Jump to content

[PROJECT]Dutch Gamerzz Community


NickyHendriks

Recommended Posts

Kunnen we niet beter een zelf scripten?

Lekker orgineel is ook aantrekkelijk..

Ik weet niet of onze mensen dit willen scripten. Maar zullen we ff een snapmapje maken met huislocaties?

Ik heb dit gemaakt voor huis locaties:

Click here to view the SnapMap

Eentje zit bij Badlands bij een weg. Dat word denk ik ook een spawn plekje. Is het niet mogelijk om elke Criminal Rating niveau een verschillende spawnplek te geven?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    92

  • Remcconen

    26

  • Juwayri

    22

  • WackoX

    11

Jullie willen

Race, Stunt, RPG, Free Roam en Deathmatch/TeamDM

Drift misschien ook nog?

Als mij wordt doorgegeven waar de DM-area's moeten komen kan ik er misschien al een paar maken. (Incl. script in FS)

En ik neem aan dat alle objecten in een streamer komen? Welke wordt dat? Vind persoonlijk xObjects wel fijn.

Ik vind trouwens dat de stadions er ook wel in mogen ;)

  • 8 Track
  • Blood Bowl
  • Dirt Track
  • Kickstart

En mini-missions:

  • Beat The Cock
  • Beefy Baron
  • BMX Challenge
  • Chiliad Challenge
  • Courier Missies
  • Import/Export
  • Lowrider Challenge
  • NRG-500 Challenge
  • Quarry missies
  • Shooting Range
  • Trucking Missies
  • Valet Mission
  • Drug Delivery
  • Assassinations
  • Car Theft
  • Burglary Missions
  • Firefighter
  • Freight Missions
  • Paramedic
  • Pimping
  • Taxi Driver
  • Vigilante

Meer kan ik er zo niet vinden/bedenken.

Bewerkt: door Juwayri
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie willen

Race, Stunt, RPG, Free Roam en Deathmatch/TeamDM

Drift misschien ook nog?

Als mij wordt doorgegeven waar de DM-area's moeten komen kan ik er misschien al een paar maken. (Incl. script in FS)

En ik neem aan dat alle objecten in een streamer komen? Welke wordt dat? Vind persoonlijk xObjects wel fijn.

Ik vind trouwens dat de stadions er ook wel in mogen ;)

*lijsten*

Meer kan ik er zo niet vinden/bedenken.

Het lijkt me wel mooi al die dingen erin te hebben. Ik zit te denken aan een DM stuk en die te verdelen dat je alleen maar bepaalde wapens in een bepaald gebied kan hebben. Bijvoorbeeld dit:

SASF-DM-SAMP.jpg

Als voorbeeldje

En dit heeft Bassssss eens gemaakt:

Sanandreasradar-1.gif

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie willen

Race, Stunt, RPG, Free Roam en Deathmatch/TeamDM

Drift misschien ook nog?

Als mij wordt doorgegeven waar de DM-area's moeten komen kan ik er misschien al een paar maken. (Incl. script in FS)

En ik neem aan dat alle objecten in een streamer komen? Welke wordt dat? Vind persoonlijk xObjects wel fijn.

Ik vind trouwens dat de stadions er ook wel in mogen ;)

*lijsten*

Meer kan ik er zo niet vinden/bedenken.

Het lijkt me wel mooi al die dingen erin te hebben. Ik zit te denken aan een DM stuk en die te verdelen dat je alleen maar bepaalde wapens in een bepaald gebied kan hebben. Bijvoorbeeld dit:

SASF-DM-SAMP.jpg

Als voorbeeldje

En dit heeft Bassssss eens gemaakt:

Sanandreasradar-1.gif

Dat is een mooie map. Die kunnen we goed gebruiken. PS: Gilian en ik zijn ooit begonnen aan een TDM GM maar daar komt niks meer van. Toevallig is die GM ook in LS :D Dus die ik wil wel geven: bases, spawns, wapens..

En ik ga wel bezig met een camp script...

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie willen

Race, Stunt, RPG, Free Roam en Deathmatch/TeamDM

Drift misschien ook nog?

Als mij wordt doorgegeven waar de DM-area's moeten komen kan ik er misschien al een paar maken. (Incl. script in FS)

En ik neem aan dat alle objecten in een streamer komen? Welke wordt dat? Vind persoonlijk xObjects wel fijn.

Ik vind trouwens dat de stadions er ook wel in mogen ;)

*lijsten*

Meer kan ik er zo niet vinden/bedenken.

Het lijkt me wel mooi al die dingen erin te hebben. Ik zit te denken aan een DM stuk en die te verdelen dat je alleen maar bepaalde wapens in een bepaald gebied kan hebben. Bijvoorbeeld dit:

Als voorbeeldje

En dit heeft Bassssss eens gemaakt:

Dat is een mooie map. Die kunnen we goed gebruiken. PS: Gilian en ik zijn ooit begonnen aan een TDM GM maar daar komt niks meer van. Toevallig is die GM ook in LS :D Dus die ik wil wel geven: bases, spawns, wapens..

