Jump to content

"Hoe heet deze film/serie?"


TomHagen

Recommended Posts

Ik zoek een film die de afgelopen week nog op tv was. Hierin krijgen twee professoren een leven ''ding'' in handen die supersnel evalueert enzo. Hierin speelt ook Stiffmeister mee, die van American Pie. De naam was volgens mij is met -ution. Weet iemand welke film ik bedoel?

Evolution.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    10

  • Dr.Oppai

    10

  • JasonStatham

    9

  • TomHagen

    7

  • 4 weken later...

Wie weet hoe die film heet dat een gezin eindelijk genoeg geld heeft en naar een pretpark gaan met een dode oma op het dak.

Later dan ziet die vader uit het gezin dat het park gesloten is en dan met een pistool gaat dreigen en zegt dat het park open moet gaan.

Weet iemand het?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een docu over Royal Marines. Deze docu duurt iets van 6 uur lang. Heeft iemand enig idee hoe deze documentaire heet?

Alvast bedankt!

P.S. Ik weet dat deze topic voor films ipv docu's is bedoelt maar ik ga hiervoor niet speciaal een topic openen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zoek naar oude B-horrorfilm van begin jaren '90. De dokter zijn vrouw wordt overgereden door eigen grasmachine. De dokter is depressief en wil nieuwe vrouw maken. Hij maakt witte poeder en gaat naar hoerenhuis en groep hoeren snuiven zijn witte poeder en zij ontploffen van zelf en lichaamsdelen vliegen van elkaar en man steelt alle lichaamsdelen. In de garage maakt de man neiuwe vrouw met verschillende lichaamsdelen. Hetzelfde manier als Frankenstein. De vrouw wordt levend maar mentaal niet goed en zij ontsnapt en gaat naar café en 1 man is verliefd op haar en samen neuken en man ontploft en zijn lichaamsdelen vliegen van elkaar en nog andere slachtoffers. De zwarte man is boos op die dokter en hakt hoofd van dokter af. De rest van lichaamsdelen vermoorden die zwarte man in de diepvries en de vrouw redt man door hoofd van man op vrouwenlichaam.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sorry dat ik op jou vraag een vraag stel, maar ik zoek ook een film. Het gaat over een jonge van ongeveer 18 jaar. Hij heeft een soort vriend (maffia-baas) die runt een cafeetje. Die jongen van 18 jaar heeft ook een vader die is buschauffeur. Zijn vader wilt niet dat hij met die maffia-baas omgaat, omdat hij te gevaarlijk is. Toen die jonge naar school ging zag hij een Afro-Amerikaans (negers) meisjes, waar hij verliefd op werd. Alleen die meisje is zwart, en die jongen is blank, dus dat gaat niet met elkaar. Die maffia-baas (zijn vriend) kwam erachter dat hij op een meisje verliefd is. Hij gaf zijn auto te leen om uit te gaan, dus ze gingen uit (gezellig), maar die maffia-baas kwam er dan achter dat hij op een negers-meisje verliefd werd, en heeft hem geslagen. Daarna ging die jongen met zijn vrienden (niet de maffia-baas) een zwarte buurt aanvallen (ghetto). Halve wegen werd die jongen uit het auto gehaald door die maffia-baas. Hij zat dat hij niet meer met ze om mag gaan, maar rent weg. Zijn andere vrienden rijden door, toen ze bij de ghetto waren gooiden zijn vrienden molotovcocktails naar de bars in de ghetto. Toen de molotovcocktails op waren, vluchten ze door. Tot een neger een molotovcocktail terug gooide. Waarna de auto explodeerde, en iedereen erin dood ging. De jongen kwam erachter dat zijn vrienden dood gingen, en kwam er ook achter dat zijn vriend (de maffia-baas) ook dood is.

PS: Ik zeg wel eens ghetto of neger, daarmee bedoel ik het niet racistisch!

