Jump to content

Hoe ben jij GTA fan/liefhebber geworden?


Sjorszzz

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swiggers

    2

  • Sjorszzz

    2

  • Big Playahh

    2

  • IronBullet

    2

Toen GTA (1) net uitkwam was ik al 16. Toen hield ik de games in de gaten en dit was totaal iets nieuws en vooral gaafs onder de horizon. Alles zag je van bovenaf, maar de vrijheid die je kreeg had ik nog nooit eerder gezien in een spel toendertijd. GTA III kwam als een orgasme voor me. Eindelijk de stad bekijken zoals hij is, niet meer van bovenaf, maar 3D. Goeie ouwe tijd... Maar nu vind ik het nog steeds the king of kings onder de spellen waarvan ik hou. Ik heb ook een aantal naäpers van GTA gespeeld en daarvan heb ik óf de verhaallijn niet eens van afgemaakt óf ik ben meteen gestopt met spelen na de verhaallijn. Met GTA is dat altijd gekgenoeg niet zo! Daar blijf ik van genieten. Zeker nu GTA steeds gehyped wordt vind ik het geweldig om elk hoekje van elke GTA tot op het bot uit te pluizen. Echt, Rockstar weet er altijd een soort magie in GTA te verwerken zodat je blijft spelen. (Totdat de volgende GTA voor je neus staat) Op de nr. 2 komen bij mij de worstelspellen van verschillende federaties. Al sinds de DOS 3.3 tijd zit ik worstelspellen te spelen. Nou, dan ook maar even de nr.3 in mijn top 10: Point-and-Click Adventure spellen zoals ze ze vroeger maakten. Die behoren 2D te zijn vind ik. Die van tegenwoordig zijn ronduit KUT! Ben je geïntresseert in een paar goede spellen uit de ouwe gouden tijd? Check dan Broken Sword deel 1 & 2 eens! Er is ook een deel 3 & 4, met net zulk goede verhaaltjes maar in 3D en kut te handelen besturing. Daarom raad ik die twee ook niet aan. Deel 1 & 2 zijn juist heel leuk. Het zijn net tekenfilms, maar dan voor pubers en ouder. Volledig in het Engels, en het werkt niet echt met missies dus je moet het verhaal begrijpen om het te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog het was de zomer van 1997, Twilight 19 kwam binnen en daar stond ie op GTA I... hehe prachtig... overigens heb ik geen idee of het nu zomer of winter was, of zelfs herst of lente.. Het was vet!:puh:

Maar via Twilight ben ik fan geworden van GTA I en heb tot nu toe alle delen al gespeeld waarvan ik vanaf GTA III ze orgineel begon te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik (weet ik niet meer) was ging ik naar een oppas en de zoon van die oppas had gta: vice city.

elke keer als ik bij die oppas was ging ik gta spelen omdat ik het heel leuk vind dat je heel veel rond kan lopen.

een jaar later had-ie gta: sa gekocht toen raakte ik echt "verslaaft".

later toen ik niet meer naar die oppas hoefde kocht ik zelf ook een ps 2 met gta ik had em na een maandje uitgespeeld toen begon ik weer opnieuw maar die 2e keer begon het zaai te worden dus had ik hem ook voor de pc gekocht om online te spelen.

het is wel jammer dat sa-mp ermee is gestopt ik had veel vrienden online.

(ben nu 13 isj niet zo oud)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dit word je gewoon. Op een gegeven moment koop je een spel, toevallig in de GTA-serie, je hoort er dingen over en zo koop je er dan één en gelijk vind je het leuk en zo begint het. Zo ook bij mij en vast ook wel meerderen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Begon met GTA2. Speelde wel eens bij een vriend op de PS1. Maar pas toen ik net me PS2 had en zelf als 11 jarige GTA3 had gekocht werd ik echt fan. Heb die zo vaak gespeeld dat ie het na een tijdje niet eens meer deed. Daarna Vice City bij een vriend gespeeld en San Andreas gekocht. Toen meteen een psp voor Liberty City Stories en later voor Vice City Stories. En nu een PS3 voor GTA4 gekocht( en natuurlijk ook andere spellen ).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging met een paar guldens/euro (weet niet meer) op zak naar de bart smit om te kijken of ze nog goedkope spellen hadden. Ik zag GTA of GTA2 staan voor 5 gulden/euro, dus die kocht ik. En toen vanaf GTA 3 heb ik ze allemaal gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit topic in feedback beter tot zijn recht komt, het gaat namelijk niet alleen over GTA IV. Het begon bij allemaal bij GTA III die ik kreeg bij aankoop van mijn Playstation. Toen ik er een beetje op uit gekeken was kocht is de GTA's die volgden en zo ging het door.

Nu raak ik niet echt meer uitgekeken op een GTA omdat ik er verschillende heb en ik er veel meer vanaf weet. Als iemand bijvoorbeeld hulp nodig heeft met stunten in GTA SA dan denk ik weer "Laat ik maar wat gaan stunten" en dan haal ik vanzelfsprekend GTA SA uit de kast. :)

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik nog een klein ventje was van ongeveer 6 jaar had ik al me eigen pc. Me pa had destijds met de buurjongen een netwerkje opgezet zodat ze tegen elkaar konden lannen. Mijn buurjonge speelde dan ook altijd gta 2 multiplayer met vrienden. Ik mocht toen ook altijd meespelen en vond dit ook echt super tof!! vervolgens kwam een paar jaar later natuurlijk gta 3 uit en ik had deze ook helemaal grijs gespeeld. En zo ben ik helemaal verslaafd geraakt aan de gta reeks waar ik nog steeds niet op uitgekeken ben. R* blijft altijd met vernieuwende dingen komen wat het waard maakt om alle titels toch steeds weer te checken..

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk speel ik het pas 1 jaar ofzow, ik was begonnen met GTA3, daarna GTA Vice City, en daarna kwam GTA San Andreas. Die vond ik het beste van allemaal. Nu heb ik GTA IV. Hoe ben ik aan GTA gekomen. Ik denk op school gehoord, maar ik weet het niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel gta al vanaf deel 1! ik was toen zon 10 of 11 jaar oud.. reken maar uit ben nu 21.. ^_^

en jongen van mijn school had hem op zijn pc staan en ik heb hem ook bij mij erop gezet toen..

na een tijdje op de pc gespeeld te hebben kwam toen in die tijd ook de playstation uit!

ook die kreeg ik en heb daar gta1,london en gta 2 op gespeeld,

toen gta 3 uit kwam stond ik ook met eenstijve[/font] bij de bart smit...

gta vice city en san andreas volgde ook en ook gta vice city's story's op de psp heb ik gespeeld( als ik op vakantie ga nog steeds)

nu deel 4 uit is kan mijn geluk ook niet op en ook nu breng ik vele uren door achter mij ps3!!

dus of mijn gta verslaving ooit zou stoppen.... mischien als rockstar stopt met het ontwikkelen van de game!!!!!

_O_ PLAYSTATION _O_ ROCKSTAR _O_

Bewerkt: door Denzino86
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor het eerst in aanraking met het spel gekomen bij mijn neven.

Ze beweerde dat ze een heel leuk spel hadden waarbij je heelveel auto's in 1x kon opblazen.

Dit was GTA 2.

Gebaseerd op hun verharen was ik nog niet echt enthousiast.

Toen ik het zag, beviel het me wel.

Ik ben het toen gaan spelen, en sinds dien ben ik verkocht =)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...