mircer Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ik vindn het er niet mooi uitzien maar ik ga hem wel kopen hij lijkt me juist leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 [N]Gamer 5 van 2008 met Chinatown Wars als coverstory, meldt: ... Liberty City is weliswaar ietsje minder groot dan in GTA IV (voor de kenners: de westelijke wijk Alderney ontbreekt), het is nog altijd een gigantische spelwereld. Opgebouwd uit zo'n 800.000 regels code (meer dan Grand Theft Auto: San Andreas) is dit zelfde de grootste DS-game tot nu toe, zo claimt Rockstar. Het is dus niet te vergelijken met games als Laura's Passie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 800nogwat regels,,,, dan moet het wel goed worden en je bent gek als je ctw met andere spellen gaat vergelijken (zoals zelda) (ook een leuk spel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vonis22 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 heb een preview gzien lijkt me niet zo top eiglijk het is wel eeeetje tussen gta san andreas en gta 2 in je ziet het nl. van schuin boven ik ben benieuwd of et wat woord maar ik denk van trouwes mot er niet zon nieuw plaatje voor ctw die je bij je posts kan zetten :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 heb een preview gzien lijkt me niet zo top eiglijk het is wel eeeetje tussen gta san andreas en gta 2 in je ziet het nl. van schuin boven ik ben benieuwd of et wat woord maar ik denk van trouwes mot er niet zon nieuw plaatje voor ctw die je bij je posts kan zetten :S ik denk dat dat pas moet wanneer het uit is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 het zal wel leuk worden denk ik, maar ik hoop dat de graphics beter zullen zijn dan: dit en dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 het zal wel leuk worden denk ik,maar ik hoop dat de graphics beter zullen zijn dan: dit en dit het word beter dan dat want dit is allemaal uit een boekje maar het ziet er wel ongeveer zo uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) het zal wel leuk worden denk ik,maar ik hoop dat de graphics beter zullen zijn dan: dit en dit Hou er ook nog rekening mee dat de meeste plaatjes die jij bedoelt zijn gescant uit een tijdschrijft waardoor de kwaliteit ook slechter is! EDIt: waarschijnlijk zij The Dan dat ook, sorry! Bewerkt: 14 december 2008 door flippie13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L156 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Hoi, Ik ga hem zeker kopen..Heb een DS Lite.Lekker spelen..Wel jammer dat dat zo lang gaat duren.Maar ja..dat zal dan wel de moeite waard zijn. .Nou hopen dat de tijd snel gaat. M.v.g. L156 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik ga Chinatown Wars niet kopen (zoieso niet omdat ik mijn DS kwijt ben ) Ik vindt dat je GTA gewoon alleen op de playstation, de x-doos (© WTC) en de PC moet uitbrengen. Daarom hou ik ook niet van een mogelijke versie op een GBA of DS. Een versie op een Wii zou daarintegen wel leuk zijn... Bovendien hou ik ook niet echt van die Chineze gangs... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik kan echt niet wachten tot maart, want Chinatown wars wordt de eerste gta die ik mag kopen omdat hij niet op de pc is en m'n ouders er dus niet naar hoeven te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ik ga Chinatown Wars niet kopen (zoieso niet omdat ik mijn DS kwijt ben )Ik vindt dat je GTA gewoon alleen op de playstation, de x-doos (© WTC) en de PC moet uitbrengen. Daarom hou ik ook niet van een mogelijke versie op een GBA of DS. Een versie op een Wii zou daarintegen wel leuk zijn... Bovendien hou ik ook niet echt van die Chineze gangs... Waarom zouden ze gta alleen op de xbox,playstation en pc uitbrengen het is een commercieel bedrijf dat eigenlijk alleen gaat voor de winst en als ze een extra zakcentje kunnen verdienen door het op de ds uit te brengen doen ze dat.Maar uiteindelijk blijft het jouw mening en kan ik er niks aan veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Ik las net in een ander Topic over fluiten naar een Taxi, Je zult maar niet kunnen fluiten, Edit: Nog even over de kleine reactie met plaatje van misschien dat het er zo uitziet GTA CW, ik denk maar dat dat iets van GTA II is of als het wel zo is dat het wel hele lage Graphics zijn voor een DS, als je kijkt naar andere spellen die je op de DS speelt. Zoals Fifa 09. Bewerkt: 2 januari 2009 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ik las net in een ander Topic over fluiten naar een Taxi, Je zult maar niet kunnen fluiten, Edit: Nog even over de kleine reactie met plaatje van misschien dat het er zo uitziet GTA CW, ik denk maar dat dat iets van GTA II is of als het wel zo is dat het wel hele lage Graphics zijn voor een DS, als je kijkt naar andere spellen die je op de DS speelt. Zoals Fifa 09. Je moet je wel bedenken dat als je een grote map hebt en veel leuke features minder ruimte over hebt voor grapichs. Bij FIFA 09 heb je minder speel ruimte en minder features dus daar heb je meer ruimte voor betere graphics. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 en in fifa lopen maar 23 mensen rond (spelers en scheids) in gta heb je peds autos weerseffecten en allemaal doorelkaar lopend geluid nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.