Jump to content

[SA|OV] Cleo3 installeren + videotut


Flashingdemon666

Recommended Posts

Als je eerst de oude Cleo hebt verwijderd en daarna de nieuwe geinstalleerd zou hij het moeten doen. Zorg iig dat er geen bestande van de oude Cleo achterblijven.

Link to comment
Delen op andere websites

goeie tut maar 1 vraag

hoe open i kde cleo bestanden ingame?

gister had i ket geïnstaleerd toen wou het nog maar nu krijg ik die gele text met cleo3 plugin ofzo, links onder ook nie meer

Link to comment
Delen op andere websites

ty voor de tut. maar ik heb een cleo mod in gezet. en ik will ca starte dan werkt me gta_sa.exe ni meer plz help me

Bewerkt: door xxlt_guccixx
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt maar sinds kort werkt je download link voor de us compact gta_sa.exe niet meer,dus zou je je eigen willen uploaden op een site zodat wij hem dan weer kunnen downloaden alsjeblieft dat zou :tu: zijn doe het alsjeblieft.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt maar sinds kort werkt je download link voor de us compact gta_sa.exe niet meer,dus zou je je eigen willen uploaden op een site zodat wij hem dan weer kunnen downloaden alsjeblieft dat zou :tu: zijn doe het alsjeblieft.

Bedankt voor het melden! :tu: Als me router klaar is met trippen zal ik de compact gta_sa.exe wel even op MegaUpload.com uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt maar sinds kort werkt je download link voor de us compact gta_sa.exe niet meer,dus zou je je eigen willen uploaden op een site zodat wij hem dan weer kunnen downloaden alsjeblieft dat zou :tu: zijn doe het alsjeblieft.

Bedankt voor het melden! :tu: Als me router klaar is met trippen zal ik de compact gta_sa.exe wel even op MegaUpload.com uploaden.

laat maar,hij is al weer goed,sannybuilder.com is weer online,iedereen kan nu weer vrolijk de ped's ownen met de master spark via cleo :D:tu::tu::tu::cab: :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Sorry maar ik geef een 5 wsnt m,n hele gta is weer naar de klote!!!

Dat kan niet :7

Heb je wel de goede versie van gta sa?

Want met versie 2.0 kan je niet modden. Dat kan een oorzaak zijn :Y

Of je hebt iets fout gedaan.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo ik heb de tut helemaal gedaan zoals het is gezegd en als ik het spel start saat er ook iets met cleov3 enzo maar als ik new game of laodgame doe stopt ie halverwege???

Bewerkt: door musii42
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een gedowngrade V2.0, dus ik had die compact gedownload, in me map gezet, hernoemt naar gta_sa en dus Cleo gedownload. Meteen als ik het spel opstart, crasht het? Ik heb netjes de stappen gevolgd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...