Jump to content

"Hoe heet deze film/serie?"


TomHagen

Recommended Posts

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    10

  • Dr.Oppai

    10

  • JasonStatham

    9

  • TomHagen

    7

  • 1 maand later...

Ik zoek een film die volgens mij over de politie ging? Ik dacht laatst nog aan een scene waarin een vrouw voorkomt die 6 borsten of misschien bh's aan heeft? Ik dacht aan de Police academy maar Veronica heeft onlangs alle films + de serie uitgezonden maar ze zat hier niet in.

Het kan een parody zijn geweest maar geen idee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Nee die verrassing was maar een heel klein deel van de film

Get Shorty? Moet hem haast wel zijn.

http://www.imdb.com/title/tt0113161/

Een surrealistiche Franse (?) tekenfilm met hele rare misvorme=de schepen, het speelde zich af in Parijs en Amerika dahct ik

Toevallig deze?

Skyland dan?

Bewerkt: door Dr.Oppai
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik had vroeger eens een film gezien maar ik weet niet zo goed hoe die heet het was een film wat zich volgens mij in de toekomst afspeelde en er waren van die mensen die normale mensen vervolgde als ze een woonkamer hadden met spullen want hun vonden dat vreemd en die executeerde ze dan en toen was een van die mensen die bij die rare gasten hoorde en toen medelijden kreeg met een van die mensen en ze toen hielp.

Wat ik ook herinnerde van die film was een mislukte cloon die op een tafel of in een bad lag en zij kill me en toen stak een van die gasten die cloon in brand.

Ongeveer op het einde liepen ze een kantoor in van een baas genaamd mister x of zo iets ze zeiden dat hij nooit dood kon gaan maar toen bleek dat hij al dood was maar zijn gezicht verscheen wel overal op monitors in die wereld.

Sorry voor de vage uitleg maar dit is wat ik me nog kan herinneren van die film maar het is zo lang geleden dat ik hem gezien hebt ik was denk ik rond de twaalf of dertien jaar

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

bedankt, dat is hem zonder jouw had ik hem niet kunnen vinden shiny.gif

Geen dank puh2.gif Die film is echt afgemaakt door critici, maar heeft een aardig aantal cultvolgers opgebouwd in de loop der jaren.

Ik ben weer op zoek naar een filmtitel. Ik heb ooit, erg lang geleden, een film gezien met een Britse huurmoordenaar die LA bezocht om een dude uit te schakelen. Misschien was het wel geen huurmoordenaar, want kan me vaag herinneren dat het een persoonlijke kwestie was. De Brit was in ieder geval een ouwe vent en zijn doelwit was een rijke dude met mooie pakken en een villa in Hollywood. Ik kan geen namen noemen van acteurs, want daar is het echt te lang geleden voor. Misschien iemand enig idee?

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt, dat is hem zonder jouw had ik hem niet kunnen vinden :*D

Geen dank puh2.gif Die film is echt afgemaakt door critici, maar heeft een aardig aantal cultvolgers opgebouwd in de loop der jaren.

Ik ben weer op zoek naar een filmtitel. Ik heb ooit, erg lang geleden, een film gezien met een Britse huurmoordenaar die LA bezocht om een dude uit te schakelen. Misschien was het wel geen huurmoordenaar, want kan me vaag herinneren dat het een persoonlijke kwestie was. De Brit was in ieder geval een ouwe vent en zijn doelwit was een rijke dude met mooie pakken en een villa in Hollywood. Ik kan geen namen noemen van acteurs, want daar is het echt te lang geleden voor. Misschien iemand enig idee?

The Limey uit 1999

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op zoek naar een bekende Engelstalige drama/thriller, ik vermoed dat 'ie uit de jaren '00 van deze eeuw komt.

Het verhaal gaat over een man die zijn vrouw vermoord in hun landhuis en daarvoor opgepakt wordt. Hij weigert zijn advocaat en voert zelf zijn juridische verdediging.

Hij heeft vooraf een erg slinks plan bedacht en blijkt hyperintelligent. Veel meer weet ik er zo niet van :(, behalve het einde:

Uiteindelijk blijkt zijn vrouw niet dood te zijn maar het te overleven en kan hij vervolgd worden voor poging tot moord i.p.v. moord (waar hij voor was vrijgesproken), het eindigt met een shot met dezelfde man met allemaal juridische adviseurs om hem heen in de rechtzaal (in tegenstelling tot de verdachte man eenzaam zonder juridische bijstand in de rechtzaal zoals dat gedurende de hele film te zien was).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...