Jump to content

The Sims 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijkt me wel een zeer leuk spel. Heb een tijdje de Sims 2 gespeelt maar dat begon te vervelen. Ik las ook dat je nu zonder laadschermen lekker de stad/het dorp in kan lopen. De Sims 3 lijkt me echt heel leuk, moet maar is kijken of mijn PC het wel aankan, heb een zeer slome PC en weinig bytes over. Toch lijkt me dit een leuke game. :tu:

• Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

30

• .NightFlower

17

• AXIO

16

• gammie_

8

Geplaatst: (bewerkt)
Laptop systeemeisen:

* Processor: Pentium IV 2.4GHz / Athlon XP 2400+

* Geheugen: 1,5GB (XP), 2GB (Vista)

* Grafische kaart: Nvidia GeForce Go 6200/ ATI Radeon mobile 9600 128MB

-------------------------------------------------------------------------------------------

Laptop met Pentium IV? Nog nooit gezien. Ik zal het niet redden met me AMD Turion 64 X2. Misschien me pa wel.

Me Grafische kaart is voldoende (GF 8400M GS), geheugen ook.

Bewerkt: door gtadevil
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Sorry voor de grote bump... :$

Maar binnen 1 maand en een half ongeveer is die er. :D

Ik heb mijn PC al getest op een site en het gaat. :)

Geplaatst:

Ik zie net dat de game is uitgesteld, weet iemand waarom want hij had al uit moeten zijn (heb al tijdje het nieuws van the sims 3 niet meer gevolgd :$ )

Geplaatst:
Ik zie net dat de game is uitgesteld, weet iemand waarom want hij had al uit moeten zijn (heb al tijdje het nieuws van the sims 3 niet meer gevolgd :$ )

Als je de geruchten moet geloven is die uitgesteld omdat ze extra reclame willen maken. :Y

Geplaatst:

Ik heb de sims 2 met alle uitbreidingen + Accesoires Gedownload[/font]

Dus ik ga de sims 3 ook nemen Downloaden[/font]

Maar ik vind het het geld niet waart het is zo lelijk,

maar altijd wel leuk om te spelen (Mensen vermoorden xD)

Meestal bouw ik mooie huisen

Geplaatst:

Je kan niet eens mensen vermoorden. :7

En nu mogen we je in dit topic ook niet meer helpen om dat je hem hebt gedownload[/font].

btw: Ik las nog in een interwieuw met de makers dat die ook nog op de consoles komt. :Y

Geplaatst:
Je kan niet eens mensen vermoorden. :7

Je kan ze wel laten uithongeren, of zorgen dat het huis in de brand vliegt.

btw: Ik las nog in een interwieuw met de makers dat die ook nog op de consoles komt. :Y

Ben wel benieuwd naar dat interview, heb je misschien nog de link ernaar? Ik vond de Sims 2 op de playstation 2 echt heel slecht. De console versie was op veel punten echt behoorlijk versimpeld ten opzichte van de pc versie. Je kon geen gezin meer stichten en de sims werden niet meer oud. Maar goed dat zal ongetwijfeld beter worden als De Sims 3 op de xbox 360 en PS3 zou uitkomen. Dat zijn natuurlijk al krachtigere aperaten.

Geplaatst:

Ergens stond ook dat als sims honger hebben ze zefstandig eten pakken en de branden zijn veel kleiner dan in de sims 2. :Y

Ik kan je wel geen link geven aangezien het van het sims2.nl forum komt. :/

En daar moet je geregistreerd zijn om op dat forum te mogen dus heb ik het gekopieerd.

- Zullen er in de toekomst ook voor De Sims 3 weer uitbreidingen verschijnen?

Ja, daar kunnen we wel vanuit gaan.

- Is het mogelijk om als jong volwassene ook zwanger te worden?

Ja, dat is mogelijk.

- Zal De Sims 3 ook op consoles verschijnen?

Ja, Sims 3 komt ook op consoles uit.

Waarschijnlijk zijn dit de Wii en de Playstation 3. Daarnaast komt hij ook nog uit op de Iphone, Ipod Touch.

- Kunnen we er vanuit gaan dat de actuele release-datum (04.06.09) de echte release datum is?

Ja, tot nu toe is er nog geen reden waarom de release-datum nog een keer opgeschoven zou moeten worden.

- Zijn er ook weer maximum aantal verdiepingen voor huizen?

Ja, net zoals in De Sims 2, zijn 5 etages het maximum.

- Kunnen eigenschappen in het spel vanzelf veranderen? (Bijvoorbeeld: dat een sim een goede sim altijd ergert, dat deze dan de karaktereigenschap ‘kwaadaardig/gemeen’ krijgt?

Nee, karaktereigenschappen kunnen niet vanzelf veranderen.

- Is het mogelijk om karakter eigenschappen in de loop van het spel nog te veranderen?

