battle1970 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 hoe ben ik gta fan geworden? JAREN geleden was ik met een vriend in de intertoys kijken naar een nieuwe pc spel... ik had een keuze uit gta 2 en dukes of hazzerd mijn vriend raden me aan neem gta die is echt leuk ik heb ook dat spel...dus ik kocht uit eindelijk gta 2 en instaleerde et op me pc...ik was meteen verslaaft aan de top game grand theft auto maanden laterm had ik het over met een andere vriend over gta en hij zij speel jij gta??? ik heb ook gta alleen deel 3!!! (even later is dat me beste vriend geworden) door gta ik werdt meer en meer fan van gta en begon het spel te volgen uit eindelijk was gta vice city onderweg en mijn intressen in games kwam hoger en hoger en kocht een ps2 :)sinds dien speel en denk ik vaaaaak aan grand theft auto dit verhaal wordt meden mogenlijk gemaakt door brandon die me gta 2 aanraaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Sinds ik GTA: Vice City gespeeld had. Ik schat dat ik toen zo'n 9/10 jaar was, nu ben ik 14 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Toen ik mijn PSP had gekocht had ik gta liberty city erbij gekocht, en dat was echt leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik kreeg mijn eerste GTA toen ik ongeveer 10 was. Het was SA voor de PS2. Hoe ik erbij kwam is doordat ik bij een kennis was en hij was Vice City aan het spelen. Ik wou al een PS2 maar ik wist nog niet welk spel erbij. Maar toen wist ik het. GTA: VC. Ik ging dus met mijn moeder naar de winkel en ik kon VC niet vinden dus had ik SA genomen. Ik wist toen nog helemaal niet hoe moest en zo maar ik had SA alleen maar gekocht voor het freeroamen. 1 jaar later snapte ik het spel pas en toen begon ik ook echt de missies de doen. Sinds die tijd ben ik een GTA addict. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZakyMontana Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 ik werd later pas echt fan op mijn 5de of 6de had mijn vriend Grand theft auto met al die vuur we gingen niet echt missies doen meer boeren laten en mensen overrijden toen later pas op m'n 10de kreeg ik vice city toen pas stopte ik wat later en ik wordt zo gek van gta 4 dat ik een xbox 360 wil alleen maar voor gta4 ik ga natuurlijk ook andere spellen halen maar moet wel een goed rapport krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Zelf heb ik ooit een keer GTA 2 gekocht, en dat vond ik wel een leuk spel! een tijdje later was ik aan het wachten op Driv3r, omdat ik er wel veel van verwachte (te veel ) om de tijd te doden kocht ik GTA vice city (zeeer goede keus!), dat ook veel beter is dan Driv3r. en sindsdien ben ik helemaal verslaaft aan gta (ik heb ze ook allemaal!!!) Bewerkt: 11 mei 2008 door WWW.outer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XXL-GTA Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Ik ben fan geworden dankzij Vice City, nog steeds de beste GTA IMO. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piccolo Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 door grand theft auto op de playstation 1 te spelen.en alle andere delen te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 M`n eerste was GTA2 dat was nie egt top maar wel leuk en naar een tijdje kwam Vice City en doen werd ik trots GTA FAN !!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) (WWW.outer) : een tijdje later was ik aan het wachten op Driv3r, omdat ik er wel veel van verwachte (te veel ) dat had ik ook , ik had het spel gekocht en de zelfde dag alweer terug gebracht. Bewerkt: 11 mei 2008 door IronBullet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Door GTA 1 te krijgen van een kennis, en daarna steeds de nieuwere delen te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 wijn beste vriend had gta san andreas op de pc en toen vroeg hij of ik ook wilde spelen en toen vond ik het zo leuk dat ik een maand later een xbox kocht met het gta triple pack. en nu heb ik ze allemaal behalve gta 1 en londen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 ik zag me neef altijd als 5jarige gta 1 spelen en vanaf toen ging het eigenlijks al, gta 2 me broer ging ik af en toe ook spelen en zo ging het verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Racingfreak Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 Vroeger toen ik nog pas een Playstation 2 had, zij iemand dat ik Vice City moest kopen. Toen had ik dat gedaan, en toen was ik meteen een grote fan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.