ASPHALT Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Gratis kogels: Als je de missie 'Keep Your Friends To Close...' speeld moet je naar de Ammu Nation gaan en zoveel wapens kopen als mogelijk (Je Geld zal waarschijnlijk op in de honderd blijven steken). Ga terug en zorg ervoor dat de Mafia je geld steelt. Als je geld 'op' is zal er komen te staan dat de missie is gefaald en Al je geld zal terug komen. Je hebt nu dus je geld terug en je Kogels blijven gewoon . -- Nog een wat 'Stommer' Trucje, Malibu Club ongeladen: Steel een Caddy en rij naar de Malibu Club rij door de deur. Je zal nu in de Malibu Club zijn zonder dat hij geladen is. Er lopen gewoon mensen en alle tafels, trappen, hekjes Ect. zullen er wel zijn, maar je ziet ze niet ! Reageren
matt Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Ja, de Tank is zowat onverwoestbaar! :lol: Zeker niet Laat maar 's een vlammenwerper op een tank los En als er andere tanks tegen jouw tank aan beuken is het ook vrij snel zovan: "Dag met je handje!" En je moet opassen dat een agent je er niet uitrekt Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Als je met je heli naar het dak van Northern Point Mall vliegt en op het dak land zul je zien dat het dak doorzichtig is en je neerkijkt op het winkelcentrum. Echter zie je geen mensen lopen. Wel leuk om eens te proberen d8 ik;) Lance Vance Dance Reageren
SWYV Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 misschien leuker als jij screens van maak Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik kan geen duidelijke foto's nemen sorry man:( Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Als je met je heli naar het dak van Northern Point Mall vliegt en op het dak land zul je zien dat het dak doorzichtig is en je neerkijkt op het winkelcentrum. Echter zie je geen mensen lopen.Wel leuk om eens te proberen d8 ik;) Lance Vance Dance dit is niet echt bijzonder, dat weet denkik iedereen wel, ikzelf vlieg al sinds het 2e eiland beschikbaar is met heli's en rij bijna nooit, dus heb het al vele keren gezien, maar er is weinig aan. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Ik was laatst GTA Vice City aan het spelen en ik had 2 sterren ik rij naar Vice Port toe en er kantelt een Politie auto naar benenden. Locatie: 1. Ga naar de Auto Showroom 2. Blijf de weg volgen tot de Pay 'n' Spray in Vice Port, en er kantelt een Politie auto van de Pay 'n' Spray, echt lachen. LET OP: JE MOET 2 OF MEER STERREN HEBBEN OM DIT TE ZIEN. Ik weet niet of het voor de PC is want ik heb een PS2. Greetz, GTA Monster Bewerkt: 11 januari 2007 door GTA Monster Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ik was laatst GTA Vice City aan het spelen en ik had 2 sterren ik rij naar Vice Port toe en er kantelt een Politie auto naar benenden.Locatie: 1. Ga naar de Auto Showroom 2. Blijf de weg volgen tot de Pay 'n' Spray in Vice Port, en er kantelt een Politie auto van de Pay 'n' Spray, echt lachen. LET OP: JE MOET 2 OF MEER STERREN HEBBEN OM DIT TE ZIEN. Ik weet niet of het voor de PC is want ik heb een PS2. Greetz, GTA Monster hmm weet je dit zeker, is het je vaker dan 1x gebeurt? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ik was laatst GTA Vice City aan het spelen en ik had 2 sterren ik rij naar Vice Port toe en er kantelt een Politie auto naar benenden.Locatie: 1. Ga naar de Auto Showroom 2. Blijf de weg volgen tot de Pay 'n' Spray in Vice Port, en er kantelt een Politie auto van de Pay 'n' Spray, echt lachen. LET OP: JE MOET 2 OF MEER STERREN HEBBEN OM DIT TE ZIEN. Ik weet niet of het voor de PC is want ik heb een PS2. Greetz, GTA Monster Samengevoegd met Vice City Trucjes, aangezien het me hier beter op zijn plaats lijkt. Het zou overigens fijn zijn als je een screenshot ter bewijs kunt tonen, want hier kunnen we ook niet veel mee Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Ik was laatst GTA Vice City aanhet spelen en ik had 2 sterren ik rij naar Vice Port toe en er kantelt een Politie auto naar benenden. Locatie: 1. Ga naar de Auto Showroom 2. Blijf de weg volgen tot de Pay 'n' Spray in Vice Port, en er kantelt een Politie auto van de Pay 'n' Spray, echt lachen. LET OP: JE MOET 2 OF MEER STERREN HEBBEN OM DIT TE ZIEN. Ik weet niet of het voor de PC is want ik heb een PS2. Greetz, GTA Monster Ik herriner me en nog iets van dat er een Politie-Auto van het dak viel, ik schrok me kapot. ik weet niet meer precies waar, Zag er best wel lol uit. Bewerkt: 12 januari 2007 door _Mouser_ Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Bedankt NandroDavids, en ik zal screens proberen te maken . Greetz, GTA Monster Reageren
Godfather Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Lol of als je met een auto (meestal een infernus) Tommy's mansion inrijdt kom je meestal de eerste trap op en daarna wordt het moeilijk in de gangbochten. Gaat je auto snel van fikken en je komt er niet snel doorheen Reageren
GTA Monster Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Hallo iedereen, het is mij is opgevalen dat de Squalo kogelvrij is. 1. Start de missie Supply & Demand 2. Dood Lance Vance, en nu heb je een Kogelvrije Squalo!!! Dit stond nog niet op WikiGTA Greetz, GTA Monster >>> Door NandroDavids: Dit lijkt me meer iets voor het topic over trucjes voor Vice City...topics samengevoegd<<< Reageren
Baffie Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 In hoeverre is die kogelvrij? Kan je hem ook niet kapotkrijgen met overal tegenaan rammen? En wanneer moet je hem doodschieten, tijdens het moment dat jij stuur, of als hij stuurt? Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Dat zogenaamde mote truckje dat je er niet af kan vallen werkt helemaal niet bij mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.