Ja, door de ‘Midlife Crisis’ beloning te kopen, kun je de karakter eigenschappen van een sim veranderen.

- Zullen er ook nieuwe interacties in het spel aanwezig zijn? (Bijvoorbeeld: Auto wassen)

Ja, kwaadaardige sims kunnen snoep stelen van baby’s of ze kunnen internet fora terroriseren. Auto’s hoef je niet te wassen.

- Welke ziektes zullen er in het spel zitten?

In het basis spel zitten geen ziektes.

- Wat voor invloed heeft het uitkiezen van je lievelingsmuziek op het leven van je sims?

Als je een sim maakt, kun je de favoriete muziek van je sim uitkiezen. Als je sim dan deze muziek op de radio hoort, krijgt de sim een positieve moodlet (stemming). Ook dient lievelingsmuziek ook graag voor gespreksthema’s met andere sims. Ditzelfde geldt ook voor kleuren. Als bijvoorbeeld jouw sim de lievelingskleur rood heeft, zal hij/zij er niet wakker van liggen dat de meubels blauw zijn bijvoorbeeld. Alleen de kleur heeft invloed op de gespreksthema’s. Zo zal een sim met dezelfde lievelingskleur sneller met je in gesprek komen, dan een sim die een andere kleur heeft.

- Hoe zit het nou met de beveiliging in Sims 3? (DRM/SecuRom enz.)

EA zal hierover snel meer informatie geven.

- Zijn de postbode, schoonmaker enz. weer NPC’s of kunnen we ook zelf nu deze beroepen uitoefenen?

Nee, dit zijn weer NPC’S. Het is niet mogelijk om zelf postbode of schoonmaakster te worden.

- Is het mogelijk om zelf patronen in het spel te importeren?

Nee, het is nu nog niet mogelijk om eigen patronen in het spel te importeren.

- Als mijn sim op bezoek is bij de buren, en ik sluit dan het spel af, waar zal het spel dan weer verdergaan als ik het weer opstart?

Het spel zal weer verder gaan bij het punt waar je als laatst was. Dus in dit geval bij de buren.

- Op het stadshuis hangt een klok. Functioneert deze ook?

Nee, deze functioneert (nog) niet.

- Kunnen we ook broeken van kleur veranderen?

Ja, alle kledingsstukken zijn van kleur en patroon veranderbaar.

- Het is duidelijk dat we in het ziekenhuis kunnen bevallen. Zullen er ook meer dingen in het ziekenhuis te doen zijn?

Tijdens de zwangerschap kan je sim naar het ziekenhuis voor medische controles. Of dit invloed heeft op je zwangerschap is onbekend. Ook kan je sim organen doneren in het ziekenhuis.

- Is er ook een politie bureau en een brandweer kazerne?

Ja, er is alleen een politie bureau. Dit is het carrière gebouw van de carrière: Ordehandhaving.

- Zijn er ook ‘Turn-ons’ en ‘Turn-offs’ in de sims 3?

Nee, er zijn geen dingen waar je sim op afknapt of zich aangetrokken tot voelt in Sims 3.

Geplaatst:

ik vind het altijd wel leuke spellen, veel geld cheats en andere cheats en downloads, want anders is het spel na een uurtje spelen weer saai, maar ik ga de sims 3 niet gelijk kopen als hij uit is, wacht eerst wel tot het spel word afgeprijsd :Y want zo veel geld als dat eerst word gevraagd is het gewoon niet waard

Geplaatst:
ik vind het altijd wel leuke spellen, veel geld cheats en andere cheats en downloads, want anders is het spel na een uurtje spelen weer saai, maar ik ga de sims 3 niet gelijk kopen als hij uit is, wacht eerst wel tot het spel word afgeprijsd :Y want zo veel geld als dat eerst word gevraagd is het gewoon niet waard

Ja ik ga ook eerst een tijdje wacten.

Want ik kan hem toc niet irect spelen aangezien de examens en dat ik al direct op reis ben. ^_^

Geplaatst:

Want ik kan hem toc niet irect spelen aangezien de examens en dat ik al direct op reis ben. ^_^

Volgens mij dalen die Sims games heel langzaam in prijs. Het heeft ook jaren geduurd voordat de Sims 1 goedkoop werd. De Sims 2 is toch ook nog rond de 50 euro?

Geplaatst:

Volgens mij dalen die Sims games heel langzaam in prijs. Het heeft ook jaren geduurd voordat de Sims 1 goedkoop werd. De Sims 2 is toch ook nog rond de 50 euro?

Double deluxe ofzo wel.. gewone is volgens mij rond de 20,- , 30,- piek?

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Het is een echty goed leuk vette game je hebt onwijs veel optie meer ( hoe weet ik dat um omdat ik hem al heb ^_^ ) je kan ok je eigen kleren ontwerpe zoals ander patrooon geven of andre kleuren :cya:

Maar deze game is echt de moeite waard;)

Bewerkt: door mickymous

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...