zezima0014 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik heb een nieuwe, maar geen bewijs. Maar je kan zelf eens gaan kijken: (even offtopic: ik weet niet hoe je een snapmap of zoiets maakt) Als je bij het appartement van Brucie bent (niet zijn garage) Is er links aan de overkant een fabriek (er staat een oplegger geparkeerd) hoor ik altijd (het beste 's nachts) getik. En altijd al ik dichter bij die oplegger kom, wordt dat geluid luider, en als ik er vanaf ga, minder luid. Wie weet wat het is ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (even offtopic: ik weet niet hoe je een snapmap of zoiets maakt) Als je wat instructies wilt over de SnapMap kan je op WikiGTA kijken, en wel hier. Over dat getik: ik zal er zelf ook eens gaan kijken. ^^ Reageren
zezima0014 Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) (even offtopic: ik weet niet hoe je een snapmap of zoiets maakt) Als je wat instructies wilt over de SnapMap kan je op WikiGTA kijken, en wel hier. Over dat getik: ik zal er zelf ook eens gaan kijken. ^^ Ok dankje, en ik hoop dat je het ook hoort! Edit: hier is de SnapMap: Click here to view the SnapMap Bewerkt: 7 december 2008 door zezima0014 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Wie weet wat het is ? wie weet iemand die erin vastzit ? Reageren
mattert Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Wie weet wat het is ? wie weet iemand die erin vastzit ? ik denk eerder dat iemand dan wel zou schreeuwen zoals "help! Help!" ofzo en niet gewoon ergens op tikken Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Bedoel je dit getik? Ik heb het gefilmd, en af en toe hoor je een soort "klonk" alsof er op metaal word geslagen. Reageren
AXIO Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Dat soort geluiden hoor je overal wel in LC en ieder keer als het geluid kwam ging je erdoor heen lopen Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ben er net voor de 2de keer wezen kijken, en dit keer heb ik nog een ander soort getik waargenomen. op 0:20 en 1:24, het lijkt dus alsof het getik elke minuut word herhaald. Video Reageren
zezima0014 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Ben er net voor de 2de keer wezen kijken, en dit keer heb ik nog een ander soort getik waargenomen.op 0:20 en 1:24, het lijkt dus alsof het getik elke minuut word herhaald. Video Nee, ik hoor het nog anders. Ik hoor ong. elke 4 secs. hetzelfde getik, aan die oplader! ps: heb jij die video gemaakt? edit: als je op die video he, als je op het moment dat je ong in het midden van de vid zit, en je kijt naar de overkant van de straat naar Betta, dan hoor je een getik. Het is dat wat ik de hele tijd hoorde als ik er was (nacht) Bewerkt: 13 december 2008 door zezima0014 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Ja ik heb beide videos gemaakt, ik hoor alleen geen ander getik dan dat. Alhoewel. vlak voordat ik met dat eerste filmpje begon, hoorde ik een ander tikgeluid. Het klonk een beetje als een .EDIT: Ik lees nu je edit, 1 moment. EDIT2: Er valt mij niks op, kun je de precieze tijd zeggen? Bewerkt: 13 december 2008 door RyanEnC Reageren
zezima0014 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Ja ik heb beide videos gemaakt, ik hoor alleen geen ander getik dan dat.Alhoewel. vlak voordat ik met dat eerste filmpje begon, hoorde ik een ander tikgeluid. Het klonk een beetje als een .EDIT: Ik lees nu je edit, 1 moment. EDIT2: Er valt mij niks op, kun je de precieze tijd zeggen? 1. waar kun je de tijd lezen? 2. Je moet je volume wat harder zetten, toen hoorde ik het ook pas! Reageren
zezima0014 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Daar. ow, maar ik kom uit op een site die de vid afspeelt! want mijn dowload is niet gelukt! Ik zal het nog eens proberen! edit: vanaf 0:45!!! Bewerkt: 13 december 2008 door zezima0014 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Ja! dat heipaal geluid wat ik 's nachts ook hoorde, ik zal na het douchen nog even erheen gaan als het nacht is Ben net wezen kijken, 3 video's gemaakt. Volgens mij heb ik helaas niets kunnen opnemen Maar kijk maar of je toevallig nog wat hoort VIDEO 1 VIDEO 2 VIDEO 3 Bewerkt: 13 december 2008 door RyanEnC Reageren
DutchStyle Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Iemand had hier gepost dat hij in een boot vaarde en werd aangevallen door een soort monster. Nou ik was een beetje een het varen en toen stond ik even stil omdat ik rare schaduwen om mijn boot zag gaan. Misschien de schaduw van dat monster??? Het was niet de schaduw van me boot of een vliegtuig ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.