Jump to content

Geef hier je mening over GTA Chinatown Wars


the_dan

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    11

  • viccie211

    7

  • Fyre

    5

  • MegaPilot

    3

er komt volgende week (dacht ik dat ze zeiden) een filmpje aan

(maar nu moet ik naar school... laterzz)

Er is in geen mailtje vermeld dat er volgende week een trailer kwam , maar "very soon"!

Dat kan helaas ook 2-3 week duren , maar ook nog deze week ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je de mening van de meeste leden wel hier vinden. Kijk ook gerust eens verder in het forum, dan zie je vanzelf topics waar iedereen zijn of haar mening geeft over welke voertuigen, wapens, gangs, etc. terug moeten komen in CW. En natuurlijk een topic of men hem wel of juist niet koopt en waarom. ^_^

>>> Door Svenie: Posts samengevoegd met vernoemde topic.

Link to comment
Delen op andere websites

he mensen

ik blij komt een nieuwe gta

nou blij met een dooie mus ben ik blijkbaar

wat is dit gta1 ?

waarom op de DS wy noy op de psp is toch veel beter dan die DS

tuurlijk leuk voor de ds bezitters maar ik denk als ik de screens schots zie denk ik meteen aan gta 1 en 2 waren voor hun tijd super games heb me goed mee vermaakt

maar voor deze tijd no way geef mij maar PSP of beter nog PS3

maar voor de DS bezitters veel speel plezier

groetjes

:cya:

Sony fanboy you deserve a kick in your balls.

Maar wat maakt het uit een ds heeft naar mijn mening leukere gameplay.

En games kan je vergelijken met vrouwen (sacrasm)

Je kan ze wel leuk inpakken met allerlij dingetjes maar in bed heb je die niet nodig en gaat het om de gameplay.

Dus niet zo zeuren of ben je jaloers omdat R* dit keer voor nintendo koos?

Link to comment
Delen op andere websites

je kan wel op laptops :)

(ik dacht om missies terug te spelen)

Volgens mij ook ja :)

Die kun je dan via die laptops zien en opnieuw spelen om voor een Gouden, Bronzen of Zilveren waardering te gaan ;)

Die filmpjes zijn echt zooooo gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan echt niet wachten tot dat het maart is.

Ik ook niet :D, geweldig spel!

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer heeft me wel overtuigd. Ik vindt het wel goed worden. Dat touchscreen is helemaal nieuw voor GTA. Het is tenslotte de eerste GTA op de Nintendo.

Als ik die feature Clip van GTA CW zie dan heeft Rockstar het touchscreen echt goed benut. Het is weer een hele nieuwe spelervaring we zullen zien hoe het speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer genoeg heb ik geen Nintendo DS, maar m'n neef heeft 'm al gepre-orderd :dans:

Maar, ik heb commentaar :

De game is leuk op de Nintendo DS, maar zou het nu niet tijd worden voor een nieuwe GTA op de PSP?

De PSP is op zich al véél verbeterd, kijk maar naar de laatst uitgebrachte games...

Het hoeft zelfs niet eens een volgcamera te worden, waarom brengen ze ook geen GTA met isometrisch camerapunt? (Dat zowat lijkt op Metal Gear Ac!d 2)

Als ze CW zo groot op de Nintendo DS gaan krijgen, kan de game op de PSP er alleen op verbeteren.

Dan kunnen ze bv. San Andreas naar de PSP krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer genoeg heb ik geen Nintendo DS, maar m'n neef heeft 'm al gepre-orderd :dans:

Maar, ik heb commentaar :

De game is leuk op de Nintendo DS, maar zou het nu niet tijd worden voor een nieuwe GTA op de PSP?

De PSP is op zich al véél verbeterd, kijk maar naar de laatst uitgebrachte games...

Het hoeft zelfs niet eens een volgcamera te worden, waarom brengen ze ook geen GTA met isometrisch camerapunt? (Dat zowat lijkt op Metal Gear Ac!d 2)

Als ze CW zo groot op de Nintendo DS gaan krijgen, kan de game op de PSP er alleen op verbeteren.

Dan kunnen ze bijv. San Andreas naar de PSP krijgen.

Ja, alleen wordt het niet tijd dat er een GTA op de Nintendo komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...