Jump to content

Cheats


Tim

Recommended Posts

Dit is mogelijk, maar het is wel modden van het hoogste niveau denk ik! Moeilijk dus. En dit soort dingen kun je in het vervolg beter in het modding help forum vragen

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    28

  • MrKooKie

    15

  • 8-Ball

    9

  • Joriz

    8

Top Posters In This Topic

  • 2 maanden later...

Hm. gelijk een vraagje tussen door. aangezien ik niet bekend ben op dit forum kan ik het goede topic nog niet vinden.

Ik wil een cheat in voeren. voor wapens, maar dat moet dus blijkbaar tijdens je aan het spelen bent. maar ik doe het supervaak In cpaslock en in kleine letters, en er gebeurt niets?

Heeft het nut als ik mijn Vice city opnieuw instaleer? ( het is een orginele cd)

Alvast bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

En moet gewoon lukken, capslock aan of uit. Probeer niet per ongeluk andere toetsen te raken, als het niet lukt kun je het ook altijd nog in het pauze menu invoeren (dacht ik) er komt bovenin beeld te staan: 'Cheat Activated'

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou het dan handiger zijn om een trainer te gebruiken. Met één druk op de knop ben je dan bijvoorbeeld onsterfelijk, of heb je oneindig ammo. »Hier« kan je een trainer downloaden. Check voor de features en instalatie de readme die erbij zit. Zeg nou zelf, dit is toch veel handiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhhh ik heb geprobeert die trainer te downloaden. maar als ik hem wil openen krijg ik.. ''Not in Gta vice folder , gta-vc.exe not found "

Help :$

De foutmelding zegt het al, namelijk 'niet in GTA Vice City Folder' 'gta-vc.exe niet gevonden'. Het enigste wat je moet doen is alle bestanden in het .Zip bestandje zitten in de GTA VC folder te zetten, deze map vind je hier: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City Wanneer je daar alle bestandjes in hebt gezet, start je de trainer op, en start je Vice City op. Nu kan je lekker cheaten in het spel. Kijk even bij 'Setup' hier kan je alle codes aanvinken die je wilt gebruiken, achter de cheat staat de sneltoets, wanneer je daar op drukt zal de cheat geactiveerd worden!

Veel cheat plezier Lauw18!

Link to comment
Delen op andere websites

Uhhh ik heb geprobeert die trainer te downloaden. maar als ik hem wil openen krijg ik.. ''Not in Gta vice folder , gta-vc.exe not found "

Help :$

Uhhh ik heb geprobeert die trainer te downloaden. maar als ik hem wil openen krijg ik.. ''Not in Gta vice folder , gta-vc.exe not found "

Help :$

De foutmelding zegt het al, namelijk 'niet in GTA Vice City Folder' 'gta-vc.exe niet gevonden'. Het enigste wat je moet doen is alle bestanden in het .Zip bestandje zitten in de GTA VC folder te zetten, deze map vind je hier: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City Wanneer je daar alle bestandjes in hebt gezet, start je de trainer op, en start je Vice City op. Nu kan je lekker cheaten in het spel. Kijk even bij 'Setup' hier kan je alle codes aanvinken die je wilt gebruiken, achter de cheat staat de sneltoets, wanneer je daar op drukt zal de cheat geactiveerd worden!

Veel cheat plezier Lauw18!

heb alle insctructies opgevolgt. het lukt niet. kirjg steeds die error. Helaas ik geef het op.

Link to comment
Delen op andere websites

heb alle insctructies opgevolgt. het lukt niet. kirjg steeds die error. Helaas ik geef het op.

Maar ik niet! Weet je zeker dat je bestanden Keys.dat, Hidden Packages.g3l en GTA Vice Ultimate Trainer in de goede map hebt gezet? Kan je anders een screen maken van je VC folder, dan kan ik zien wat je eventueel fout hebt gedaan. In de FAQ van de trainer staat dit:

Start the trainer by running 'Vice ultimate trainer.exe', if you get any error messages here it is either because it is not in your gta vice folder or you have a incorrect version of the game. Het kan dus komen omdat je een andere versie hebt, alleen lijkt dit meer raar toe. Met versie bedoelen ze waarschijnlijk de taal, want voor Vice City is maar 1 patch uitgebracht, en dit is een Graphics patch, deze moet je dus gebruiken als je problemen hebt met de Graphics van het spel.

- Maak even een screen.

- Controleer het nog een keer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik vraag dit omdat ik een keer wat had gedownload genaamd: New Vice City.

Ik moest 2 bestanden vervangen.. handling.cfg en main.scm

En er waren niewue cheats bij.. bijv. dat je 3x achter elkaar C, C , C indrukt. dat je ineenkeer 3 moters voor je krijgt. En dat soort dingen

Kan ik dat ook toevoegen?

Heb je die bestandjes nog? lijkt me wel cool om zo gemakkelijk aan motoren te raken!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo beste forumleden,

ik had een vraagje. Kun je net als in GTA-SA in je stats zien hoeveel cheats je hebt gebruikt?

Want ik wil VC nou eens 100% uitspelen, maar wel zonder cheats. Ik had een tijdje geleden die savegame aangemaakt, maar ik kan me niet herinneren of ik chewats had gebruikt. Ik zie niets in de stats staan. Of komt het omdat het net als bij GTAIII niet in de stats komt?

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...