ChristiaanGTA Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Hij wordt wel revolutionair, ga hem zeker kopen. Reageren
the_dan Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 ik las ergens net van advance slecht spel ik wil m zelfs hebben:p niet alleen om me verzameling compleet te maken maar ook om.. .. ... .... tsja eigelijk daarom en om m eens te spelen:+ ps waarom advance slecht?? Reageren
viccie211 Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 GTA Advance heeft mindere graphics maar ik vind de storyline best goed Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Rockstar zal wel weten wat hij doet. Ik probeer wel de ROM maar shooters voor de PC zelf blijven het best, vind ik. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 lijkt me niet egt een goed spel wel leuk voor op vakantie als je gta mis:P Reageren
Fedmas Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik ga hem oook kopen denk ik Reageren
Svenie Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Even voor de duidelijkheid: dit topic is er om je mening over GTA Chinatown Wars te geven, en in dit kan je zeggen of je het spel wel of niet zal kopen. Ik zie de laatste tijd steeds meer en meer posts in de verkeerde topics stranden, gelieve ervan af nu op te letten aub. Reageren
yosata Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 De graphics zijn dan misschien niet zo, maar tot nu toe heb ik mij met elke gta vermaakt (ook gta 1 2 en advance) en ik denk dat dat ook bij deze zal zijn... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 ik denk dat het wel goed zal worden,niet geweldig maar gewoon goed Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hij word zeker vet! kan niet wachten oke het is geen GTA IV maar voor een ds spel word dit super vet Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Heb een ds, dus denk dat ie wel goed word. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Ik denk het een supergoed spel wordt. Dus ik ga het zeker kopen één GTA niet in mijn collectie, is elke dag niet geleefd Bewerkt: 1 december 2008 door DaRick1993 Reageren
PowerPats Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 dit spel word vet dus ik ga het zeker halen. Heb zelf geen ds maar ik leen dan die van mijn zusje Reageren
viccie211 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ik vindt het eigenlijk jammer dat het geen 3rd person view is, want call of duty 4 is dan wel 1st person maar het is toch redelijk mooi 3D. dus ik den dat Chinatown wars dat ook wel had aangekund. Ondanks dit wordt en een uberboemlauwe game echt waar!!! Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) ik denk dat GTA CTW toch een leuke GTA wordt! ondanks de nietaltemooie graphics, maar als je eenmaal aan het spelen bent let je daar niet op, ik had toevallig nog GTA 1 in de kast liggen, die geinstaleerd (deed er wel 2 min over ) en daar ook nog een uur lol aan beleefd (ondanks dat ik niet verder kwam dan de derde missie ). . . Ik ga GTA CTW zowiezo kopen! EDIT: een uur is dan niet zo lang, maar ik kon er niet tegen dat ik niet verder dan de derde missie kwam . . . toch maar weer eens proberen ^.^ Bewerkt: 9 december 2008 door flippie13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.