe is dat bij jullie gegaan?

EDIT: Dit topic gaat over alle GTA games dus ik wist niet waar ik hem moest plaatsen :7

Bewerkt: door sjors12345
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    2

  • Sjorszzz

    2

  • Big Playahh

    2

  • IronBullet

    2

Hoe ik GTA Fan ben geworden ?:puh:

Een keer ging ik naar mijn buurjongen spelen, en toen zag ik dat hij GTA III aan het spelen was. Ik zat vol bewondering naar het beeldscherm te kijken. Ik kwam in die week haast elke dag om het te spelen. Ik vond het helemaal geweldig. En toen ben ik het zelf ook maar gaan kopen. Ik ging GTA III kopen en tegelijkertijd ook GTA Vice City. Ik had eindelijk GTA III, en toen had ik al weer een opvolger in de kast liggen... 'Vice city' :puh:

Ik vind het een geweldig spel, en vice city vind ik natuurlijk nog mooier... Toen ik GTA III zelf ging kopen, was ik 9 jaar. Dus het verhaal van GTA III weet ik niet meer :puh: Ik heb het nog maar 1 X uitgespeeld voor de 86%, en daar bleef het ook bij. :puh:

Zo ben ik GTA Fan geworden... :D

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben gta fan geworden toen ik bij vrienden was en die gta 1 aan het spelen waren dus besloot ik het spel maar te kopen en in midels is mijn colectie zo uitgegroed dat ik ze allemaal heb vanaf 1 tot en met gta iv zo ben ik fan geworden

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto was eigelijk al een van mijn eerste computergames die ik speelde, waar ik me ook iets in heb verdiept en het was vet om rond te cruisen (vooral omdat je nog niet beters had dan de top down view), maar haakte altijd al vrij snel af in de verhaallijn.

Toen ik een PsOne kocht, heb ik er ook GTA II bijgekocht en die speelde ik al iets vaker dan GTA I, maar toch heb ik hem nooit uitgespeeld.

Pas een hele tijd later leende ik GTA: Vice City Stories voor mijn Xbox van een maat en ik heb eigelijk meteen daarna VC tweedehands op internet gekocht en daar raakte ik pas echt verslaafd aan en daar ben ik echt verliefd op de reeks geworden. Een tijd later heb ik ook nog ergens GTAIII tweedehands opgedoken, ook flink gespeeld, maar dat is de enige 3D game die ik nog niet heb uitgespeeld.

Toen kwam GTA: San Andreas op de Xbox en heb hem meteen in de releaseweek gehaald en heb er toen uren achter elkaar aan besteed en is tot nu toe nog mijn favoriet uit de reeks. Dat is ook het enige spel dat ik twee keer heb uitgespeeld (althans, de verhaallijn plus een aantal zijmissies, niet op 100%)

Vorig jaar zomer heb ik een PSP gehaald en zonder ook maar een review te lezen heb ik GTA: LCS en GTA: VCS er bij gehaald en die speel ik alleen op vakantie en geniet er ook flink van.

En nu GTAIV, de eerste game die ik MP speel en ook de eerste game die ik op 100% ga uitspelen, wat zo te zien te doen moet zijn.

Ik kon GTA al vanaf het eerste deel waarderen, maar door GTA: Vice City ben ik echt verslaafd geraakt aan de reeks.

Link to comment
Delen op andere websites

me broer speelde gta 1 de alle eerste toen was ik nog best jong maar vondt het toen al helemaal gewelidig en nu een paar jaar later heb ik alle gta's en vindt ik het nog steeds hele maal geweldig :Y:schater:^_^:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Door mijn vriend. Hij speelde GTA liberty City op de pc. En het was wel gaaf vond ik. Maar ik moch het niet van mijn moeder kopen. Uiteindelijk had ik een half jaar later gta San Andreas voro de ps2 gekocht. Dat was al helemaal te gek dus toen kocht ik Liberty city stories,vice city stories en Toen begon ik een echte gta fan te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben dankzij gta sa fan geworden. vond het zo gaaf wat je toen al kon, en dan met die auto's enzo en veel nieuwe dingen ontdekken zoals nieuwe wapens vinden enzo werd het me leuk dus.

zo ben ik het geworden.

is ook wel te begrijpen r* maakt gwn zulke goede games

Link to comment
Delen op andere websites

Als een klein jochie speelde ik bij vrienden vooral gta 2. Omdat ik het zo'n vet spel vond en ik vaak op de gameboy speelde had ik gta 1 gekocht voor me gameboy. Later had ik als cadeau voor me vader (die ook een fan is) GTA III gekocht. En zo volgde VC en SA. Toen heb ik zo'n twee jaar geleden een psp gekocht met Liberty City Stories erbij. En dan later ook nog Vice City stories. Ik heb gta IV nog niet >.< Maar krijg hem wel na me examens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had van mijn buurvrouw een keer een cd-rom gekregen toen ik 8 was ofzo voor m'n verjaardag. En daar stonden allerlei spellen op, waaronder GTA1. Dit heb ik toen echt úren gespeeld en toen heb ik later GTA Vice City geleend van een vriend en daarna SA zelf gekocht (later weer verkocht aan diezelfde vrien). Daarna had ik GTA3 een keer gedownload en uitgespeeld. En dinsdag komt GTA4 binnen :D. Ik ga me niet wagen aan VCS en LCS, want ik vind een PsP sowieso een onding, en ik vond de graphics gewoon te lelijk. Dus het komt allemaal door mijn buurvrouw :schater:. Wisten jullie trouwens dat je gratis GTA1 en GTA2 van een R* site kun downloaden?? Pure nostalgie :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben GTA-fan geworden doordat ik een hele tijd geleden bij m'n neef was, die was op de pc gta 2 aan het spelen. En ik vond het prachtig die vrijheid die je hebt, en hij had het leger achter zich aan en dat vond ik heel erg mooi. Dus die speelde ik en een vriend van mij vond het ook helemaal te gek, en och toen gta 3 uit komt was het helemaal gek. Ik en een vriend hadden allebij nog een slome pc dus hij liep heletijd vast, maar we gingen gewoon door want het was zo'n mooi spel. En ja toen Vice City uit kwam was ik helemaal verkocht, want aan Vice City heb ik goede herrinderingen. En ja later speelde we heel vaak San Andreas want dan was de bom :tu:

En ja, nu gta 4. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was bij een vriend gaan spelen op vice city, ik lach toen in een duek al de lantaarenpalen omrijden en nog meer grappige dingen :schater: . Ik ben vice city dan meteen gaan halen en vanaf dat moment was ik aan gta verslaaft ^_^

Ik was toen 10jaar .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...