Jump to content

Hoe ben jij GTA fan/liefhebber geworden?


Sjorszzz

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    2

  • Sjorszzz

    2

  • Big Playahh

    2

  • IronBullet

    2

Ik was ´fan´ geworden sins ik een keer bij me buurjonge GTAIII speelde. Ik was er niet meteen gek van maar dan kwam later. Toen was ik 10 ongeveer, nu 14. Nu heb ik Vice City en San Andreas. GTA3 heb ik verwijderd. Ik ben inmiddels ook helemaal fan van modificaties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd een GTA fan toen we GTA 1 op de pc in groep 7 kregen.

Ik weet niet meer of het er al op zat maar t was wel leuk, zaten we allemaal:'ja, pak die Lamborghini!'.

Maar dat waren alleen de jongens. :puh:

Ik heb alleen GTA VCS en GTA III niet voor de rest heb ik ze allemaal, ook advance. 8)

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben fan geworden doordat ik bij een vriend gta san andreas speelde en het me leuk leek. Ik had toen geen playstation dus moest ik wachten op de xboxversie. Toen die kwam mocht ik hem van mn ouders niet halen omdat mn vader de hot cofee mode gezien had op internet en dacht dat dat standaart in de game zat :puh: later mocht ik hem wel halen en heb ik hem voor rond de 90 % uitgespeelt.

Later toen ik een ps3 had heb ik op de launchdate gelijk gta iv gekocht en daar ben ik nu helemaal verslaaft aan !

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel gta al vanaf deel 1! ik was toen zon 10 of 11 jaar oud.. reken maar uit ben nu 21.. ^_^

en jongen van mijn school had hem op zijn pc staan en ik heb hem ook bij mij erop gezet toen..

na een tijdje op de pc gespeeld te hebben kwam toen in die tijd ook de playstation uit!

ook die kreeg ik en heb daar gta1,london en gta 2 op gespeeld,

toen gta 3 uit kwam stond ik ook met eenstijve[/font] bij de bart smit...

gta vice city en san andreas volgde ook en ook gta vice city's story's op de psp heb ik gespeeld( als ik op vakantie ga nog steeds)

nu deel 4 uit is kan mijn geluk ook niet op en ook nu breng ik vele uren door achter mij ps3!!

dus of mijn gta verslaving ooit zou stoppen.... mischien als rockstar stopt met het ontwikkelen van de game!!!!!

_O_ PLAYSTATION _O_ ROCKSTAR _O_

OMG, als je 21 bent, hoor je toch echt al met HOOFDLETTERS en komma's te typen/schrijven..;)

Ik doe dit al van mijn achtste, reken maar uit, ik ben nu 12.. ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezecht vond ik de GTA III reeks niet zo boeiend om er echte fan van te worden want in 2006 vond ik The Godfather zeker beter zoals vechtsysteem / schietsysteem .

Maar sinds 29-04-2008 ben ik zeer en zeker GTA fan geworden omdat het nu veel meer realistischer en natuurlijk ook Next-Gen freeroaming is .

Ik heb meer dan een jaar uitgekeken naar GTA IV en heb nog nooit zo lang gewacht en verheugd op deze game .

Mijn mening word GTA IV dit jaar zeer en zeker niet van zijn troon gestoten en blijft hij wel voorlopig number one freeroaming .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eigelijk wel benieuwd hoe de meeste GTA fans hier fan zijn geworden? :D

Ik zelf ben GTA Fan geworden doordat vrienden van mij altijd als ik bij ze kwam GTA San Andreas aan het spelen waren.

Ik zelf vond het toen nog niet zo boeiend maar ging het steeds meer mee kijken en begon het eigelijk wel leuk te vinden.

Toen heb ik maar besloten om het spel GTA San Andreas maar is zelf te gaan halen voor de ps2 en ik vond hem steeds leuker door zelf te gamen.

Terwijl eigelijk mijn game smaak altijd bij oorlogs spellen en vechtspellen lag.

En toen ik Sa 100% had uitgespeeld vond ik het jammer dat ik niks meer te doen had.

En daarom ben ik maar andere delen gaan spelen die ik eigelijk ook heel leuk vond.

Zo ben ik dus GTA Fan geworden. :D

Maar hoe is dat bij jullie gegaan?

EDIT: Dit topic gaat over alle GTA games dus ik wist niet waar ik hem moest plaatsen :7

Haha ik was heel erg fan geworden toen me broer SA op de PS2 kreeg toen was ik heel erg jarloers en ging ik zmeken dat ik hem mog:P

en uiteindelijk mog ik hem van me broer hebben :D

zo ben ik fan geworden van GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...