En ik ga wel bezig met een camp script...

Ok. Dat Stuntparadijs in LSX hoeft niet meer. Is er trouwens een mogelijkheid om de Sherman Dam te kopieeren en ergens de zee te laten blokkeren? Want ik wil bij SFIA (SAF Airport) een stukje leeg water hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of onze mensen dit willen scripten. Maar zullen we ff een snapmapje maken met huislocaties?

Ik heb dit gemaakt voor huis locaties:

Click here to view the SnapMap

Eentje zit bij Badlands bij een weg. Dat word denk ik ook een spawn plekje. Is het niet mogelijk om elke Criminal Rating niveau een verschillende spawnplek te geven?

Let wel even op de haalbaarheid van bepaalde dingen, een Criminal Rating is niet mogelijk in SA-mp. Wanted Level is wel mogelijk, misschien dat we daar bijvoorbeeld wapenpickups/spawnplaatsen/huizen aan kunnen koppelen. Denk aan een huisje in de getto's van Los Santos en de achterbuurten van Las Venturas voor iemand met Wanted Level één en een mooi penthouse in Vinewood voor de ervaren spelers met level 6 (6 is ook het maximum). Misschien dat je het wel kunt verdubbelen, door een level 0 geen ster te geven, level 1 en 2 één ster, en zo voort.
Ik vind trouwens dat de stadions er ook wel in mogen ;)


En mini-missions:


Meer kan ik er zo niet vinden/bedenken.

Stadions kun je wel maken, maar al die challenges kunnen behoorlijk tijdrovend worden.
Het lijkt me wel mooi al die dingen erin te hebben. Ik zit te denken aan een DM stuk en die te verdelen dat je alleen maar bepaalde wapens in een bepaald gebied kan hebben. Bijvoorbeeld dit:

Als voorbeeldje

En dit heeft Bassssss eens gemaakt:

Waarom zou je trouwens al die wapens willen verdelen over bepaalde gebieden? Let een beetje op de inhoud van zo'n gebied, een RPG in een getto is naar mijn mening een beetje onwaarschijnlijk :7 Leg er dan een 9mm, boksbeugel en een lichte Sub-Machine Gun ofzo neer :puh:

Kijk of jullie wat met dit commentaar kunnen...

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of onze mensen dit willen scripten. Maar zullen we ff een snapmapje maken met huislocaties?

Ik heb dit gemaakt voor huis locaties:

Click here to view the SnapMap

Eentje zit bij Badlands bij een weg. Dat word denk ik ook een spawn plekje. Is het niet mogelijk om elke Criminal Rating niveau een verschillende spawnplek te geven?

Let wel even op de haalbaarheid van bepaalde dingen, een Criminal Rating is niet mogelijk in SA-mp. Wanted Level is wel mogelijk, misschien dat we daar bijvoorbeeld wapenpickups/spawnplaatsen/huizen aan kunnen koppelen. Denk aan een huisje in de getto's van Los Santos en de achterbuurten van Las Venturas voor iemand met Wanted Level één en een mooi penthouse in Vinewood voor de ervaren spelers met level 6 (6 is ook het maximum). Misschien dat je het wel kut verdubbelen, door een level 0 geen ster te geven, level 1 en 2 één ster, en zo voort.
Ik vind trouwens dat de stadions er ook wel in mogen ;)


En mini-missions:


Meer kan ik er zo niet vinden/bedenken.

Stadions kun je wel maken, maar al die challenges kunnen behoorlijk tijdrovend worden.
Het lijkt me wel mooi al die dingen erin te hebben. Ik zit te denken aan een DM stuk en die te verdelen dat je alleen maar bepaalde wapens in een bepaald gebied kan hebben. Bijvoorbeeld dit:

Als voorbeeldje

En dit heeft Bassssss eens gemaakt:

Waarom zou je trouwens al die wapens willen verdelen over bepaalde gebieden? Let een beetje op de inhoud van zo'n gebied, een RPG in een getto is naar mijn mening een beetje onwaarschijnlijk :7 Leg er dan een 9mm, boksbeugel en een lichte Sub-Machine Gun ofzo neer :puh:

Kijk of jullie wat met dit commentaar kunnen...

Vast wel hoor. Ik ben er juist blij mee

kut

Iets mislukt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan TDM bases, spawns, classes in LS geven(met toestemming van Gilian)

Ik ga bezig met een Camp FS. Hopelijk lukt het...

Ok. Nog ff een vraagje: Welk bestand moet ik hebben in MEd om heel SF en de Desert open te krijgen? Ik ga kijken of ik iets kan met Big Ear :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan TDM bases, spawns, classes in LS geven(met toestemming van Gilian)

Ik ga bezig met een Camp FS. Hopelijk lukt het...

Ok. Nog ff een vraagje: Welk bestand moet ik hebben in MEd om heel SF en de Desert open te krijgen? Ik ga kijken of ik iets kan met Big Ear :puh:

Welke?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...