BESTPLAYEROFGTA!!! Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik denk dat we het zullen zien op leipzich game convention Reageren
Dastard Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ik denk dat we het zullen zien op leipzich game convention Het is nog maar aangekondigd en jij denkt dat het al op Leipzig zal staan? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Er klopt iets niet in de hooftpost. Er staat namenlijk: Chinatown Wars zal ontwikkeld worden door Rockstar North en Rockstar Leeds. Deze twee studios stonden ook in voor de productie van de PSP versies van o.a. GTA Liberty City Stories, GTA Vice City Stories en Midnight Club 3: DUB Edition, mensen met ervaring dus. Midnightclub 3 DUB Edition werd gemaakt door Rockstar Leeds en Rockstar San Diego en dus niet door Rockstar North. Als je bewijs wilt maak ik wel een foto. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Er klopt iets niet in de hooftpost. Er staat namenlijk:Chinatown Wars zal ontwikkeld worden door Rockstar North en Rockstar Leeds. Deze twee studios stonden ook in voor de productie van de PSP versies van o.a. GTA Liberty City Stories, GTA Vice City Stories en Midnight Club 3: DUB Edition, mensen met ervaring dus. Midnightclub 3 DUB Edition werd gemaakt door Rockstar Leeds en Rockstar San Diego en dus niet door Rockstar North. Als je bewijs wilt maak ik wel een foto. Daar heb je idd gelijk in. Heb het spel zelf ook, en als ik het spel opstart staat er Rockstar Leeds, en Rockstar San Diego (Al zeker!) Reageren
Johan112 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik denk dat deze game kwa graphics niet echt wat word , maar ik denk dat je toch door dat tochscraem (of hoe je het ook spelt ) veel leuke mogelijkheden zult krijgen , waardoor deze game toch wel wat kan worden. Ik verwacht er niet veel van , maar mischien door leuke/nieuwe mogelijkheden en een Goeie verhaallijn kan dit een goeie game worden! mvg. Johan12 Reageren
Rullez Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Gta Chinatown Wars krijg Wifi ondersteuning! bron Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Dat hadden we zelf ook al geconcludeerd. Wat Insidegamer zegt is hetzelfde als wij wisten: er staat een WiFi-icoontje op de site, dus er is WiFi-ondersteuning. Niks nieuws, we wisten het al. Als er op de site het WiFi-logo staat, dan kan je met het spel online. Dat is bij elke DS-game het geval, anders is het nergens voor nodig dat het WiFi-logo er staat. Blijft de vraag natuurlijk: komt er een echte speelmodus of is het iets wat je alleen maar online kan uitwisselen? Laten we hopen het laatste. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Hier is het lettertype dat in het logo wordt gebruikt:http://www.dafont.com/bruce-mikita.font Die kunnen jullie misschien gebruiken, tenzij je 'm lelijk vindt. Topic ziet er overzichtelijk uit, hopelijk zal het snel vollopen met informatie. Ga zo door! Mvg, Flitskikker Ik heb dat lettertype gedownload, maar hoe kan ik het nu gebruiken in Word of in andere programma's. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Hier is het lettertype dat in het logo wordt gebruikt:http://www.dafont.com/bruce-mikita.font Die kunnen jullie misschien gebruiken, tenzij je 'm lelijk vindt. Topic ziet er overzichtelijk uit, hopelijk zal het snel vollopen met informatie. Ga zo door! Mvg, Flitskikker Ik heb dat lettertype gedownload, maar hoe kan ik het nu gebruiken in Word of in andere programma's. Download een font Indien het bestand is ingepakt in een .rar, .zip, etc. bestand, pakt het dan eerst uit. Selecteer alle font bestanden (.ttf, .otf, .fon) en kopieëer ze naar <windowsmap>\Fonts (meestal C:\WINDOWS\Fonts). Je font is nu geinstalleerd! Nu kan je de lettertype selecteren in Word etc.. Bewerkt: 8 augustus 2008 door Blizzard Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Hier is het lettertype dat in het logo wordt gebruikt:http://www.dafont.com/bruce-mikita.font Die kunnen jullie misschien gebruiken, tenzij je 'm lelijk vindt. Topic ziet er overzichtelijk uit, hopelijk zal het snel vollopen met informatie. Ga zo door! Mvg, Flitskikker Ik heb dat lettertype gedownload, maar hoe kan ik het nu gebruiken in Word of in andere programma's. Door het bestandje uit te pakken, dan zie je dit tekentje: . Dan open je eerst Deze computer > een instelling wijzigen > vormgeving en thema's > helemaal links: ''Lettertypen'' , dan opent zich een venster en daar kan je je pictogrammetje (het bestandje dus die je uitgepakt hebt) verslepen in die map. Als je dat gedaan hebt kun je deze vinden onder je lettertypen in Word, Photoshop ect. Edit: Blizzard was me voor... Tevens in mijn optie wat uitgebreider om een font te installeren. Bewerkt: 8 augustus 2008 door gammie_ Reageren
exa Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik denk dat het wel een leuk spel wordt. Grafisch natuurlijk niet zo perfect, maar dat zegt niks over de gameplay zelf. Ik wacht af. Reageren
the_dan Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 in de feitentopic ergens bovenaan in de hoofd catagorie staat dat het onderste scherm gebruikt zal worden als besturing(hoop zelf pijltjestoetsen) maar 2d is tog hartstikke moeilijk om te besturen vie ts dus dan is 3d het beste toch?? Reageren
VforV Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Nieuwe screens en info! Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Goed verzorgd, VforV, die nieuwe screenshots! Dit zegt meer dan die andere screens en het ziet er goed uit ook. Ga zo door met het topic, alle informatie staat er mooi overzichtelijk. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Bij het onderste plaatje staat "Er is geen tekst te zien". Ik zie wel tekst, namelijk op het bovenste scherm. Degene die het zegt, heet "Danny" (heel vaag, dus kan anders zijn). Misschien het hoofdpersonage? Mvg, Flitskikker Bewerkt: 21 september 2008 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.