Jump to content

The Sims 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hopen dat er een optie of weer een cheat in zit zodat je ouder worden uit kan zetten.

Vond het altijd irritant als je ouder kon worden in het spel.

Het bouwen is altijd super vet alleen met geld cheats is het niet leuk.

En met te weinig geld eigenlijk ook niet haha.

Ben benieuwt of ie inderdaad eind feb uit komt zoals gezegd was.

• Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

30

• .NightFlower

17

• AXIO

16

• gammie_

8

Geplaatst:
Hopen dat er een optie of weer een cheat in zit zodat je ouder worden uit kan zetten.

Vond het altijd irritant als je ouder kon worden in het spel.

Het bouwen is altijd super vet alleen met geld cheats is het niet leuk.

En met te weinig geld eigenlijk ook niet haha.

Ben benieuwt of ie inderdaad eind feb uit komt zoals gezegd was.

Ouder worden was ook in Sims 2 al uit te zetten. :7

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

De Sims 3 is het vervolg op De Sims 2. Het gaat het derde spel worden in de Sims-reeks. Het is momenteel in ontwikkeling, en zal uitgegeven worden door Maxis en Electronic Arts. De Sims 3 zal vanaf 4 juni in de winkel verschijnen. Er is bevestigd dat er later een Mac-versie uitkomt, maar wanneer is nog niet bekend. Ook zal er een versie voor de Apple iPhone verschijnen. De makers van De Sims hebben 3 jaar gewerkt aan de engine van De Sims 3.

thesims3-couch.jpg

Richard Evens van Electronic Arts heeft op 18 februari 2008 de nieuwe 'AD Technieken' van de De Sims 3 laten zien tijdens de Game Developers Conference. Hieronder vallen onder andere dat Sims op lange termijn kunnen plannen, nieuwe zelfstandige trekken en sociaal gedrag hebben. Hij heeft laten zien hoe deze onderdelen samenwerken om de Sims veel van elkaar te laten verschillen.

sims3_03.jpg

De speler concentreert zich nu meer op de sociale relaties en situaties dan op de dagelijkse behoeften van de Sims, zoals eten en slapen. In De Sims 3 zal een groot aantal beperkingen uit de eerdere versies worden opgeheven, zoals de buurt die opgedeeld is in stukken. Dit geeft de Sim de mogelijkheid om alle kavels in de buurt zonder enige moeite en zonder last van laadschermen te bezoeken. De mogelijkheden met de Creëer-Een-Sim-optie zijn verbeterd. Het is makkelijker om Sims te creëren naar eigen voorkeur. Sims kunnen worden gevolgd naar school of het werk, maar de mogelijkheden om de Sim buitenshuis te besturen zijn beperkter.

sims3dx5.jpg

Carrières

Er zijn een hoop verschillende carrières te vinden in het spel. Je kunt op 3 manieren een baan vinden.

Je kunt in het buurt overzicht op een gebouw klikken met de carrière je wilt, of je kunt nog gewoon via de krant of pc een baan zoeken, je ziet je sim wel naar het werk gaan maar je kunt je sim niet bezig zien tijdens het werk.

Je kunt bepalen hoe je sim zijn werk doet voor een werkdag, en er zijn nu ook soort van opdrachten die je moet doen om promotie te maken.

Als je bv een carrière hebt in de politiek dan moet je op een gegeven moment geld inzamelen om verder te komen, en heb je een baan in de wetenschap dan moet je bv bepaalde vissen vangen om daarop experimenten uit te voeren.

Je krijgt tijdens je werk nieuwe dingen, en bonussen.

Ook als je de top hebt gehaald krijg je nieuwe dingen, wij hebben alleen van de wetenschap het uiteindelijke carrière object gezien, dit is een apparaat waarmee je op voorwerpen kunt experimenteren, natuurlijk kunnen experimenten fout aflopen maar ook goed.

verschillende fases

Er zijn natuurlijk nog steeds de verschillende fases, het spel begint nu met de hoofd fase jong volwassen.

Opgroeien gebeurd nog steeds met een taart.

Iets wat wel veranderd is, is het opgroeien van de kinderen, als je goed voor je kinderen zorgt kun je zelf de traits kiezen die ze mee gaan krijgen, worden ze slecht behandeld dan kiest het spel zelf de traits.

Je sims kunnen doodgaan door verschillende dingen, maar helaas vertelde Ben daar niks over.

Ook zijn er weer de freaks, maar daarover werd ook niks losgelaten.

Bouw en koop menu

Objecten kun je nu 360 graden draaien zonder een cheat te moeten gebruiken!

Ook kun je nu alle objecten de kleur geven die jij wilt!

Dit doe je door een handig nieuwe tool genaamt" Create a Style.

Met deze tool kun je echt alles een andere textuur en kleur geven die jij wilt, zelfs de stijlen van de ramen, deuren en muren kun je veranderen.

-------------------------------------------------------------------------------------------

PC systeemeisen:

* Processor: Pentium IV 2.0GHz / Athlon XP 2000+ (XP), Pentium IV 2.4GHz / Athlon XP 2400+ (Vista)

* Geheugen: 1GB (XP), 1,5GB (Vista)

* Grafische kaart: Nvidia GeForce FX 5900/ ATI Radeon 9500 128MB

Laptop systeemeisen:

* Processor: Pentium IV 2.4GHz / Athlon XP 2400+

* Geheugen: 1,5GB (XP), 2GB (Vista)

* Grafische kaart: Nvidia GeForce Go 6200/ ATI Radeon mobile 9600 128MB

-------------------------------------------------------------------------------------------

Er is teveel om eigenlijk op te noemen.

