Jump to content

"Hoe heet deze film/serie?"


TomHagen

Recommended Posts

Een film rond 2005: Het speelt zich af in New York. De man heeft altijd pech en hij heeft nooit geluk terwijl vrouw heeft altijd geluk maar op ene dag is er feest en iedereen draagt masker en zij ontmoeten elkaar en kussen elkaar en het gebeurt omgekeerd. De vrouw heeft altijd pech terwijl man heeft altijd geluk en de vrouw zoekt naar die persoon die zij heeft hem gekust. Op einde heeft keline meisje pech dus zij geven kus aan haar en dit meisje heeft nu geluk terwijl zij hebben pech.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    10

  • Dr.Oppai

    10

  • JasonStatham

    9

  • TomHagen

    7

Hey, m'n broer zoekt een film met volgende elementen:

een vrouw

bij de marine

veel tegenstand door de anderen

omdat het de eerste vrouw is

bij de marina

marine*

Kent iemand deze film? Alvast bedankt!!

Edit: Kwartiertje zoeken leverde me het juiste resultaat op: G.I. Jane!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zoek een serie, een cartoon van vroeger.

Het gaat over 2 politie agenten/detectives. Het speelt zich af in de jaren 70/80 in de disco tijd en de zwarte agent heeft een afro.

Voor zover ik weet heette een van hen "Ace" ofzo, maar dit weet ik niet zeker.

Ik kan me 1 aflevering herinneren dat ze een beroemde gast achterna gingen die in een gouden auto reed.

Het werd volgens mij op Fox Kids uitgezonden.

Ook kan ik me herineren dat het bagger slecht was :puh: .

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een film rond 2005: Het speelt zich af in New York. De man heeft altijd pech en hij heeft nooit geluk terwijl vrouw heeft altijd geluk maar op ene dag is er feest en iedereen draagt masker en zij ontmoeten elkaar en kussen elkaar en het gebeurt omgekeerd. De vrouw heeft altijd pech terwijl man heeft altijd geluk en de vrouw zoekt naar die persoon die zij heeft hem gekust. Op einde heeft keline meisje pech dus zij geven kus aan haar en dit meisje heeft nu geluk terwijl zij hebben pech.

Ik weet het niet heel zeker, maar misschien Eyes Wide Shut?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

*BUMP*

Ik herinner me van een aantal maanden (of misschien één jaar) geleden een trailer van een film die ik graag 's wil zien. Het is een film die zich afspeelt in een bank, waar twee groepen overvallers tegelijk de bank willen overvallen. Eén vrij professionele groep, en één kansloze bende. Het is volgens mij een vrij slechte comedy, maar toch, het concept lijkt me leuk en ik wil 'm gewoon graag eens zien. Dus, weet iemand welke film ik bedoel?

(Ik heb zelf al even op Google gezocht, en het is niet Scrotched)

Link to comment
Delen op andere websites

*BUMP*

Ik herinner me van een aantal maanden (of misschien één jaar) geleden een trailer van een film die ik graag 's wil zien. Het is een film die zich afspeelt in een bank, waar twee groepen overvallers tegelijk de bank willen overvallen. Eén vrij professionele groep, en één kansloze bende. Het is volgens mij een vrij slechte comedy, maar toch, het concept lijkt me leuk en ik wil 'm gewoon graag eens zien. Dus, weet iemand welke film ik bedoel?

(Ik heb zelf al even op Google gezocht, en het is niet Scrotched)

Flypaper dan?

http://www.imdb.com/title/tt1541160/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een lange tijd geleden heb ik een film gezien, maar wil heel graag weten welke dat nou was.

Het is een oorlogsfilm en speelt zich af in amerika. De film opent met een scene dat een vrouw van de polarbear club in een zee aan het zwemmen is, en er plost een duikboot omhoog komt. Verder in de film is er ook iets met een reuzenrad waar 2 mensen met handpoppen bovenin zitten.

Meer weet ik niet meer, maar het zou erg fijn zijn als iemand deze film herkent :tu:

Alvast bedankt

Supergtagamer

>>> Door NandroDavids: Samengevoegd met bestaand topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik zoek een film over Guantanamo Bay. De film gaat over een man die volgens mij op familiebezoek is in Egypte die kant uit. Hij gaat daarna terug naar Amerika, maar daar wordt hij zonder pardon door de douane meegenomen. Hij wordt naar Guantanamo Bay gestuurd, omdat hij verdacht wordt van terrorisme. Zonder proces en alles wordt hij daar gemarteld.

Weet iemand welke film dit is??

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een film rond 2005: Het speelt zich af in New York. De man heeft altijd pech en hij heeft nooit geluk terwijl vrouw heeft altijd geluk maar op ene dag is er feest en iedereen draagt masker en zij ontmoeten elkaar en kussen elkaar en het gebeurt omgekeerd. De vrouw heeft altijd pech terwijl man heeft altijd geluk en de vrouw zoekt naar die persoon die zij heeft hem gekust. Op einde heeft keline meisje pech dus zij geven kus aan haar en dit meisje heeft nu geluk terwijl zij hebben pech.

Dat is "Just My Luck".

Er is een film die gaat over het einde van de wereld. Het lijkt een heel klein beetje op de walking dead. Mensen wonen weer als vroeger, in grotten e.d, en er zijn

een soort zombies die je infecteren doordat je alleen al hun adem inademt. Er zijn ook mensen die immuun zijn voor het virus. Er is ook zo'n dorp waarin alle immune mensen

wonen. De koning van dat "dorp" heeft in een zaklamp een soort tegengif.

Oh ja, niemand kan lezen op de hoofdrolspeler na. Hij moet dan dat tegengif maken door het recept uit een boek te lezen.

>>> Door Guardian1980: Reageren op een post van 2,5 jaar geleden, geplaatst door een lid dat al bijna 2 jaar niet meer ingelogd was op GTAF...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat laatst in de bioscoop,toen er een trailer voorbij kwam van:

2 mensen die bij Google gaan werken en dan een klap krijgen van een of andere professor in een rolstoel.

Meer weet ik helaas niet.

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat laatst in de bioscoop,toen er een trailer voorbij kwam van:

2 mensen die bij Google gaan werken en dan een klap krijgen van een of andere professor in een rolstoel.

Meer weet ik helaas niet.

The Internship?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat laatst in de bioscoop,toen er een trailer voorbij kwam van:

2 mensen die bij Google gaan werken en dan een klap krijgen van een of andere professor in een rolstoel.

Meer weet ik helaas niet.

The Internship?

Correct. De bewuste scene is te zien vanaf 2:20.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...