Jump to content

Geef hier je mening over GTA Chinatown Wars


the_dan

Recommended Posts

Hmm, Ik denk dat ie wel gaat lijken op GTA 2, maar zoals ik net ergens las, dat er geheel nieuwe dingen voor de DS inkomen, Dealen bijv, en ook al is ie lelijk, boeit nie want ik vind GTA gewoon verslavend :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    11

  • viccie211

    7

  • Fyre

    5

  • MegaPilot

    3

he mensen

ik blij komt een nieuwe gta

nou blij met een dooie mus ben ik blijkbaar

wat is dit gta1 ?

waarom op de DS wy noy op de psp is toch veel beter dan die DS

tuurlijk leuk voor de ds bezitters maar ik denk als ik de screens schots zie denk ik meteen aan gta 1 en 2 waren voor hun tijd super games heb me goed mee vermaakt

maar voor deze tijd no way geef mij maar PSP of beter nog PS3

maar voor de DS bezitters veel speel plezier

groetjes

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik denk dat the rotterdam tower en het blijheidsbeeld te groot zijn. :7

Maar ja je weet maar nooit. ^_^

Ik denk dat GTA: Chinatown Wars iets anders wordt dan de andere GTA's is door Rockstar Leeds en Rockstar North en is de 4 Nintendo-console Uitkomt E3

THE GAMEPLAY:

De Oorlogen van Chinatown is verschillend gestructureerd dan vorige spelen in de reeks. In plaats van het hebben van een achter-de-spelercamera, is de Oorlogen Chinatown een volledige 3D Grote Auto van de Diefstal die een 360 graden draaibare camera gelijkend op de Grote Auto II top-down mening van de Diefstal gebruikt, alhoewel in flexibeler en geavanceerd manier [6]. De Oorlogen van Chinatown gebruikt ook cel-in de schaduw gestelde veelhoeken met zwarte grenzen, in tegenstelling tot zijn tegenhangers. De titel vindt in de Grote Auto IV vertolking van de Diefstal van de Stad van de Vrijheid, minus Alderney plaats. De speler zal de nieuwe leden van het Drietal van de straten kunnen aanwerven. Hen als Drietallen in werking stellen, moet de speler

tatoe�ër hen met touch-screen. In tegenstelling tot Grote Auto IV van de Diefstal, moet de speler zoveel mogelijk cop auto's onbruikbaar maken om cops van de hand te doen in plaats van het verlaten van een streek. Het gebruikersinterface wordt ontworpen als een gebruikersinterface van een PDA. [7] Er is ook een drug behandelend minigame, die spelers om zal toestaan te venten zes types van drugs rond de stad. De spelers zullen een winst door marktvoorwaarden maken en eisen te erkennen die op aardrijkskunde worden gebaseerd en hun waren dienovereenkomstig te beoefenen. De camera's van kabeltelevisie van Shootable zullen als de geheime pakketten werken van dit spel die ook de drugprijzen wanneer vernietigd [8] zullen verminderen. De recente updates hadden aangetoond dat het hoogste scherm u al actie brengt, terwijl het lagere scherm u elementen zal laten controleren als PDA, GPS, de meestal instrumentale radio (samen met regelmatige muziek), toegang tot de mensen op de kaart, of het gebruiken van Molotov

Triad Huang Lee is de lid van THE Traids en moest de famillie zwaart brengen

>>> Door Svenie: Post verplaatst naar meningen topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA: Chinatown Wars iets anders wordt dan de andere GTA's is door Rockstar Leeds en Rockstar North en is de 4 Nintendo-console Uitkomt E3

THE GAMEPLAY:

De Oorlogen van Chinatown is verschillend gestructureerd dan vorige spelen in de reeks. In plaats van het hebben van een achter-de-spelercamera, is de Oorlogen Chinatown een volledige 3D Grote Auto van de Diefstal die een 360 graden draaibare camera gelijkend op de Grote Auto II top-down mening van de Diefstal gebruikt, alhoewel in flexibeler en geavanceerd manier [6]. De Oorlogen van Chinatown gebruikt ook cel-in de schaduw gestelde veelhoeken met zwarte grenzen, in tegenstelling tot zijn tegenhangers. De titel vindt in de Grote Auto IV vertolking van de Diefstal van de Stad van de Vrijheid, minus Alderney plaats. De speler zal de nieuwe leden van het Drietal van de straten kunnen aanwerven. Hen als Drietallen in werking stellen, moet de speler

tatoe�ër hen met touch-screen. In tegenstelling tot Grote Auto IV van de Diefstal, moet de speler zoveel mogelijk cop auto's onbruikbaar maken om cops van de hand te doen in plaats van het verlaten van een streek. Het gebruikersinterface wordt ontworpen als een gebruikersinterface van een PDA. [7] Er is ook een drug behandelend minigame, die spelers om zal toestaan te venten zes types van drugs rond de stad. De spelers zullen een winst door marktvoorwaarden maken en eisen te erkennen die op aardrijkskunde worden gebaseerd en hun waren dienovereenkomstig te beoefenen. De camera's van kabeltelevisie van Shootable zullen als de geheime pakketten werken van dit spel die ook de drugprijzen wanneer vernietigd [8] zullen verminderen. De recente updates hadden aangetoond dat het hoogste scherm u al actie brengt, terwijl het lagere scherm u elementen zal laten controleren als PDA, GPS, de meestal instrumentale radio (samen met regelmatige muziek), toegang tot de mensen op de kaart, of het gebruiken van Molotov

Triad Huang Lee is de lid van THE Traids en moest de famillie zwaart brengen

Bron?

De vertaling is trouwens overduidelijk door een machine gedaan, en ook nog eens erg slecht.

Bewerkt: door Reaper.
Link to comment
Delen op andere websites

maar dat hadden we al gezien reaper :puh:

ik wist de info al ;)

dat is waar, maar voor de mensen die het niet gezien hadden ;). het was bovendien ook een quote, dus als jij t al wist moet je bij Malatyali44 zijn, en niet bij mij ;)

Bewerkt: door Reaper.
Link to comment
Delen op andere websites

wat boeit het beeld ??

ik speel nog doom :Y

ja het is altijd leuk als het mooi is

maar als een bedrijf 1000e uren in het beeld proppen en maar 10 in het spel

heb ik liever 1000 uren gameplay en 10 beeld

snappen de mensen me weer -.- :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt leuk blijkt, ben ik wel van plan om het te kopen. Met DS, zo'n koekenbakkersding heb ik niet.

Of speel ik het stiekem op die van me zusje, succes niet gegarandeerd.

However, tot nu toe ziet het er wel veelbelovend uit. Dat de grapics minder zijn boet me niet zo, ik speel ook nog veel ''klassieke'' PC-games zoals Transport Tycoon, puur wegens die donders goede gameplay. Of VC, speel ik op me 863 MHZ PC'tje met alles op low, framelimiter aan omdat het anders niet lekker loopt. En dat stoort me niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Chinatown Wars lijkt tot nu toe ''best leuk'' te worden, maargoed. Ik weet niet hoe de game speelt, dus echt een oordeel kan ik niet geven. En er is tenslotte nog geen ingame filmpje of dergelijk. Zelfs geen trailer...

en om nou een conclusie te trekken uit een paar screens, is wel erg sterk.

ik weet het dus nog niet..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...