Miek Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Ik heb vandaag even die gast tegengekomen waarover ik het altijd heb, die die samen met mij die PC gaat samenstellen. Ik heb nu 430€, die zei dat het toch al rond de 1000€ zou kosten om een deftige machine te hebben die toch enkele jaren mee kan gamen. Mijn vraag is hoe ik aan dat geld kan geraken. Ik krijg 5€/week. Maar ik zou graag een vakantiejob willen doen in de vakanties maar ik ben pas 14, je mag pas wettig bijklussen voor geld vanaf je 16de. Weet iemand hoe ik aan een vakantiejob kan geraken? Oja, en blijf vooral van die lijstjes posten, dat is echt goed. Maak alleen dat je wat uitleg geeft bij de onderdelen, ik ken namelijk niet zoveel van PC's :$ Maaruh.. Toch meer dan die ander van me klas . Groetugg! Miek Bewerkt: 1 februari 2009 door Miek Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik heb vandaag even die gast tegengekomen waarover ik het altijd heb, die die samen met mij die PC gaat samenstellen. Ik heb nu 430€, die zei dat het toch al rond de 1000€ zou kosten om een deftige machine te hebben die toch enkele jaren mee kan gamen. Mijn vraag is hoe ik aan dat geld kan geraken. Ik krijg 5€/week. Maar ik zou graag een vakantiejob willen doen in de vakanties maar ik ben pas 14, je mag pas wettig bijklussen voor geld vanaf je 16de. Weet iemand hoe ik aan een vakantiejob kan geraken? Oja, en blijf vooral van die lijstjes posten, dat is echt goed. Maak alleen dat je wat uitleg geeft bij de onderdelen, ik ken namelijk niet zoveel van PC's :$ Maaruh.. Toch meer dan die ander van me klas:p. Groetugg! Miek Ehm, krantjes/folders mag je al vanaf je 14e bezorgen hoor volgens mij. En dat verdient niet eens zo onaardig. Het is niet bepaald leuk werk, maar dan heb je wel de mogelijk om te sparen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 ja en desnoods op de naam van je ouders gaan werken ofzo lol, begon zelf op me 15e te werken, en 1000 euro heb je ook weer echt een bakbeest, voor jou leeftijd zou ik 600-700 euro als doel nemen, anders heb je over een jaar nog geen pc bij elkaar, en denk niet dat je daar op wil wachten. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Ik heb vandaag even die gast tegengekomen waarover ik het altijd heb, die die samen met mij die PC gaat samenstellen. Ik heb nu 430€, die zei dat het toch al rond de 1000€ zou kosten om een deftige machine te hebben die toch enkele jaren mee kan gamen. Mijn vraag is hoe ik aan dat geld kan geraken. Ik krijg 5€/week. Maar ik zou graag een vakantiejob willen doen in de vakanties maar ik ben pas 14, je mag pas wettig bijklussen voor geld vanaf je 16de. Weet iemand hoe ik aan een vakantiejob kan geraken? Oja, en blijf vooral van die lijstjes posten, dat is echt goed. Maak alleen dat je wat uitleg geeft bij de onderdelen, ik ken namelijk niet zoveel van PC's :$ Maaruh.. Toch meer dan die ander van me klas:p. Groetugg! Miek 4 mogelijkheden: 1. Leen geld 2. Overval de plaatselijke bank 3. Zoek een baan (folders mag je al wel) 4. Wacht 114 weken tot je genoeg geld hebt gekregen. Reageren
Dieko Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Of ga bij je ouders slijmen. Dat helpt namelijk bij mij ouder wel Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Hoe je het beste geld kan verdienen, kan je beter in None of the Above (NOTA) stellen of vinden. Dan kunnen we dit topic overzichtelijk laten door het enkel over de pc zelf te hebben. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Hoe je het beste geld kan verdienen, kan je beter in None of the Above (NOTA) stellen of vinden. Dan kunnen we dit topic overzichtelijk laten door het enkel over de pc zelf te hebben. Onze posts over de risico's van lenen worden wel verwijderd en de originele post die dat aanspoort blijft er staan? Kan natuurlijk dat je het niet gezien hebt, maar toch. Misschien kun je dat beter ook editen/verwijderen. >>> Door Thundercover: Zoals ik al zei: zulke posts horen in NOTA thuis en ga dan daar ook verder met de discussie, hier voegen jullie posts niks toe aan het topic.<<< Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 En wat vinden de heren computerkenners hiervan: http://www.alternate.be/html/product/detai...owTechData=true Het plaatje is misleidend, want al die randapparatuur zit er niet bij. Miek heeft zijn oog erop laten vallen, maar wil wel de goedkeuring van de GTAForum pc-experts hebben. Reageren
