Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

als je een jetpack spawnt terwijl je fietst dan zit je met die jetpack om op de fiets.

je kan niet opstijgen maar wel snel vooruit.

Dat kan ook op een motor, vliegtuig, auto, quad, boot, overal dus..

En dat hij sneller gaat klopt vlogensmij niet, want een voertuig alseen jetpack kan niet snel.

Dús lijkt het of hij snel gaat doordat hij een hoge snelheid maakt voor een motor bijv.

Dat is ook met een auto als je de "cars can fly" cheat invoert.

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik deed laatst de OG LOCmissie.

Nadat ik aangebelt had kreeg ik de Cutscene en typte ik voor de grap de: Vernietig alle voertuigen cheat in.

Om te zien of CJ op de vernietigte motor zou stappen.

In plaats daarvan kreeg ik een zwart scherm en toen verscheen ik in een interior van een Burglary huis.

Zelf heb ik geen idee welk van de huizen ik in ben gekomen.

Je kan via de deur weer naar buiten en dan sta je weer op de stoep bij Freddy`s huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk trucje. Maar dit komt, zoals gtaman122 al opmerkte, meer in de buurt van een bug/glitch. Daarom voeg ik bij deze jouw topic even samen met het "Glitches & Bugs" topic, mede om reacties als "Vet, dat wist ik nog niet!" te voorkomen.

Topics samengevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sprong van een berg af ( Links boven op de map, waar je als je naar beneden springt de zee ingaat )

met een quad. Ik landde niet, maar ik viel, en ik kon onderwater rijden met mijn quad! Heel cool :Y

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed laatst de OG LOCmissie.

Nadat ik aangebelt had kreeg ik de Cutscene en typte ik voor de grap de: Vernietig alle voertuigen cheat in.

Om te zien of CJ op de vernietigte motor zou stappen.

In plaats daarvan kreeg ik een zwart scherm en toen verscheen ik in een interior van een Burglary huis.

Zelf heb ik geen idee welk van de huizen ik in ben gekomen.

Je kan via de deur weer naar buiten en dan sta je weer op de stoep bij Freddy`s huis.

Als je gewoon tijdens de missie de motor zal opblazen kun je zien dat voor sommige deuren ook de burglar huis marker komt te staan maar omdat jij het vernietigde terwijl je voor de deur stond van zijn huis werd je meteen naar een burglar huis geteleporteerd omdat je al op de marker stond.

Als je het niet begrijpt.. laat dan maar ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was onlangs met een Dinghy langs de kliffen van Las Venturas aan het cruisen en toen ik geen zin meer had om te varen, voer ik met volle snelheid tegen een iets schuiner stukjen rots. Dan gebeurde er iets vreemd; het beeld werd grijs, CJ viel in het niets, de boot was weg, er kwam heel even "loading" op het scherm(wat ik nog nooit had meegemaakt) en plots sta ik in het midden van de tunnel die niet ver van het havenstadje ligt!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ben je door een 'unsolid' gedeelte gegaan en in de 'Blue Hell' terecht gekomen (gedeelte wat zich onder het speelveld bevindt). Als je daar terecht komt met een voertuig (m.u.v. de Jetpack) verlies je je voertuig en spawn je in de buurt weer terug op het speelveld.

Edit: Met de zoekfunctie niets gevonden, had dit eigenlijk wel verwacht... Als je in een Dinghy van radio-station wisselt neemt CJ een positie in alsof hij in een auto zit en in een auto aan de radio zit. Weet niet of dit op de PC ook zo is, iig wel op de PS2.

Je bestuurt een Dinghy aan het einde van de missie The Da Nang Thang.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al bekend is maar in San Fierro is er een gebouw met een stuk dat unsolid is.

Ik heb geen zin om alle 54 pagina's door te lezen dus ik post het maar... Ik heb het gebouw op het onderstaande kaartje aangeduid, het is als je langs de zijde van de Doherty Garage gaat is het helemaal het bovenste stuk. Al je daar naartoe gaat kan je erdoorheen.

Het gat is juist groot genoeg voor een Hydra of een kleine helikopter, dus het is wel leuk om onder de wereld met een vliegtuig te vliegen.

Hier is het gebouw:

unsolid.JPG

Bewerkt: door Kidco5
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een gigantisch handige bug. Op de PS2 werkt deze. Ik weet niet of dit ook op de PC zo is.

Zo werkt deze:

Speel San Andreas 1 keer uit en begin nu met Kattie en Barbara te daten. Je kan in deze savegame nu niet meer je wapens verliezen als je busted of wasted bent. :Y

Als je nu een nieuw spel MET DE MEMORY CARD NOG IN JE PLAYSTATION opstart dan kan je in dit nieuwe spel ook niet meer je wapens verliezen ook al ben je nog niet eens met het daten begonnen. Want op een of andere manier behoud je de extra dat je je wapens niet meer verliest in deze savegame. Het is dus vanuit een je oudere savegame overgenomen.

:D

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een gigantisch handige bug. Op de PS2 werkt deze. Ik weet niet of dit ook op de PC zo is.

Zo werkt deze:

Speel San Andreas 1 keer uit en begin nu met Kattie en Barbara te daten. Je kan in deze savegame nu niet meer je wapens verliezen als je busted of wasted bent. :Y

Als je nu een nieuw spel MET DE MEMORY CARD NOG IN JE PLAYSTATION opstart dan kan je in dit nieuwe spel ook niet meer je wapens verliezen ook al ben je nog niet eens met het daten begonnen. Want op een of andere manier behoud je de extra dat je je wapens niet meer verliest in deze savegame. Het is dus vanuit een je oudere savegame overgenomen. :D

Tja ik had dit ook al gemerkt bij mijn spel op de PS2 en aangezien ik hier niemand anders over had gehoord dacht ik altijd dat het nauwelijks vookomt. Weet nu iig dat dit niet aan m'n spel of aan m'n PS2 ligt ... of dat ik ooit tijdens het klooien met armax iets had aangezet wat ik niet meer kan uitzetten. Zowiezo haal ik m'n Memory-Card nooit uit m'n PS2. In m'n eerste game ging ik idd veelvuldig met de dames op stap en had bij allemaal de 100% bereikt. Overigens had ik dat eerste spel nooit uitgespeeld omdat ik in die tijd niet voorbij de Flying School kon komen en behoorlijk met cheats aan het strooien was. Ik vermoed wel dat dit alleen op de PS2 zo is en misschien ook wel versie afhankelijk is, welke versie heb jij PIERRO P? :D Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...