~Lance Vance Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Waarschijnlijk heb jij idd de Ultimate Trainer van LithJoe gebruikt, die had ik ook eerst. Ik waarschuw je alleen wel dat als je die gebruikt je nooit meer de 100% kan halen met die savegame, als je saved. De functies van die trainer tellen namelijk ook gewoon als cheats, en in tegenstelling tot de CrazyVirus trainer voor SA heeft deze trainer geen functie om alle cheats uit te zetten en de cheat status op 0 te zetten. Als je deze dus vaak gebruikt zal aan het einde je Criminal Rating iets in de -5000 zijn (Total Liar) en zal je niet 100% kunnen halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wilfredjeuh Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Ohja, dat was het! naja.. dat vergeet je dus na 3 jaar xD iig, Tnx! onderwerp mag een slotje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Heey ik vroeg me af of er een cheat was voor de Hunter want om al die Hidden Packages te zoeken is een hele klus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Nee, helaas. Voor de hunter is geen cheat. Voor alle cheats kan je trouwens hier terecht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Nee, helaas. Voor de hunter is geen cheat. Voor alle cheats kan je trouwens hier terecht! Okeey jammer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Voor de Hunter is inderdaad geen cheat, maar je kan hem natuurlijk altijd nog vinden. Je moet hem wel eerst vrij spelen, dan zul je hem op >>deze<< plaats vinden ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Dat klopt, maar als je toch zin hebt om te cheaten, kan je altijd deze trainer downloaden. Zodra je hebt geïnstalleerd klik je op 'Setup' en kijk je of het vinkje voor 'Spawn Hunter' aanstaat. Als dat zo is start je Vice City op en druk je tegelijk op de recher shift en 3. Laat even weten of het je gelukt is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Die hunter speel je trouwens vrij door of de storyline uit te spelen, of door je game op 100% uit te spelen. Bij elk van deze krijg je een hunter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Dat klopt, maar als je toch zin hebt om te cheaten, kan je altijd deze trainer downloaden. Zodra je hebt geïnstalleerd klik je op 'Setup' en kijk je of het vinkje voor 'Spawn Hunter' aanstaat. Als dat zo is start je Vice City op en druk je tegelijk op de recher shift en 3. Laat even weten of het je gelukt is! Ik kan het helaas niet uitproberen want ik heb het spel voor op de PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mc-Maxx Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb cheats nodig zoals: -onsterfelijkheid -meer geld een heleboel weet ik al: Wapens THUGSTOOLS ---- THUG wapens PROFESSIONALTOOLS ---- Proffesionele wapens NUTTERTOOLS ---- Rare wapens OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS ---- Iedereen heeft wapens Schild en gezondheid PRECIOUSPROTECTION ---- Armor ASPIRINE ---- Volle gezondheid ICANTTAKEITANYMORE ---- Zelfmoord Wanted level YOUWONTTAKEMEALIVE ---- + 2 Wanted level LEAVEMEALONE ---- 0 Wanted level CHASESTAT ---- Laat media level zien (met 2 Wanted level) Weer APLEASANTDAY ---- Mooi weer ALOVELYDAY ---- Fantastisch weer ABITDRIEG ---- Bewolkt weeer CATSANDDOGS ---- Storm CANTSEEATHING ---- Mistig weer Auto s COMEFLYWITHME ---- Elke auto waar je in zit gaat vliegen WHEELSAREALLINEED ---- Je ziet alleen de wielen van de auto’s IWANTITPAINTEDBLACK ---- Alle auto’s zijn zwart AHAIRDRESSERSCAR ---- Alle auto’s zijn roze PANZER ---- Krijg een tank (Rhino) GETTHEREQUICKLY ---- Krijg een snelle auto GETTHEREFASTINDEED ---- Krijg een snellere auto GETTHEREAMAZINGLYFAST ---- Krijg een nog snellere auto GETTHEREFAST ---- Krijg een Sabre Turbo ROCKANDROLLCAR ---- Krijg een Limosine RUBBISHCAR ---- Krijg een vuilniswagen BETTERTHANWALKING ---- Krijg een Caddilac BIGBANG ---- Alle auto’s bij jou in de buurt ontploffen SEAWAYS ---- Alle auto’s waar jij in rijdt kunnen ‘varen’ GRIPISEVERYTHING* ---- Alle auto’s sturen heel goed GREENLIGHT ---- Alle stoplichten staan op groen LOADSOFLITTLETHINGS ---- Sportauto’s hebben grote banden HOPINGIRL ---- Mensen komen in je auto THELASTRIDE ---- Plaats een Hearse Boten AIRSHIP ---- Boten kunnen vliegen Skin STILLLIKEDRESSINGUP ---- Verander Skin LOOKLIKELANCE ---- Lance Skin MYSONISALAWYER ---- Lawyer Skin ILOOKLIKEHILARY ---- Hilary Skin ROCKANDROLLMAN ---- Rock and Roll Skin ONEARMEDBANDIT ---- Arme bandiet Skin IDONTHAVETHEMONEYSONNY ---- Mafiosi Skin FOXYLITTLETHING ---- Mafiosi dochter Skin WELOVEOURDICK ---- Schotse Skin CHEATSHAVEBEENCRACKED ---- Normale Skin CERTAINDEATH ---- Tommy Rookt een sigaret EEPFRIEDMARSBARS ---- Tommy wordt dikker. PROGRAMMER ---- Tommy krijgt Dames armen en benen 1 Snel en langzaam LIFEISPASSINGMEBY ---- Tijd loopt sneller ONSPEED ---- Loop snel BOOOOOORDING ---- Loop langzaam Verkeer MIAMITRAFFIC ---- Snel verkeer *Druk nadat je deze cheat geactiveerd hebt op rechter [shift] en de auto waar je in zit zal springen! Met een bug werkt het het beste. Bewerkt: 10 oktober 2007 door Mc-Maxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 uit mijn ervaring met de cheats van GTA VC is er geen cheats voor beiden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mc-Maxx Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 uit mijn ervaring met de cheats van GTA VC is er geen cheats voor beiden Ook niet voor de PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 ik had even gezocht maar vond ook niets ik vond alleen dat er voor "meer geld" een trainer zou bestaan. voor onsterfelijkheid is het ook een trainer maar geen cheat. vraag me er wel niets over want ik weet ook niet hoe je het zou installeren, misschien vind ik wel waar ze staan mmaar ik ga geen reclame maken. Nuja,nog succes met zoeken! dit zijn de cheats die ik makelijk kon vinden: THUGSTOOLS Thug wapens PROFESSIONALTOOLS Professionele wapens NUTTERTOOLS Rare wapens PRECIOUSPROTECTION Vol schild ASPIRINE Volle gezondheid YOUWONTTAKEMEALIVE +2 Wanted Level LEAVEMEALONE 0 Wanted Level APLEASANTDAY Mooi weer ALOVELYDAY Fantastisch weer ABITDRIEG Bewolkt weer CATSANDDOGS Regenachtig weer CANTSEEATHING Mistig weer PANZER Plaats een tank LIFEISPASSINGMEBY Tijd loopt sneller BIGBANG Dichtbij gelegen voertuigen ontploffen STILLLIKEDRESSINGUP Verander sking FIGHTFIGHTFIGHT Mensen vechten (NIET TERUG TE DRAAIEN!) NOBODYLIKESME Mensen vallen als je ze aan rijdt OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS Iedereen heeft wapens ONSPEED Loop snel BOOOOOORING Loop langzaam WHEELSAREALLINEED Eenvoudige autos COMEFLYWITHME Vliegen ICANTTAKEITANYMORE Zelfmoord GREENLIGHT Verkeerslichten op groen MIAMITRAFFIC Snel verkeer TRAVELINSTYLE Vliegende auto THELASTRIDE Plaats Hearse ROCKANDROLLCAR Limosinoe RUBBISHCAR Vuilniswagen GETTHEREFAST Sabre Turbo BETTERTHANWALKING Caddilac LOOKLIKELANCE Lance Skin MYSONISALAWYER Lawyer Skin ILOOKLIKEHILARY Hilary Skin ROCKANDROLLMAN Rock and Roll Skin ONEARMEDBANDIT Een armige bandiet Skin IDONTHAVETHEMONEYSONNY Mafiosi Skin FOXYLITTLETHING Mafiosi dochter Skin