Jump to content

Hoe ben jij GTA fan/liefhebber geworden?


Sjorszzz

Recommended Posts

Ik was een keer bij een kennis en toen mocht ik GTA VC spelen. Later gingen we het zelf voor de PC kopen en toen werd ik er fan van, ik had het idee dat het helemaal voor mij was gemaak, echt fantastisch, mijn eerste keer! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    2

  • Sjorszzz

    2

  • Big Playahh

    2

  • IronBullet

    2

Mijn broertje van 6 kocht GTA III voor z'n verjaardag, ik heb hem 100% uitgespeeld en kocht daarna zelf LCS (vele jaren later) daarna San Andreas, Vice City en Vice City Stories. Nu ook IV :puh:

Als er een nieuwe GTA was kocht ik de console ervoor :puh:

Ondertussen heb ik ze allemaal vanaf 3 want de Classics vind ik echt :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

ik kreeg ooit toen gta 1 nog de enige gta was, een kopie van een buurjongen van mij, ik was een jaar of 6,7. altijd leuk gehad met dat spel, en op een gegeven moment ook gta 2 gekocht. toen gta 3 en vice city uitkwamen kreeg ik deze van een vriend en zo bleef ik gta aan het spelen. gta san andreas heb ik 2 jaar geleden maar s gedownload en toen kwam het allemaal weer boven drijven. tot voor kort dus nog wel actief vice city en san andreas gespeeld, en vanaf 29 april natuurlijk aan de gta iv, deze wel gekocht natuurlijk (H)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik GTA Fan ben geworden ?:puh:

Een keer ging ik naar mijn buurjongen spelen, en toen zag ik dat hij GTA III aan het spelen was. Ik zat vol bewondering naar het beeldscherm te kijken. Ik kwam in die week haast elke dag om het te spelen. Ik vond het helemaal geweldig. En toen ben ik het zelf ook maar gaan kopen. Ik ging GTA III kopen en tegelijkertijd ook GTA Vice City. Ik had eindelijk GTA III, en toen had ik al weer een opvolger in de kast liggen... 'Vice city' :puh:

Ik vind het een geweldig spel, en vice city vind ik natuurlijk nog mooier... Toen ik GTA III zelf ging kopen, was ik 9 jaar. Dus het verhaal van GTA III weet ik niet meer :puh: Ik heb het nog maar 1 X uitgespeeld voor de 86%, en daar bleef het ook bij. :puh:

Zo ben ik GTA Fan geworden... :D

Swiggers :cya:

dat eerste gedeelte is ook een beetje mijn verhaal:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben Gta fan geworden toen ik gta 2 had gekocht en dacht dat het een race speel was want er zat een gele taxi op.

Ik was vrij jong toen ik met gta spellen begon.

Toen ik gta 2 had kocht ik ook de collection van gta 1 gta londen gta 2.

Daarna kreeg ik de Ps2 en kocht ik gta vice city en daarna san andreas.

En special toen GTA 4 uitkwam kocht ik de bundel met Gta 4 en Ps3. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eigenlijk Fan geworden met GTA 3. Heb hem iligaal gekregen en het sprak mij gelijk aan. GTA VC heb ik op de markt gekocht. Was een duitse versie. Vervolgens Naar de SA gegaan. Ben altijd trouw gebleven aan de PC en geniet nog van alle series. GTA 1 en 2 kon je downloaden van R* classics. Deze series bevallen mij wat minder. Go R*

GRZZ

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging vroeger soms bij mijn neef logeren.

En op een dag kreeg hij GTA2 en deden we dag en nacht.

en later kocht ik gta3 dat vond ik zelf iets minder want het was nog al wennen.

Maar ik en me neef speelde ook gta3 samen.

Gta Vice city heb ik helemaal alleen gedaan ik vond het verhaal echt vet.

En zo ging het door.

Dus ik ben fan van GTA sinds GTA2

Link to comment
Delen op andere websites

Eens zien,ik mocht iets kopen van mijn geld (ergens in 2003 ofzo)ik ging samen met iemand naar e-plaza en zag daar GTA 2 liggen,nou gekocht en dat speelde heerlijk echt fantastisch :) .

Maar om eerlijk te zijn ben ik meer een Driver fan :{ .

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben gta fan geworden door me broer

die jaren maar dan ook jaren geleden gta 2 kocht voor op de pc en vond het al heel leuk dat je kon doen wat je wilt en auto rijden

maar ik werd eigenlijk een echte fan toen me neef gta vice city kocht omdat je toen achter het mannetje keek en veel mogelijkheden had zoals helicopters en boten en natuurlijk de autos

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon met GTA spelen toen ik op youtube een filmpje had gezien van GTA III , Toen gingen ik en m'n pa naar de bartsmit om zo snel mogelijk dat spel te spelen. Daarna kocht ik Gta Vice City op de PC , De sfeer , De gezelligheid , Ook een top game! Daarna kwam SA erbij voor de PC en de PS2 , Sindsdien begon ik met alle gta's te sparen. Daarna kocht ik GTA LCS voor de PS2 en zelden GTA VCS is de laatste die erbij kwam.

Gta III - PS2

GTA VC - PC

GTA SA - PC , PS2

GTA LCS - PS2

GTA VCS - PS2

GTA IV - Toekomstige PS3 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had SA bij een vriend gespeeld en toen wou ik die downloaden ik downloadde een bestand met de naam: Grand Theft Auto San Andreas maar da was VC dus toen had ik die maar gespeeld en later SA gekocht voor PC

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...