Gino99 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Ja..Als je geluk heb kun je hem nog inwisselen voor een andre versie in de winkel.Maar het kan ook aan de Ps2 liggen dus.Succes alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Waar voor je de cheats eigenlijk in? Want je kan ze niet in het pauze menu invoeren en meot ze ingame invoeren. greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Astra Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 ik wist namelijk niet das het voor de pc er ook eentje bestaat mss heb jij een tip war ik games kan kopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Astra Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Waar voor je de cheats eigenlijk in?Want je kan ze niet in het pauze menu invoeren en meot ze ingame invoeren. greetz nee da doe ik ook wel ik voer ze terwijl ik aan het spelen ben in,,greetz astra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Op de PC was het mogelijk om codes in te voeren in het pauzescherm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 als ik cheats in vice city probeer te activeren duurt het bij mij wel een tijdje eer er wat gebeurt ik vind het erg iritant kan het misschien zijn omdat ik de platinum versie heb ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 Hoe bedoel je precies? Als je de cheats invoerd is er vertraging totdat het gewenste effect ontstaat? Je kunt proberen GTA Vice City opnieuw te installeren (Je savegames blijven dan vanzelf bewaard). Het kan er ook aan liggen dat je computer erg langzaam is, of omdat er spyware/virussen o.i.d. op staat. Mochten deze mogelijke oorzaken het niet zijn, dan ligt het aan jouw GTA Vice City en zul je er helaas mee moeten leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 Ik heb het zelfde heb ik op mijn PS2, is normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 ik heb hem ook op ps2 maar dat schijnt normaal te zijn ik dacht dat het aan die platinum versie lag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 Nou dat is dus niet normaal. Zodra je een cheat helemaal ingevoerd hebt, zie je direct linksbovenin het vakje met Cheat Enabled of iets dergelijks. Er behoort geen enkele vertraging te zijn. (Op de PC in ieder geval, maar de PS2 zou toch echt hetzelfde moeten doen hoor!!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wilfredjeuh Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Hey allemaal Ik heb 3 jaar geen VC meer op m'n pc gehad, maar ik heb het van de week weer geinstalleerd.. Alleen vroeger speelde ik altijd met 3 A4'tjes vol met cheats. Als ik nu op internet ga zoeken, kom ik maar op anderhalf. Heeft iemand voor mij de complete lijst misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Hey allemaalIk heb 3 jaar geen VC meer op m'n pc gehad, maar ik heb het van de week weer geinstalleerd.. Alleen vroeger speelde ik altijd met 3 A4'tjes vol met cheats. Als ik nu op internet ga zoeken, kom ik maar op anderhalf. Heeft iemand voor mij de complete lijst misschien? Drie A4'tjes met cheats is mijns inziens wel heel erg veel, maar het zou best kunnen hoor. Voor zover ik weet is de gehele lijst met werkende cheats te vinden op deze pagina van WikiGTA. Je hoeft ze overigens niet persé uit te printen, je kunt tijdens het spelen van GTA: Vice City ook even terugswitchen naar de pagina via 'ALT' + 'TAB' om een cheat uit te kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Hey allemaalIk heb 3 jaar geen VC meer op m'n pc gehad, maar ik heb het van de week weer geinstalleerd.. Alleen vroeger speelde ik altijd met 3 A4'tjes vol met cheats. Als ik nu op internet ga zoeken, kom ik maar op anderhalf. Heeft iemand voor mij de complete lijst misschien? Je kan op wikigta zo'n beetje alles over GTA vinden, zo ook de cheats. Alle cheats, voor zover ik weet, staan op deze pagina, veel plezier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wilfredjeuh Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Ik mis dan dus ongeveer de helft Voor zover ik me kan herrineren was er een cheat waarmee je je auto op slot kon zetten als je erin zit zodat de politie / gangsters je niet uit je auto kan halen, en er was een cheat waarmee je auto schade vrij bleef. Een cheat waarmee je politie definitief uit kan zetten (dus niet als je politie hebt "LEAVEMEALONE" moet typen maar iets anders van te voren, en ga zo maar door.. er zaten veel meer personages bij.. maarja.. iemand zal het vast wel hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Die dingen waar jij het over hebt kan je allemaal doen met een trainer. Een programma dat je samen met Vice City draait. Klik ===>hier<=== om de trainer te downloaden. Hoe je de Trainer moet gebruiken kan je in de readme lezen. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.