WELOVEOURDICK Schotse Skin GETTHEREQUICKLY Snelle auto GETTHEREVERYFASTINDEED Snellere auto GETTHEREAMAZINGLYFAST Nog sneller auto FANNYMAGNET Vrouwen magneet CHEATSHAVEBEENCRACKED Normale man Skin CERTAINDEATH Rook een sigaret GRIPISEVERYTHING* Perfecte handeling CHASESTAT Laat media level zien (met 2 politie sterren) CHICKSWITHGUNS Vrouwen hebben wapens AHAIRDRESSERSCAR Alle auto's zijn roze IWANTITPAINTEDBLACK Alle auto's zijn zwart SEAWAYS Laat je auto varen in het water LOADSOFLITTLETHINGS Sport auto's hebben grote banden AIRSHIP Vlieg met boten HOPINGIRL Mensen komen in je auto EEPFRIEDMARSBARS Tommy word dikker PROGRAMMER Tommy krijgt dames armen en benen Misschien zit er eentje tussen die je nog niet kent! . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mc-Maxx Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 ik had even gezocht maar vond ook nietsik vond alleen dat er voor "meer geld" een trainer zou bestaan. voor onsterfelijkheid is het ook een trainer maar geen cheat. vraag me er wel niets over want ik weet ook niet hoe je het zou installeren, misschien vind ik wel waar ze staan mmaar ik ga geen reclame maken. Nuja,nog succes met zoeken! dit zijn de cheats die ik makelijk kon vinden: THUGSTOOLS Thug wapens PROFESSIONALTOOLS Professionele wapens NUTTERTOOLS Rare wapens PRECIOUSPROTECTION Vol schild ASPIRINE Volle gezondheid YOUWONTTAKEMEALIVE +2 Wanted Level LEAVEMEALONE 0 Wanted Level APLEASANTDAY Mooi weer ALOVELYDAY Fantastisch weer ABITDRIEG Bewolkt weer CATSANDDOGS Regenachtig weer CANTSEEATHING Mistig weer PANZER Plaats een tank LIFEISPASSINGMEBY Tijd loopt sneller BIGBANG Dichtbij gelegen voertuigen ontploffen STILLLIKEDRESSINGUP Verander sking FIGHTFIGHTFIGHT Mensen vechten (NIET TERUG TE DRAAIEN!) NOBODYLIKESME Mensen vallen als je ze aan rijdt OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS Iedereen heeft wapens ONSPEED Loop snel BOOOOOORING Loop langzaam WHEELSAREALLINEED Eenvoudige autos COMEFLYWITHME Vliegen ICANTTAKEITANYMORE Zelfmoord GREENLIGHT Verkeerslichten op groen MIAMITRAFFIC Snel verkeer TRAVELINSTYLE Vliegende auto THELASTRIDE Plaats Hearse ROCKANDROLLCAR Limosinoe RUBBISHCAR Vuilniswagen GETTHEREFAST Sabre Turbo BETTERTHANWALKING Caddilac LOOKLIKELANCE Lance Skin MYSONISALAWYER Lawyer Skin ILOOKLIKEHILARY Hilary Skin ROCKANDROLLMAN Rock and Roll Skin ONEARMEDBANDIT Een armige bandiet Skin IDONTHAVETHEMONEYSONNY Mafiosi Skin FOXYLITTLETHING Mafiosi dochter Skin WELOVEOURDICK Schotse Skin GETTHEREQUICKLY Snelle auto GETTHEREVERYFASTINDEED Snellere auto GETTHEREAMAZINGLYFAST Nog sneller auto FANNYMAGNET Vrouwen magneet CHEATSHAVEBEENCRACKED Normale man Skin CERTAINDEATH Rook een sigaret GRIPISEVERYTHING* Perfecte handeling CHASESTAT Laat media level zien (met 2 politie sterren) CHICKSWITHGUNS Vrouwen hebben wapens AHAIRDRESSERSCAR Alle auto's zijn roze IWANTITPAINTEDBLACK Alle auto's zijn zwart SEAWAYS Laat je auto varen in het water LOADSOFLITTLETHINGS Sport auto's hebben grote banden AIRSHIP Vlieg met boten HOPINGIRL Mensen komen in je auto EEPFRIEDMARSBARS Tommy word dikker PROGRAMMER Tommy krijgt dames armen en benen Misschien zit er eentje tussen die je nog niet kent! . Kun je zeggen waar ik die trainer kan vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2007 inderdaad jij zal het moeten doen met een bepaalde trainer om geld te hebben en onsterfelijk te worden ik ken er wel voor GTA III en SA namelijk admin console maar of er ook van VC bestaat weet ik niet echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.