Jump to content

Hoe ben jij GTA fan/liefhebber geworden?


Sjorszzz

Recommended Posts

8jr, er kwam een vriend van mijn zus binnen en die had gta III, hij zei: "dat moet jij ook spelen" dus hij installeert het (illegaal) op mijn pc en toen had ik het spel ook. ik vond het helemaal geweldig, maar na een halfjaar crasht de pc. Heel gta III ligt eraf, foetsie! dus vanaf toen had ik die niet meer

9/10jr, ik kwam bij mijn vriend en we gingen daar VCS spelen. ik vind dit spel ook helemaal geweldig en we deden niets anders meer

13jr, ik dacht in de herfstvakantie 07 van goh dat wil ik ook wel eens proberen dus ik kocht VC, in januari kreeg ik op mijn verjaagdag SA en vorige week kreeg ik III en zo ben ik verslaafd geraakt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    2

  • Sjorszzz

    2

  • Big Playahh

    2

  • IronBullet

    2

Ik heb vrienden die allemaal GTA hebben, vooral rond Vice City en San Andreas release. Iedereen had het maar over GTA, GTA, GTA. En toen had ik net een PS2 dus die smeekte om een goeie game, dus werd het SA ^_^

Sindsdien speel ik de GTA serie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een kleine 10 jaar geleden Grand Theft Auto voor het eerst speelde was ik direct verkocht en plaatste het tussen mijn favoriete games van die tijd. (SimCity 2000, Theme Hospital, Command & Conquer - Red Alert en Need for Speed III)

Link to comment
Delen op andere websites

heb via via vroeger gta 1 zien te bemachtigen.. en daarna gta 3 weer.. toen kocht een gta vc voor de eerste keer. toen heb ik gta sa gekregen en nu gta iv uit is.. kan ik hem alleen niet zelf spelen want ik heb geen 360 of ps3 maar ben veel bij vrienden die het hebben :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg voor mijn verjaardag een keer GTA 1. Ik heb dat spel ongeveer een jaar gespeelt en toen kocht ik GTA 2. Die ging na een half jaar kapot. (vervolgens bij squakenet illegaal gedownload) Daarna kocht ik GTA VC. Toen SA en toen III.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm interessant om al die verhalen te lezen hierzo.

Het valt me wel op dat er veel mensen zijn die zomaar hun illegale praktijken hier blootstellen met illegale installaties enzo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was Driver aan het spelen en toen het ik het spel bijna uitgespeeld had vroeg ik aan de verkoper waar ik mijn games koop of hij niks in die genre kende. Hij stelde mij GTA voor en ik kocht onmiddellijk drie spellekes. Achteraf nooit beklaagt dat ik ze alle drie gekocht heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik 7 of 8 was zoiets (kan ook wel 6 geweest zijn :engel::bonk: ) speelde mijn oppas altijd GTA I ik helemaal verslaafd heb et toen voor me verjaardag gekregen 8) sindsdien koop ik ze alleemaal :clown::sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

rond mijn 12 had ik van mijn broer gta london gekregen ik vond het een tegekkkk spel ik was nog maar TWAALF

en later kwm er nog gta 2 en daarna gta 3 ik kocht ze aleemaaaal enzo ben ik een gtafan geworden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde sa en vc soms bij vrienden. maar nooit de story en nooit erg lang. Omdat we met veel waren mochten we elk een kwartiertje om beurt ronddwalen en schieten enzo.

Dit is dus mijn eerste gta die ik bezit... Ik ben er al helemaal verslaafd aan aan gta 4. Nog erger dan aan warhawk.

Grtz. Je mag me allemaal toevoegen hoor. psn is Lote8930

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...