Cabyon Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Pvp werelden? Dat zijn toch die werelden waar je op 'straat' kan vechten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Ik ben er zo nog nooit weer in geweest sinds ik weer ben begonnen met spelen, maar zover ik heb gezien kan je inderdaad nu gewoon vechten op straat. Toch zijn er gelukkig plekken waar je veilig bent en waar je niet kan worden aangevallen, maar let op!!! als je uit de pvp sectie gaat dan kunnen mensen je nog 10 seconden binnen het ''niet aanvallen'' sectie aanvallen. Zodra de 10 seconden om zijn kan je niet meer worden aangevallen en ben je veilig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 HD..Dat is mooier, en bijna evengroot als fullscreen. Mee eens ofniet? Mijn huis op rs is 12m+ waard. En zelf heb ik nog 12.8m cash. Maar ik zoek het niet om armour te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 HD..Dat is mooier, en bijna evengroot als fullscreen. Mee eens ofniet? Mijn huis op rs is 12m+ waard. En zelf heb ik nog 12.8m cash. Maar ik zoek het niet om armour te kopen HD is inderdaad mooi, Maar je kan ook full-screen spelen. Niet dat ik dat doe want ik heb er geen belang bij. En 12m+ huisje doe je goed Ben met mijn account nog niet eens begonnen aan een huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2009 HD..Dat is mooier, en bijna evengroot als fullscreen. Mee eens ofniet? Mijn huis op rs is 12m+ waard. En zelf heb ik nog 12.8m cash. Maar ik zoek het niet om armour te kopen HD is inderdaad mooi, Maar je kan ook full-screen spelen. Niet dat ik dat doe want ik heb er geen belang bij. En 12m+ huisje doe je goed Ben met mijn account nog niet eens begonnen aan een huis Ik heb 96 hunter alleen is saai om 99 te doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Full screen kan helaas alleen als je member bent. Ik vind dat ze echt te veel hebben uitgeschakeld voor non-members, ik ben een tijdje member geweest en dan kan je echt absurd veel meer doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 K vind het een K*t game, ik heb dagenlang gespeeld, en dan waord mijn account van lvl 80 Gereset. kan ik weer opnieuw beginnen nou verr*k maak. Al die resets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Hackers zijn echt stom. Met lvl. 86 acc. weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Hackers zijn echt stom. Met lvl. 86 acc. weg 86 is slecht... Je word hard afgemaakt door Pures Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Full screen kan helaas alleen als je member bent. Ik vind dat ze echt te veel hebben uitgeschakeld voor non-members, ik ben een tijdje member geweest en dan kan je echt absurd veel meer doen. Omdat de volledige game alleen beschikbaar is voor members, F2p is alleen een soort demo tot de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Ik ben combat 89, ik ben meer pure melee, 79 att 79 str 70 def. 50 mage 49 ranged. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Full screen kan helaas alleen als je member bent. Ik vind dat ze echt te veel hebben uitgeschakeld voor non-members, ik ben een tijdje member geweest en dan kan je echt absurd veel meer doen. Omdat de volledige game alleen beschikbaar is voor members, F2p is alleen een soort demo tot de game. HD is bijna fullscreen.. Vind je niet dan? HD is mooiere kwaliteit dan fullscreen vind ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koeky7 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Mijn combat lvl is 78. Mijn hoogste level is Firemaking: 89. (ooit zal die 99 zijn, ik wil namelijk een skillcape.) Maar ik speel het nu nog zelden. Bewerkt: 13 mei 2009 door Koeky7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koeky7 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 K vind het een K*t game,ik heb dagenlang gespeeld, en dan waord mijn account van lvl 80 Gereset. kan ik weer opnieuw beginnen nou verr*k maak. Al die resets Resets? Ik speelde het jaren en nog nooit gereset. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diloss Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 3 jaar gespeeld, en nu gestopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.