Tjerk Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Tjah, de voeding en de videokaart zijn een beetje bagger. Ik weet niet precies wat z'n eisen waren, maar Gta IV zou je er niet super goed op kunnen spelen. Wat lichtere spellen zouden het er wel prima op kunnen doen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Bovendien kan je op Alternate voor €100,- minder een pc kopen met ongeveer de zelfde specs alleen dan met een 3ghz dual core en interne card reader. (redelijk nutteloos voor prestaties, maar enorm handig als je het ooit nog nodig hebt) Ook is inderdaat de videokaart van die pc niet zo geweldig. Dus tel daar nog maar eens minimaal €100,- bij op voor een goede videokaart. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 En wat vinden de heren computerkenners hiervan:http://www.alternate.be/html/product/detai...owTechData=true Het plaatje is misleidend, want al die randapparatuur zit er niet bij. *plaatje* Miek heeft zijn oog erop laten vallen, maar wil wel de goedkeuring van de GTAForum pc-experts hebben. Ik vind het niet leuk voor jullie om te zeggen, maar volgens mij kun je voor dat geld veel beter zelf een pc samenstellen. Voor €500 kun je zelf al een leukere pc samenstellen. Zeker als je nog een klein bedrag daarbij legt. Want wat mij altijd opvalt aan samengestelde pc's is dat er altijd wel een onderdeel bijzit wat je beter zou kunnen vervangen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 En wat vinden de heren computerkenners hiervan:http://www.alternate.be/html/product/detai...owTechData=true Het plaatje is misleidend, want al die randapparatuur zit er niet bij. *plaatje* Miek heeft zijn oog erop laten vallen, maar wil wel de goedkeuring van de GTAForum pc-experts hebben. Ik vind het niet leuk voor jullie om te zeggen, maar volgens mij kun je voor dat geld veel beter zelf een pc samenstellen. Voor €500 kun je zelf al een leukere pc samenstellen. Zeker als je nog een klein bedrag daarbij legt. Want wat mij altijd opvalt aan samengestelde pc's is dat er altijd wel een onderdeel bijzit wat je beter zou kunnen vervangen. +1 voor deze man processor is te verouderd, 9400 is een waardeloze budget kaart en er zit nog 667mhz geheugen in terwijl 800mhz ook al geen zak meer kost. Reageren
Miek Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik snap het niet zo goed. Waarom is die PC nou niet goed genoeg? Ik bedoel, GTA IV vraagt van Videokaart maar een nVidea 7900 en deze is 9600. De processor is veel beter dat dat GTA IV vraagt want normaal wordt er gevraagd naar 1.5 en deze is al een stuk in de 2. Trouwens is dit voor een 15, 16 jarige toch genoeg ? Ook om toekomstige games zoals GTA. Trouwens kan er in de toekomst toch aan geupgrade worden? En jullie vinden alleen de videokaart niet goed, dus waarom laten voor dit? Dit is al een zeer degelijk systeem vind ik. Maar goed, als jullie me willen overtuigen een ander systeem te kopen, stel dan eens een goed systeem samen voor me rond dezelfde prijs. Doen! Groeten. Reageren
Limbolander Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik snap het niet zo goed. Waarom is die PC nou niet goed genoeg? Ik bedoel, GTA IV vraagt van Videokaart maar een nVidea 7900 en deze is 9600. De processor is veel beter dat dat GTA IV vraagt want normaal wordt er gevraagd naar 1.5 en deze is al een stuk in de 2. Trouwens is dit voor een 15, 16 jarige toch genoeg ? Ook om toekomstige games zoals GTA. Trouwens kan er in de toekomst toch aan geupgrade worden? En jullie vinden alleen de videokaart niet goed, dus waarom laten voor dit? Dit is al een zeer degelijk systeem vind ik.Maar goed, als jullie me willen overtuigen een ander systeem te kopen, stel dan eens een goed systeem samen voor me rond dezelfde prijs. Doen! Groeten. Ja je zult het kunnen draaien maar niet geweldig ofzo, ik weet niet waar jij genoegen mee neemt, maar voor 600-700 euro stel je zelf toch een stukken beter systeem mee samen. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik snap het niet zo goed. Waarom is die PC nou niet goed genoeg? Ik bedoel, GTA IV vraagt van Videokaart maar een nVidea 7900 en deze is 9600. De processor is veel beter dat dat GTA IV vraagt want normaal wordt er gevraagd naar 1.5 en deze is al een stuk in de 2. Trouwens is dit voor een 15, 16 jarige toch genoeg ? Ook om toekomstige games zoals GTA. Trouwens kan er in de toekomst toch aan geupgrade worden? En jullie vinden alleen de videokaart niet goed, dus waarom laten voor dit? Dit is al een zeer degelijk systeem vind ik.Maar goed, als jullie me willen overtuigen een ander systeem te kopen, stel dan eens een goed systeem samen voor me rond dezelfde prijs. Doen! Groeten. Een hoger getal betekent nog niet een betere videokaart maar zoals al is gezegd, wat wil jij zelf hebben? Een pc die je zelf kan samenstellen, die je misschien wat beter dan deze kan maken, of wil je gelijk bij deze zitten en achteraf spijt hebben? Ik weet niet precies hoe Gta IV hierop gaat spelen, maar de voeding geeft mij het idee dat die pc niet heel krachtig is.. (maar een voeding zegt ook niet alles ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.