Jump to content

"Hoe heet deze film/serie?"


TomHagen

Recommended Posts

Ik zat laatst in de bioscoop,toen er een trailer voorbij kwam van:

2 mensen die bij Google gaan werken en dan een klap krijgen van een of andere professor in een rolstoel.

Meer weet ik helaas niet.

The Internship?

Ja dat is hem, bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    10

  • Dr.Oppai

    10

  • JasonStatham

    9

  • TomHagen

    7

Ik had ook een keer een film gezien.het ging over een jongen van ongeveer 10 11 jaar oud.en toen hij jarig was kreeg hij van z'n broer een eigen gemaakt kastje.maar het was geen gewoon kastje hij zette zijn actie figuren erin en het kwam toen tot leven.en die jongen probeerde het verborgen te houden. En later maakte die broer het kastje kapot.

Sorry voor de vage uitleg.maar dit is het enige wat ik me kan herinneren.

Weet misschien iemand hoe de film heet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik zoek een film, niet bekend bij het grote publiek. In deze film kan een jonge gozer die in een supermarkt werkt, de tijd en dus alles en iedereen om zich heen 'freezen.' Ik heb deze film ooit gezien lang geleden en zou hem nog een keer willen zien.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een film, niet bekend bij het grote publiek. In deze film kan een jonge gozer die in een supermarkt werkt, de tijd en dus alles en iedereen om zich heen 'freezen.' Ik heb deze film ooit gezien lang geleden en zou hem nog een keer willen zien.

Die denk ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Wie kan mij helpen met de volgende film?

Ik heb hem vroeger wel eens gezien maar kom niet meer op de naam.

Uitleg:

Een groep van jongeren zitten in een huis waar camera's aanwezig zijn, en mensen kunnen wedden op diegene die het langst blijft leven ofzo.

Op een gegeven moment zit een jongen wat te rotzooien met een meid om vervolgens een plastic zak over haar hoofd te doen zodat zij dood gaat.

Daarna hangt een jongen zichzelf op aan de kroonluchter?.

Het eindigt met een dame die in een kamer is opgesloten en door het kijkgaatje van de deur kijkt en dan door haar hoofd geschoten wordt.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan mij helpen met de volgende film?

Ik heb hem vroeger wel eens gezien maar kom niet meer op de naam.

Uitleg:

Een groep van jongeren zitten in een huis waar camera's aanwezig zijn, en mensen kunnen wedden op diegene die het langst blijft leven ofzo.

Op een gegeven moment zit een jongen wat te rotzooien met een meid om vervolgens een plastic zak over haar hoofd te doen zodat zij dood gaat.

Daarna hangt een jongen zichzelf op aan de kroonluchter?.

Het eindigt met een dame die in een kamer is opgesloten en door het kijkgaatje van de deur kijkt en dan door haar hoofd geschoten wordt.

Alvast bedankt.

My Little Eye

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Toen ik klein was heb ik ooit een horror film gezien waar ik nu wel eens de naam van zou willen weten. Ik geloof dat het een film uit de jaren 70 of late jaren 60 is. Het enige wat ik me kan herinneren is dat het om een vrouw met wit haar ging en zij was een soort kannibaal of monster, iets in die richting. Op een gegeven moment werd ze ook door iemand(familie of vrienden geloof ik) opgesloten en die vrienden lokten dan mensen naar haar toe die zij dan vermoordde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...