PS2: Het ging ongeveer zo, want ik herinner me het niet meer zo goed.

PS3: Er is ook nog een einde stukje, maar die kon ik niet kijken. :-(

A bronx tale. Is vrij regelmatig nog op TV

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb ook een film waarvan ik de titel niet meer weet, het gaat zo:

Een jongen ong. 16/17 jaar bespioneerd een paar meiden en toen hij een beetje links/rechts keek zag hij dat er een moordenaar was en hij bleef hem bespioneren met zijn verrekijker en tot zijn verbazing ging hij stiekem het huis in en hij vond een schuilkelder met allemaal lijken in een plastic zak en hij had volgens mij een muur gesloopt en toen zag hij daar lijken liggen en daar zat zijn moeder vast, hij had hem bevrijd en de politie hebben hem vast gesloten voor volgens mij levenslang. ohja.... die jongen was zo ver gegaan dat hij van de politie een band om zijn enkel kreeg en als hij te ver liep kwam de politie... meer weet ik niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een film waarvan ik de titel niet meer weet, het gaat zo:

Een jongen ong. 16/17 jaar bespioneerd een paar meiden en toen hij een beetje links/rechts keek zag hij dat er een moordenaar was en hij bleef hem bespioneren met zijn verrekijker en tot zijn verbazing ging hij stiekem het huis in en hij vond een schuilkelder met allemaal lijken in een plastic zak en hij had volgens mij een muur gesloopt en toen zag hij daar lijken liggen en daar zat zijn moeder vast, hij had hem bevrijd en de politie hebben hem vast gesloten voor volgens mij levenslang. ohja.... die jongen was zo ver gegaan dat hij van de politie een band om zijn enkel kreeg en als hij te ver liep kwam de politie... meer weet ik niet meer.

Dat is Disturbia. De jongen had huisarrest en was zijn buurmeisje aan het bespioneren en ziet dat zijn buurman rare dingen doet, toch?

IMDB

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een film waarvan ik de titel niet meer weet, het gaat zo:

Een jongen ong. 16/17 jaar bespioneerd een paar meiden en toen hij een beetje links/rechts keek zag hij dat er een moordenaar was en hij bleef hem bespioneren met zijn verrekijker en tot zijn verbazing ging hij stiekem het huis in en hij vond een schuilkelder met allemaal lijken in een plastic zak en hij had volgens mij een muur gesloopt en toen zag hij daar lijken liggen en daar zat zijn moeder vast, hij had hem bevrijd en de politie hebben hem vast gesloten voor volgens mij levenslang. ohja.... die jongen was zo ver gegaan dat hij van de politie een band om zijn enkel kreeg en als hij te ver liep kwam de politie... meer weet ik niet meer.

Dat is Disturbia. De jongen had huisarrest en was zijn buurmeisje aan het bespioneren en ziet dat zijn buurman rare dingen doet, toch?

IMDB

Dankje! die zocht ik en ik heb nog een eigenlijk, mijn vrienden wilde die graag weten:

Iets over een tankstation dat omsingeld wordt door vrachtwagens die zich uit zichzelf besturen... waaronder ook andere dingen vanzelf bewegen zoals de brug, de grasmaaier, gokautomaten, autos etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een film die ongeveer zo ging:

Er waren een aantal gevangenen, die werden op een eiland geplaatst waar ze tegen elkaar moesten vechten. Iedereen had een bom aan de enkel die de ander moest laten afgaan. Er werd op gruwelijke manieren gevochten. De overlevende werd dacht ik vrijgelaten. Alles werd Live op internet uitgezonden.

Die Live uitzending werd toen heel veel bekeken.

Dit weet ik nog :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zoek een film met Charles Bronson die een slijterij inloopt en iedereen overhoopt schiet.

Mijn vader heeft die lang geleden gezien en meer kan die niet echt vertellen.

Ik verwacht niet dat het een film uit de Death Wish reeks is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...