-eend- Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 En de Sceptre is... Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 De Skull Sceptre die je kan krijgen door de Stronghold of Security Zegt dat je niks? Dan maar wat screens Reageren
Marsmello Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik stop maar weer met runescape.. sinds vorige week niet meer gebruikt! Mining:24 smithing:18 Attack:14 Defense:5 Cooking:10 Vuur maken:9 Boomhakken:7 Combat:8 23 k had ik. Tibia vind ik wel beter hoor! Reageren
-eend- Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Wat is Tibia? @Steel Dogg: Sorry maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.. Upload ze effe op Imageshack ---- Kan je wat maken van Bear Fur? Bewerkt: 22 september 2007 door -eend- Reageren
Wrieh Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Kan je wat maken van Bear Fur? Nee dat kan niet. Ikben nu combat 69 =) op naar de 70. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 @Steel Dogg: Sorry maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.. Upload ze effe op Imageshack Het kan nog makkelijker! Ga hierheen en dan vind je hem onderaan Reageren
-eend- Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Oh, ok. En dat ''ding'' is speciaal ofzo? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Oh, ok. En dat ''ding'' is speciaal ofzo? Op een gegeven moment wou iedereen dat ding. Je kent vast wel de bekende gekleurde gele schoenen die je bij Stronghold kreeg. Dit is ook zo'n extraatje, waarmee je 5x kunt teleporteren naar Barbarian Village. Daarna vernietigt het zichzelf . Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik speelde het maar ik vind het nu heel erg saai. Niks voor mij dus ik was level 67 en ik had 1M + full rune T Reageren
DdJDean Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Het is al een hele tijd geleden sinds mijn laatste post in dit topic. In de zomervakantie heb ik alle skills een flinke boost gegeven, zie plaatje hieronder: Zoals je ziet is mijn total lvl 1110. Ik ben member en ik zal eventjes samenvatten wat ik allemaal draag. Ik draag een dragon med helm die ongeveer 300k kost Als cape draag ik een Obsidian Cape, kost ook 300k. Mijn amulet heet Amulet of Glory. Dat is hetzelfde als Dragonstone Amulet alleen dan betoverd. Op dit plaatje draag ik een rune pickaxe, op dat moment was ik aan het minen bij Piscatoris Fishing Colony. Ik draag een Rune Platebody, maar binnenkort wil ik een granite platebody kopen, die is iets sterker, maar ziet er stoerder uit. Daarnaast draag ik als schild het Obby shield (300k) Rune Platelegs. Ik ga een keer sparen voor dragon platelegs. Ik draag gewone leather gloves met een gouden kleurtje (te koop in Canifis kledingwinkel) Ik draag hier leather boots, alleen eerst had ik Rune Boots, maar die heb ik verkocht, omdat die te ver in prijs zakten en ik ga sparen voor Dragon boots. En als laatste draag ik een Ring of Wealth, dat zorgt ervoor dat de monsters zeldzamere dingen droppen. Ik ben Combat LVL 81 en ben een warrior. Voeg mij toe: Ali-b-tje1 Bewerkt: 23 september 2007 door DdJDean Reageren
gta-pilot Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 dat acc ownd wel maar mijn vriend heeft een beter (CB lvl 118 ;p ) Reageren
Rullez Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Zo net even mij mining tot 32 getraind. En daarna smithing tot 28. Ik krijg morgen een Rune Pickaxe. Dus ik wil graag morgen nog lvl 41 mining halen. Ik heb nu ongeveer 100k. En ik kan voor 150k Full BlackG kopen. Alleen moet ik ook nog mijn Attack en Defence trainen. Dus ik wil die 2 ook nog tot 10 hebben. Dan zal mijn combat ook wat hoger worden dan 3. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Zo net even mij mining tot 32 getraind. En daarna smithing tot 28. Ik krijg morgen een Rune Pickaxe. Dus ik wil graag morgen nog lvl 41 mining halen. Ik heb nu ongeveer 100k. En ik kan voor 150k Full BlackG kopen. Alleen moet ik ook nog mijn Attack en Defence trainen. Dus ik wil die 2 ook nog tot 10 hebben. Dan zal mijn combat ook wat hoger worden dan 3. Zozo, jij hebt wel mazzel zeg . Full Black(G) is 250k waarde . Ik heb in 1 dag Full Black(G) aangehad en Addy(G) gekocht. Volgende dag verkocht en Rune gekocht Reageren
Wrieh Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ik ben tatatatatatatatata COMBAT 70!! =)=) Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Gefeliciteerd . Ik ben nog Lvl 63, maar dat zal gauw veranderen. Ik ben op het moment druk bezig met het zoeken naar Big Bones, want ik heb ze hard nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.