Hoe kijken jullie aan tegen de nieuwe sims reeks?

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:

Mij lijkt het wel weer heel om na 2 jaar weer wat te gaan bouwen in een sims game.

Eigenlijk vind ik ook alleen het bouwen en inrichten heel grappig en geestig om te doen.

Het geld verdien ik ook liever door te werken of schilderijen te verkopen,

met cheats heb je namelijk te snel geld en dan ben je heel snel klaar met bouwen.

Enigste cheat die ik altijd gebruikte was ouder worden uit zetten.

Dat je nu objecten 360% kan draaien zullen een hoop mensen ook heel leuk vinden.

Hopelijk ligt het snel in de winkels en komen ze niet om de paar maanden met een nieuwe uitbreiding zoals met de sims 2. mag wel maar dan moet er 10x meer in zitten dan de meeste uitbreidingen van the sims 2.

Geplaatst:

De goeie oude game. De Sims. Wat heb ik daar een leuke tijd in gehad, Toch als ik zo je bericht lees mis in dingen die ik liever wel had gezien. maar dit kunnen natuurlijk ook toekomst plannen van de makers zijn, Dit gaat dus ook over de Banen die er te krijgen zijn. Welke dat zijn is niet duidelijk. Toch had ik graag willen zien dat je je job ook daadwerkelijk kon uitvoeren. Maar dat zou de game nog veel groter maken, Maar dat is tegenwoordig ook geen probleem meer!

Ik ga deze game zeker halen!!! en weer veel plezier beleven met deze geweldige game!

Vind ook dat je een heel erg mooi topic hebt gemaakt Biiocount! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Zie hier

De Sims 3 zal vanaf 4 juni in de winkel verschijnen. "De lancering in Juni en de ontwikkeling van de baanbrekende game door ons team, zullen er samen voor zorgen dat De Sims 3 volop in de schijnwerpers zal staan," zegt Russell Arons, Vice President Marketing voor EA. “De Sims 3 zal dé game worden van de zomer van 2009. We breiden het succes van de best verkochte PC-gamereeks aller tijden nog verder uit, zodat we zowel de trouwe Sims-fans als nieuwe spelers tevreden kunnen stellen."

Nog ff wachten jonges...

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:
Zie hier

De Sims 3 zal vanaf 4 juni in de winkel verschijnen. "De lancering in Juni en de ontwikkeling van de baanbrekende game door ons team, zullen er samen voor zorgen dat De Sims 3 volop in de schijnwerpers zal staan," zegt Russell Arons, Vice President Marketing voor EA. “De Sims 3 zal dé game worden van de zomer van 2009. We breiden het succes van de best verkochte PC-gamereeks aller tijden nog verder uit, zodat we zowel de trouwe Sims-fans als nieuwe spelers tevreden kunnen stellen."

Nog ff wachten jonges...

Inderdaad nog even wachten, ik dacht dat hij al in Q1 zou uitkomen, maar al kunnen ze in de extra maanden de game nog completer maken ga ik me wel vermaken met de anders PC die er voor mij aankomen, :)

Geplaatst:

Bedankt voor de tip, las het gister inderdaad ook op insidegamers.

Heb het meteen even aangepast ook.

Voorlopig inderdaad ons even vermaken met andere leuke games.

The sims kan ik in het algemeen ook niet weken doen zo verslaafd vind ik het niet. :D

Geplaatst:

Zo als gta sa uitendelijk kwam op de pc.

Denk je dat we sims3 op de xbox360 krijgen?

Ik hoop het... wie denk dit?

Geplaatst:

Sims 3 is echt realistischer geworden.

Ik ben echt helemaal verslaafd aan de sims 2, dat echt heel erg leuk is...

Alleen sims 3 zou ik niet graag willen kopen, misschien later als het wat goedkoper is, aangezien

ook nog de release naar 4 juni is verplaatst, terwijl de release stond op 18 februari ofzo.

Geplaatst:

Heb een hele tijd sims 1 en sims 2 gespeeld (met veel uitbruidingssetten), ik dacht dat mijn (slome) pc sims 3 nooit aan zou kunnen, maar hij voldoet nog aan de eisen :puh: , dus deze zal ik ook nog wel gaan spelen :)

Geplaatst:

Ik heb ook altijd veel plezier beleefd aan de Sims 1 en deel 2. De screens zien er veelbelovend uit, al denk ik niet dat mijn pc het aankan...

Geplaatst:
Sims 3 is echt realistischer geworden.

Ik ben echt helemaal verslaafd aan de sims 2, dat echt heel erg leuk is...

Alleen sims 3 zou ik niet graag willen kopen, misschien later als het wat goedkoper is, aangezien

ook nog de release naar 4 juni is verplaatst, terwijl de release stond op 18 februari ofzo.

Ik vind sims 3 best grappig wat ik tot nu toe heb gezien.

En betref realistischer vind ik dat sims 1,2 dat je vrienden moet hebben voor promtie maar waarom moet jij een weterschapper als vriend als je film ster ben????

En zo ken ik door gaan.

Oh en waarom ik weer regeerd ik heb sims 1 voor de ps1 en sims 2 voor de ps2 en sims er op uit voor de ps2.

Ik ken niet wachten op de sims 3 maar xbox360 versie zal me better uit komen

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...