Zaahed Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 Vroeger vond ik het leuk. Maar nu begint het saai te worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 hey is een h3 helm beter dan full helm ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 ik speelde het vroeger was lvl 79 maar dat duurt egt ongelovelijk lang om lvl up te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 hey is een h3 helm beter dan full helm ? Volgens mij is een Full Helm beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 hey is een h3 helm beter dan full helm ? Een H3 helm heeft dezelfde stats als een full helm. Ze zijn dus even goed, alleen een H3 helm ziet er mooier uit. H3 helmen zijn rewards van treasure trails. Omdat een H3 helm een zeldzame reward is van een treasure trail is hij ook veel duurder dan een full helm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2008 lol ok, ik dacht dat je maar twee soorten helmen hebt:p Vandaar dat ik dacht dat de Full Helm beter was ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2008 Ik speel ook RuneScape(cb 80) maar het beg int echt te vervelen, ik ben altijd al f2p geweest. Wisten jullie trouwens dat er misschien een nederlandse versie van RuneScape aankomt? Kijk op www.runescape.nl, dat was vroeger van een andere site, maar Jagex heeft het overgekocht voor zo een €10.000. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 wie vind het stom dat je een rune platebody pas kunt dragen na de quest dragon slayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 ik ben net mem geweest, en dan is het spel wel erg leuk, maar als je mem dan over is, is meteen je hele lol weg. Als mem kan je wel razendsnel trainen trouwens. Ik draag nu full rune met combat 68 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2008 vanaf welk combat word je niet aangevallen door skeletons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik dacht ongeveer het dubbele van hun combat level. Zijn ze bijvoorbeeld 22, vallen ze je niet meer aan als je bijvoorbeeld level 44 bent. Het kan ook zijn als jouw level hoger is dan hun level. Zoals bij mij het geval was , vielen die krengen mij niet meer aan Even een voorbeeld: Skeleton Level 22 Jouw level: 33 Minieme kans dat ze jouw aanvallen, ik denk zelfs hier al niet meer. Skeleton Level: 22 Jouw level: 5 Hierbij vallen ze jouw aan. Als je combat level onder hun combat level ligt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2008 Dit heb ik al een hele lange tijd niet meer gespeeld. Maar dit weer ik nog wel. Skeletons zijn lvl 33? Dan doe je 33 x 2 = 66 + 1 = 67. Bij combat level 67 vallen ze je niet meer aan. Dit is bij alles zo. De formule is dus: Combatlvl van het dier x 2 + 1. Succes om het te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Dit heb ik al een hele lange tijd niet meer gespeeld. Maar dit weer ik nog wel.Skeletons zijn lvl 33? Dan doe je 33 x 2 = 66 + 1 = 67. Bij combat level 67 vallen ze je niet meer aan. Dit is bij alles zo. De formule is dus: Combatlvl van het dier x 2 + 1. Succes om het te halen ??? mijn vriend is level 50 en hij word niet aangevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik heb heel even Runescape gespeeld. Iemand had me geholpen hoger te komen. & even later maak ik mezelf op één of andere manier dood! Ik vind het een saai spel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 komt hij bij skelletons van lvl 33 dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.